Автор Тема: Проблем со палење на дожд  (Прочитано 7809 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Проблем со палење на дожд
« Одговори #15 на: 28 Октомври 2012, 02:56:32 am »
Му кажав на таткоми вечерва, му покажав ова што се ми пишале и он исто се согласува дека негде струјата зафркава работа и дека мора да се носи на електричар и да се открие. Најверојатно е како што вие кажувате, стварање на кондензација и неможе струјата да стигне до свекиците, затоа што на вакво време само вергла, не дава никави знаци за палење, ниту малку да подзапали. На суво знае да зафркне, али генерално кога е ведро небото, нема везе дали е 5 степени или 50, пали

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Проблем со палење на дожд
« Одговори #16 на: 28 Октомври 2012, 06:42:23 am »
Да не е расипан сензорот за дожд?

Отсутен Angel_1.3

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1473
  • VOLVO C30
Одг: Проблем со палење на дожд
« Одговори #17 на: 28 Октомври 2012, 12:33:01 pm »
Да не е расипан сензорот за дожд?
:DDDD deni bee :D

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Проблем со палење на дожд
« Одговори #18 на: 28 Октомври 2012, 12:51:01 pm »
Исто и јас имав проблеми вчера кога го палев југото на дождов. Верглам цело време и не палеше. После пробав пак да запалам, и запали, но едвај работеше, ми се чини дека работеше на 2 клипа, моторот многу тресеше и звукот беше ко полуисправен автобус на ЈСП... Моторот слабо реагираше на педалата за гас, и едвај се помрднуваше колата. После 3-4 минути вожња со кренат саух се оправи... Но сепак правеше проблеми во текот на вожњата, што до сега никогаш не ми се случило. Изгледа и кај мене нешто заебава електриката кога врне. Наскоро ќе му се направи целосна промена на системот за палење, односно на свеќици, каблови, платина, разводна капа, палец и слично. Исто така и карбураторот ќе добие чистење... Па после тоа мирна глава неколку години. :D

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Проблем со палење на дожд
« Одговори #19 на: 28 Октомври 2012, 13:43:25 pm »
Кај мене 10 години наназад откако го имаме, прави ваков проблем на дожд, не пали и не пали и тоа само на дожд.

Да не е расипан сензорот за дожд?

Па ми се запали Check engine сијаличката, ваљда е до него  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D хахахаххахахаах, уште сензори да имаше колава и немаше да знам од каде да почнам да го барам проблемот

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14712
Одг: Проблем со палење на дожд
« Одговори #20 на: 28 Октомври 2012, 13:51:48 pm »
Друже ти гарантирам со глава дека ти е разводната...верувај до то е проблемот. Истите симптоми ми ги покажуваше и мене. Пробај еве денес. Оди избриши ја разводната...и ќе видиш како ќе запали.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Проблем со палење на дожд
« Одговори #21 на: 28 Октомври 2012, 13:53:02 pm »
Ајмо кој се разбира од електроника нека се позанимава, и ќе си го реши проблемот ;)

http://www.bas.plumts.com/elekt-paljenje.pdf

Цитат

Tiristorska paljenja se odlikuju mogucnoscu rada sa visokim brojem obrtaja.
Razlog za to je sto ne postoji induktivno punjenje primara bobine, pa se dobija na vremenu.
Dok se tranzistorska odlikuju toplom i snaznom varnicom nizeg napona (ali im treba znacajno vreme za punjenje primara bobine).

U konkretnom slucaju paljenja iskombinovana su oba metoda: po otvaranju platinskih kontakata sledi varnica tranzistorskog karaktera, kao posledica prethodnog punjenja primara bobine strujom kroz IRFP450, a neposredno za njom, jos jedna kraca, ali viseg napona, poreklom od tiristora, koji intenzivno isprazni C7, C8 i C9, prethodno napunjene pretvaracem, u primar bobine.

Prednost ovakvog paljenja u odnosu na oba pojedinacna metoda je u tome sto ima i dovoljno toplu i dovoljno kratku varnicu.

Varnica nije samo dvostruka, vec verovatno trostruka, jer primar oscilatorno razmeni energiju sa kondenzatorima, gde se treci polutalas zatvori kroz D5, D6 i sekundare trafoa T1.

Sve u svemu, ovakvo paljenje ce dobro startovati po hladnom vremenu (sto je inace slaba tacka "cistih" tiristorskih paljenja), a istovremeno ce moci da radi i sa veoma visokim brojem obrtaja (sto je slaba tacka "cistih" tranzistorskih paljenja).

Radice ekonomicnije, cistije, sa manjom ugaonom greskom, stedece platinska dugmad (ali je neophodno cesce podmazivati bregove na osovini razvodnika, da bi se smanjila potrosnja brega na platinskim dugmadima), manje ce trositi elektrode svecica, i bolje ce ekonomisati potrosnjom struje i goriva.

Interesantno je zato sto bilo koji od ova dva sistema mogu raditi nezavisno (mozete izvaditi ili tiristor ili tranzistor, naravno samo jedan od njih u istom momentu, radice i dalje samo sa manjom energijom varnice).

Jedinstvena korist od ponovljene varnice je kod motora koji imaju takozvanu "razudjenu" komoru za sagorevanje, odnosno kraci hod, a veci precnik klipa (gde pripada i zastavin 101 ili yugo sa dva tipa motora 1100ccm i 1300ccm).
u takvim komorama je otezano paljenje smese zbog zahladjivanja i vrtloznih "dzepova".
Kod dugohodnih motora te prednosti manje dolaze do izrazaja.

Kod vozila sa jos "razudjenijom" komorom, neke fabrike vec pribegavaju koriscenju dvostruke varnice ili cak primeni po dve svecice na istom cilindru (Alfa Romeo, Nissan, Saab, itd...).

U svakom slucaju, ovo paljenje ce raditi bolje nego jedan od ova dva sistema pojedinacno.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Na semi je propusteno da se nacrta da kraj primara bobine koji je oznacen sa B+, kada se da "kontakt' treba biti spojen na +12V ako se hoce rad oba metoda paljenja odjednom, ili pak na masu, ako se hoce samo rad tiristorskog paljenja (i u tom slucaju je potrebno kontakt "blokada" dovesti nezavisno).


Или пак само транзисторско, ако не ги вртите многу моторчињата:

http://www.mikroe.com/sr/magazine/3broj/3broj12.htm

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bobi 903

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
Одг: Проблем со палење на дожд
« Одговори #22 на: 28 Октомври 2012, 14:24:54 pm »
Друже ти гарантирам со глава дека ти е разводната...верувај до то е проблемот. Истите симптоми ми ги покажуваше и мене. Пробај еве денес. Оди избриши ја разводната...и ќе видиш како ќе запали.

tocno taka smeni kapa i ne se zamaraj so drugo toa e problemot pisav i pogore

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Проблем со палење на дожд
« Одговори #23 на: 28 Октомври 2012, 16:25:02 pm »
Денеска ниту отворавме разводник, ни ништо, запали одма, еве сега на работа идев пред пола саат, ни сецкаше ни ништо. Значи од вчера до денес ништо не чепкавме, т.е ни вчера не чепкавме, само ја запаливме на влечење, отидов и се вратив од работа и еве денес запали

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14712
Одг: Проблем со палење на дожд
« Одговори #24 на: 28 Октомври 2012, 18:43:20 pm »
Само два држачи те делат да отвориш да видиш какви се контактите на разводната :) ако гледаш дека внатре е влажно можно е некаде да е пукната и влегува вода или сл и те заебава. Ќе ти речев дека гумиците од каблите ти се скинати и ти влегува вода ама спомна дека си ги менувал што значи отпаѓа од варијанта.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Проблем со палење на дожд
« Одговори #25 на: 28 Октомври 2012, 19:37:20 pm »
Менувани се пред неколку години заедно со капата на разводникот. А како може да влезе вода додека стои колата во место ? Значи цела нок стои колата, врне надвор и сабајлето не пали бидејки врнело или пак врне во моментот. Ај да се вози па ете да влезе вода, а во место додека стои некако не ми држи логикава да влезе вода. Да прави кондезнација да, али да влага вода додека стои колата малку чудно ми е

Едит: Еве сега утрово запали одма, а исто така и синока после оној дожд исто така запали, така да колава си игра мајтап излеа со мене  :)
« Последно менување: 29 Октомври 2012, 06:34:16 am Filomkd »

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Проблем со палење на дожд
« Одговори #26 на: 31 Октомври 2012, 00:34:08 am »
Викендов најверојатно ке се носи на електричар колава, ке се тргне дел по дел, на работа на некој колега на таткоми, негов роднина бил авто електричар, и му рекол за кабливе што ни се за нет дома, од модем до компјутер што идат, од тие кабли да направат за свекиците за колата, пошто тие имале алуминиумска заштита. После и бравата ке се отвори и ке се извадат жиците надвор. Ке се тера дел по дел, пошто и електричаров рекол дека штом колата особено на дожд не дава никакви знаци на палење, туку само вергла, негде се губи струјата и треба да се открие каде.
Што ке бидне и како, ке пишам здравје боже понатаму. Му викам на таткоми кога ке врне да ја отвориме разводната капа, да ја пребришеме и така да пробаме, ама он не, вака ке ја носам на електричар и дел по дел ке се проверува.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14712
Одг: Проблем со палење на дожд
« Одговори #27 на: 31 Октомври 2012, 00:51:06 am »
Ако губи струја...ќе ти го троши акумулаторот...

Тебе не ти е проблем акумулаторот како што сфаќам...некоја дупенка е...едноставна ама те ремети. Можно е да до бравата што знам...

Пример така мене ми се случи со истата таа буба што ти кажувам. Вртам...не пали...само светнуваат сијаличињата за акумулатор и притисок на масло и толку ни А ни Б....

Истиот симптом кога ми се наводена разводната...ја отворив баш пак разводната изчистив...не бре брате...

Се уплашив да не е стартерот...ја носам на електричар...испадна бравата.

Бидејќи беше 1303...не пасуваше од Голф 1...како на 1200-ките таа улошката на бравата...па со контакт...и си најдов убаво копче за старт...го ставив во пластиката убаво да личи...и си ја палев „на дугме“ :D

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Проблем со палење на дожд
« Одговори #28 на: 31 Октомври 2012, 01:02:07 am »
Вака сеа за бравата, значи како што кажав генерално на суво време пали, али се случувало некогаш и да не запали или пак додека клучот е свртен во позиција за верглање постојано да вергла без да покаже знаци за палење и после само ја тргам раката и клучот се врака во позиција за контакт и тогаш колата пали, значи на вракање од позиција за верглање во контакт позиција да запали. Затоа дел по дел ке се оди да се види на кое место струјата застанува. Акумулаторот веке 3 година е, понекогаш го подосвежувам со полнач, али генерално вергла доста брзо, онака што се вика како со нов акумулатор.
Ако испадне бравата, ке видам ке барам од кадети дали пасува, ама мислам дека не е иста, ако не, тастерче, јбг, нека пали само  :D

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Проблем со палење на дожд
« Одговори #29 на: 31 Октомври 2012, 01:50:04 am »
@Filomkd, мое мислење е дека нема да можеш да направиш кабли за свеќици од мрежен кабел (таков кабел за модем-компјутер), тие имаат дебели крути жички кои од вибрациите на моторот, бакарната жичка ќе се заморува и ќе испука. Не се сите мрежни кабли со алуминиумска заштита. Плус тие жички имаат доста тенка изолација, која не е никако за кабел за свеќица.

Ваљда мајсторот мислел на коаксијален кабел од телевизор, едино он ми има логика да се користи некако за кабел за свеќици... Мада и кај него жичката внатре е крута... Јас мислам дека треба да набавиш кабли на метро, да ги исечеш па да прицврстиш конектори на нив и да монтираш...  :)