Автор Тема: 10-те најбрзи автомобили на денешницата  (Прочитано 49812 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 10-те најбрзи автомобили на денешницата
« Одговори #165 на: 05 Јуни 2013, 18:19:08 pm »
go srkna ko mrsulce

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34306
  • Таков е животот... јебига
Одг: 10-те најбрзи автомобили на денешницата
« Одговори #166 на: 05 Јуни 2013, 18:50:57 pm »
Ти сркаш мрсули?
ЛОЛ

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 10-те најбрзи автомобили на денешницата
« Одговори #167 на: 05 Јуни 2013, 19:39:28 pm »
manifestacija na docna faza

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34306
  • Таков е животот... јебига
Одг: Re: 10-те најбрзи автомобили на денешницата
« Одговори #168 на: 05 Јуни 2013, 20:34:54 pm »
Ti si vo docna faza na smrkanje dizel.net

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
СЛЕДНОТО BUGATTI ЌЕ ЧИНИ 5,8 МИЛИОНИ ЕВРА
« Одговори #169 на: 25 Јуни 2013, 10:29:51 am »
Bugatti подготвува финална верзија на најбрзиот автомобил во светот - Veyron Super Sport, која ќе блесне следната година. Моделот ќе биде полесен, помоќен и уште поскап, истакнува Worldcarfans.



Опишуван како Super Veyron, последна опција на моделот ќе биде со поширока употреба на карбон, што ќе доведе до намалување на вкупната маса на автомобилот за околу 200 килограми. Тоа сепак не е сè. Моторот, 8.0-литарскиот W16 со четири турбини, ќе добие повеќе коњски сили, односно моќноста ќе биде над 1.500 КЅ. Тоа нема да се постигне преку електричен мотор, како што се мислеше до сега, туку преку зголемување на работната зафатнина на агрегатот со внатрешно согорување. Огромната моќ и помалата тежина ќе и овозможат на машината да развива над 450 km/h, а забрзувањето од место до 100, 200 и 300 km/h ќе биде видливо подобрено.



Сето тоа сепак си има цена. Оваа верзија на Veyron Super Sport, која ќе се појави следната година,  а ќе се нуди за 5,8 милиони евра.

Сегашната најбрза верзија на Bugatti Veyron - Super Sport, располага со 1.200 КЅ кој се доволни за забрзување до стотка за 2,5 секунди. Максималната брзина е ограничена електронски на 415 km/h. Машината сепак разви рекордни за сериски автомобил 431,07 km/h, што се запишани во Гинисовата книга на рекорди.




LosiPatista

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55108
  • Махер
Одг: 10-те најбрзи автомобили на денешницата
« Одговори #170 на: 25 Јуни 2013, 10:33:28 am »
Конечно малце да мрднеме над 450кмч. А ќе ја надмине таа бројка поприлично, така да: Big Like. :)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: 10-те најбрзи автомобили на денешницата
« Одговори #171 на: 25 Јуни 2013, 13:11:07 pm »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34306
  • Таков е животот... јебига
Одг: 10-те најбрзи автомобили на денешницата
« Одговори #172 на: 25 Јуни 2013, 13:16:46 pm »
Овде имате typo

„Ултра пресижниот модел ќе користи засилен 8.0 или 9.6-литарски агрегат кој развива 1,600 кс. “

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Австралиски „ѕвер“ го напаѓа Veyron
« Одговори #173 на: 17 Јули 2013, 20:44:26 pm »
Според планот, автомобилот ќе биде придвижуван од 14,0-литарски W16 мотор со над 1.200 КС, а за дизајнот, развојот и производството ќе биде задолжена компанијата HAL.



Основата на овој модел ќе ја чинат два 7,0-литарски V8 мотори од Corvette Z06, споени под агол од 45 степени. Станува збор за агрегат кој благодарение на таканаречениот „trick transfer case“ (меѓу-пренос) ќе им овозможи на двете брегасти осовини да работат поврзани со еден 6-брзински секвенцијален менувач.

Ваквото решение ќе обезбеди максимална моќност од 895 kW (1.216 КС), кои ќе бидат насочени кон задната оска каде ќе биде лоциран и диференцијал со блокада.

Поголемиот дел од каросеријата ќе биде изработена од карбонски влакна, а и моторот би бил поставен на посебна конструкција направена од овој материјал.

Холстед изјави дека овој проект не е за профит и дека истиот најмногу го започнал за забава, а конечната верзија на автомобилот би требало да биде презентирана во 2016-та година во Детроит. Доколку дополнително се појават заинтересирани инвеститори, моделот би можел да влезе и во сериско (лимитирано) производство.

Колку за потсетување, Холстед веќе има искуство во автомобилската индустрија кое беше проследено со лоша продажба. Да се надеваме дека овој пат ќе има повеќе среќа

LosiPatista

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55108
  • Махер
Одг: 10-те најбрзи автомобили на денешницата
« Одговори #174 на: 17 Јули 2013, 23:25:48 pm »
Ќешќи да видиме суперкар со 14.000 кубика. А ако е од корветката, набрзо ќе извадат и суперчарџд варијанта за бришење патос.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: 10-те најбрзи автомобили на денешницата
« Одговори #175 на: 17 Јули 2013, 23:34:31 pm »
Ова ќе да е слика од блокот.


Премногу како HotWheels креација ми изгледа. Премногу ќе биде широк моторот, а со оглед на тоа тоа што ќе биде направено како хоби проект не очекувам да биде многу доверливо. Плус ги ротираш моторите во положба во која не се дизајнирани да работат, а тоа може да донесе проблеми со подмачкувањето...

 

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55108
  • Махер
Одг: 10-те најбрзи автомобили на денешницата
« Одговори #176 на: 17 Јули 2013, 23:38:10 pm »
Широк? Си видел боксерине колкави се? Ова е тука некаде со 2.0 боксер.

Доверливо? Можеби, здравје боже не е за секој ден. Кој и да ја бутне грозната граница на кубици со 14.000кубици мотор е за масовна пофалба.

Подмачкување? Ова не ти требаше...

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: 10-те најбрзи автомобили на денешницата
« Одговори #177 на: 18 Јули 2013, 00:07:37 am »
7.0 боксер е барем 50% потесен од чудово, барем за блокот кога правиме муабет. 2.0 е уште помал, а сепак носи предизвици кога треба да му се најде место. Види ја сликата што ја ставил ЛП и се ти е јасно. Централна позиција, две седишта лево десно и уште има место за едни од најдебелите врати.

Не ме сфакај погрешно и ја сакам да видам ѕвер со 14L, ама ова не е начинот.

За тоа со подмачкувањето не сум експерт, ама претпоставувам дека не е баш едноставно да се промени системот за собирање на маслото за да работи и кога ќе го легнеш моторот. Боксерот е во старт направен да функционира така, тука очекувам дека ќе треба да има модификации.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55108
  • Махер
Одг: 10-те најбрзи автомобили на денешницата
« Одговори #178 на: 18 Јули 2013, 10:00:48 am »
Значи гледај вака. Логика малку.

Имаш радилица во средина и клипови на страна. Значи иста е ширината со боксер грубо. Плус овој е подолг зошто има 8 легнати цилиндри, и плус е повисок зошто има 8 станати цилиндри.

Како откри (и по која логика) боксерот е 50% потесен? Ова е 99% исто со боксер, само има нагоре уште цилиндри.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44390
  • Il Moderatore
Одг: 10-те најбрзи автомобили на денешницата
« Одговори #179 на: 18 Јули 2013, 10:32:30 am »
Има две радилици. Преклопи ги радилиците (нека дојдат двата реда цилиндри еден преку друг) и измери процентуално колку се намалил просторот. Барем 50%... може и повеќе..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.