Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 476662 пати)

Отсутен nikola98

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 390
  • The best or nothing.
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3105 на: 11 Ноември 2024, 21:05:50 pm »
Богами ако се вози некоја Алфа, како што се возат Ајгоата за достава, нема штаф да остани на неа  ;D Палиш после 12 саати стоење и дирек гас до патос, ене ги 200К за 3 години и мака немаат. Само ламели и кочници се менуваат на 50К    ;D

И трошат уље. Еве пежо 107, ако стварно носи тојота мотор, трошкари уље. А може и некој 1.0 вти да е, па да е срање.

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3106 на: 11 Ноември 2024, 21:12:27 pm »
Може имаш проблем со карики или гумици на вентили.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk


Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3107 на: 11 Ноември 2024, 23:12:40 pm »
Мммм пластики за 55к, Голф ќец има помалце пластикарија од овај.
https://www.facebook.com/share/r/19YTsWdhNv/?mibextid=eBqqwY
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Djokica

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 882
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3108 на: 26 Ноември 2024, 09:18:58 am »
Колку се сменети работите, почеток на осумдесетите, дизел возила од средна и висока класа во просек 20 секунди му требале од 0 до 100 км/ч. :D


Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1131
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3109 на: 07 Декември 2024, 11:25:20 am »
И на крај на денот Таварес, баш не направи ништо значително со Stellantis. Можда крена бројки на продажба, ама „уби“ брендови и модели. Најголем лузер според мене излезе FIAT и поврзаните марки, нарочито ALFA. Peugeot и OPEL поентираа, пежо дури тера нагоре накај премиум бренд. Цитроен падна на квалитет, и на сегмент, оди баш ко шо викаа пред 2-3 години накај Dacia, DS беше мртов како подбренд уште во сам старт. Fiat, можда малце живна со модели во Јужна Америка, за сметка на Европа. На крај на денот, неуспехот кој според мене е очигледен на Стелантис, ќе ја повлече и цела европска автоиндустрија надолу.

Отсутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2056
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3110 на: 07 Декември 2024, 11:30:51 am »
Што се случува со јапанскава ауто индустрија?

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5903
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3111 на: 07 Декември 2024, 11:55:58 am »
Се држи.

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1131
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3112 на: 07 Декември 2024, 15:46:33 pm »
Што се случува со јапанскава ауто индустрија?

Тие и Кореанците се новата Европа. Можда за некоја година и Кинезите(или само тие), ќе се новата Европа. Зошто ми е ставот таков,  на времето негде 96-7 па до 2000, fiat беше баран, опел беше баран, пежо и цитроен, правеа ренесанса, нешто што го правеше Киа и Хјундаи во пост и пред ковидска ера.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3113 на: 07 Декември 2024, 17:11:44 pm »
Кинезите ќе отворат фабрики во Унгарија. Пиши пропало на европска индустрија после.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3114 на: 07 Декември 2024, 19:05:40 pm »
Кинезите ќе отворат фабрики во Унгарија. Пиши пропало на европска индустрија после.
На тоа Фолксваген ќе одговори со кревање на цената на нивните возила. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3115 на: 07 Декември 2024, 19:34:20 pm »
И на крај на денот Таварес, баш не направи ништо значително со Stellantis. Можда крена бројки на продажба, ама „уби“ брендови и модели. Најголем лузер според мене излезе FIAT и поврзаните марки, нарочито ALFA. Peugeot и OPEL поентираа, пежо дури тера нагоре накај премиум бренд. Цитроен падна на квалитет, и на сегмент, оди баш ко шо викаа пред 2-3 години накај Dacia, DS беше мртов како подбренд уште во сам старт. Fiat, можда малце живна со модели во Јужна Америка, за сметка на Европа. На крај на денот, неуспехот кој според мене е очигледен на Стелантис, ќе ја повлече и цела европска автоиндустрија надолу.

Svaka cast za analizava, ke potpiseme preporaka ako treba za analitika 😂😂😂

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1131
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3116 на: 07 Декември 2024, 20:53:30 pm »
Кинезите ќе отворат фабрики во Унгарија. Пиши пропало на европска индустрија после.

Наводно и Полска, и тоа ќе биде член на фамилијата на Стелантис.
А инаку VW одговори, концернот VW одговори со AUDI без прстени во Кина.

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1131
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3117 на: 14 Декември 2024, 08:59:35 am »
https://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/europskim-proizvodacima-prijeti-oluja-stoljeca-kazne-za-co2-auti-postaju-jos-skuplji-a-struja-jedini-izbor-15531156
Цитат
Sljedeće godine granica penalizacije prekomjerne emisije CO2 spušta se sa 95 na 93,6 g/km, što na prvu ne zvuči dramatično, ali jest
@zeroSignal  твое мислење на темава, како најупатен......


Цитат
Kako trenutačno izgleda sustav penalizacije? Granica je prosječna emisija automobila prema WLTP od 95 grama CO2 po kilometru, a proizvođači plaćaju penale za svaki gram koji prelazi tu granicu i to u iznosu od 95 eura – za svaki osobni automobil registriran u EU. Ipak, za teže automobile granica se nešto ublažava, pa je za neki srednje veliki SUV, poput, primjerice, VW Tiguana, ona nekih desetak g/km viša, ovisno o točnoj masi. Unatoč spomenutoj ‘olakšici’, svaki takav SUV, inače vrlo popularan u Europi, neovisno o tome pokretao ga dizelski ili benzinski motor, s deklariranom emisijom od 142-143 g/km generira približno 3500 eura penala.


И од вакви финти се рани EU администрацијата......

Цитат
Ni hibridi nisu imuni: obična Toyota Yaris još je ispod crte (87 g/km), ali već u izvedbi Cross emisija je veća od 100 g/km. Jasno je da sve to utječe na cijenu vozila koju u konačnici plaća – kupac.

Еве од каде доаѓа разликата во цена на SUV-ови........