Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2177040 пати)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18720 на: 28 Мај 2017, 00:25:10 am »
Затоа де, од рекла-казала, не сум чул бензинаш да се пофали со 1/2m+, мада корсичот на 475.000 му заглави бројчаникот (1.4 '95-6)... за разлика од секој втор дизел врви милион минимум. Јас голфацот( 1.9D) го дотерав на работ на егзисренција, мада не чадеше, али палеше од прва на 6-та и голташе уље, зезаше на угорници и трошеше 8-9л/100км.. Секако може уште 10 години ќе тераше, ама не сум мазохист... Колку имаше поминато господ знае, не знам ни јас колку поминав, пињолот се расипа...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18721 на: 28 Мај 2017, 00:34:50 am »





Thomas März has not only proven that diesel engines are extremely good for the long haul with his Calibra 2.0. “I really like driving, and I haven’t just been on business trips with the Calibra; I have also made the journey to southern Italy on a number of occasions,” says the former amateur soccer player. He even got hold of his Calibra due to his involvement in the sport. “Our club sponsor was an Opel dealer, and he made us a very attractive offer when it came to buying a car.” That is how the sports coupé with an unusual Neptune-green metallic paint job ended up in the 48-year-old car enthusiast’s garage. That was way back on 13 September 1991. The man and his car would not part ways for another 15 years, after 777,000 kilometers and countless unforgettable moments of driving excitement.


Господин човек.
Ова е од 2014.
Не знам дали уште ја вози.

Пред 2-3 години налетав на темно плава 2.0 8V  низ градов со околу 440.000 км.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18722 на: 28 Мај 2017, 00:42:33 am »
Исузу? Им се погодија магарињата...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18723 на: 28 Мај 2017, 00:43:27 am »
2.0  8V 115 hp - petrol.
Isuzu bea 1.7 dizeli kolku sto znam.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18724 на: 28 Мај 2017, 01:08:58 am »


Over the years, it has served as the development mule for all subsequent variants of Horacio Pagani's rolling sculpture, accruing an astounding 1.1 million kilometers (approximately 680,000 miles) on the odometer in 14 years.

http://www.roadandtrack.com/new-cars/videos/a4933/go-news-videos-million-kilometer-zonda/
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18725 на: 28 Мај 2017, 03:10:19 am »
Значи дизелашиве повеќе се фураат испадна. Меде едино ми држеше вода ради што товарниве возила 95% се дизел, покрај економија нели и побрзо билдаат изминати километри... мада кај некои битна е и масата на возилото... покрај многуте обиди никој не најде начин да ги искористи тие 33% што по дефиниција одат фира... Али па кај електричните има искористеност близу 100%, само практиката им е слаба. Здравје :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18726 на: 28 Мај 2017, 09:01:09 am »
Ма какви 33% фира! 67% се фира, 33% се искористени. Сеа стигаат до кај 40-тина% искористеност на горивото од страна на моторот. До тркала дур стигне уште 10-тина % рачунај изгубени низ трансмисија, значи тука некаде 33-35% од горивото стига до тркала, во најдобар случај.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18727 на: 28 Мај 2017, 11:14:39 am »
Татко ми имаше Toyota Corolla KE30, 1.1 40кс, 1978 произведена. Пред да ја даде во отпад, во далечната 2005 година, колата имаше 1.2м или 1.3м километри поминато. Километражата беше заглавена на 800+ тисуча, а тоа според претходниот сопственик се десило уште во 93та, 94та година. Магаре од кола. Моторот течеше од сите страни, имаше дупки во подот и полумесеците, ама безгрижно палеше и се движеше. Пред некој месец го најдов китот за ремонт што го купил татко ми од Словенија и не успеал да го искористи.

Фан фект, му нудеа на татко ми замена за странска AE86 за таа кола, ех да знаев тогаш :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18728 на: 28 Мај 2017, 14:06:51 pm »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18729 на: 28 Мај 2017, 14:11:00 pm »
Ко сите стари мерцедеси кај нас што ги преправија на тракторски мотори.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18730 на: 28 Мај 2017, 14:11:54 pm »
Имаше бензински мерцедеси во Југославија?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18731 на: 28 Мај 2017, 14:15:34 pm »
Сите S мерцедеси W116-ки. Од КП и од ЦК.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18732 на: 28 Мај 2017, 14:33:29 pm »
Кој бил титов пионир :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18733 на: 28 Мај 2017, 15:59:51 pm »
All us regular folks think that if you have lots of money, fuel consumption isn't a problem. But for the owner of a Bentley Continental GT, the W12 engine in his coupe is a huge burden. So he decided to get rid of it and install the V6 TDI from a Volkswagen Phaeton instead.
Bentley Continental GT Getting V6 TDI from VW Phaeton for Better Fuel ConsumptionThe Bentley owner in question is from Luxembourg and says he loves to drive the GT everywhere. The only problem is that it guzzles fuel, and he has to visit the pumps once, sometimes even twice a day.



And so he decided to install a smaller diesel mill in place of the W12 6-liter. So when the odometer reached 200,000 kilometers on the Bentley (124,000 miles), he took it to a company called Dutch Build.

They decided the perfect replacement for the Crewe mill was a 3-liter TDI from a Volkswagen Phaeton. It's a well-founded decision since the Dresden-built VW is based on the D1 platform, which is shared with the Audi A8 and both the Flying Spur and the GT.

Of course, the swap isn't easy to pull off, since the brakes, ABS and all the other electronics need to be recalibrated. Once the project is completed, the Phaeton shell and the W12 engine will be sold off. The Bentley's owner will also specify a brand new interior since after doing so many kilometers in the car, the leather looks tires.

Depending on the model year, the Phaeton's 3-liter diesel makes 225 or 240 PS. Torque levels of up to 500 Nm (368 lb-ft) seem decent until you realize the Bentley weighs more than some SUVs. That's why an engine remap will be carried out, ensuring that the Conty won't feel sluggish.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18734 на: 28 Мај 2017, 16:08:47 pm »
Холанѓанец од балканска вероисповест. Боље плинче да му стаел на бентлито.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.