Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2181516 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18570 на: 24 Мај 2017, 11:40:34 am »
Наредниов месец се очекува DPF т.е GPF кај VW да дебитира

The Volkswagen Group is continuing to work assiduously on the environmental compatibility of conventional drive systems. The company has now decided upon wide-scale use of particulate filters for petrol engines, so-called 'gasoline particulate filters (GPF)'. From 2017, all Group direct injection TSI and TFSI engines will be fitted step-by-step with petrol particulate filters. Emissions of fine soot particles will be reduced in this way by up to 90 per cent.

By 2022, the number of Volkswagen Group vehicles being equipped with this technology annually could reach seven million. The process is starting in June 2017 with the 1.4-litre TSI engine in the new Volkswagen Tiguan1 and the 2.0 TFSI in the Audi A52. Implementation will then follow in further models and engine generations.

Не сака по втор пат да го јадe, a знае дека газот не му е чист. Само што ако навистина сакаат може пак да го тужат за бензинците од изминатите 10 години. Ако стварно сакаат, може да го затворат. Тоа би било радост за америчката автошајзе индустрија.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18571 на: 24 Мај 2017, 11:45:31 am »
Во еден од неговите постови, пред година дена имаше изјавено дека посакува неговата кола да имала single. Не е тешко да се претпостави зошто. Небитно, ти Симо тврдиш дека трошењето на замаецот не е поврзано со торкот. Тоа е скрос погрешна теорија, но поради нивото на неинформираност на форумов, може да помине. Нека стои тука, па некој ден, кога ќе еволуира малце местово, ќе се насмееме сите громко гласно :)

Очигледно не знаеш што сум кажал. Еве ќе ти повторам:


Ако се со исто торк исто страда. Не го интересира дали од бензин или од дизел доаѓа вртењето на осовината. :)
Теоретски да. Но во пракса DMF-от е првенствено направен да се справи со вибрациите од моторот и нивно „пеглање“ пред да стигнат во преносниот механизам, односно менувачот и диференцијалот, како би ги зачувал од прерано расипување.
Дизел моторите имаат многу поголеми вибрации од бензинските мотори, поради нивниот начин на работа. Затоа DMF-от на дизелите во суштина повеќе „работи“ отколку DMF-от кај бензинците. Нивното димензионирање зависи од моментот на моторот, но нивната трајност е поголема кај бензинците, поради помирната работа на бензинските мотори.

Твојата ароганција те заслепува лошко. Ама провиден си веќе. Те научија веќе членовиве на форумот. Не проаѓаш со спиновите.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18572 на: 24 Мај 2017, 11:50:08 am »
Aбе ти покажав со проста корелациона врска. При газење замаецот забрзано страда. Некој како рики ќе си менува замаец и турбо заедно со маслото. Со пензионерско возење замаецот ќе помине 500.000 ко од шала. При газење, имаш повеќе:
1)вибрации
2)торк

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18573 на: 24 Мај 2017, 11:51:14 am »
Aбе ти покажав со проста корелациона врска. При газење замаецот забрзано страда. Некој како рики ќе си менува замаец и турбо заедно со маслото. Со пензионерско возење замаецот ќе помине 500.000 ко од шала. При газење, имаш повеќе:
1)вибрации
2)торк

Твојот не страда кога ја возиш 170км/ч ?
Не страда при забрзување, страда на ниски обртаи пошто таму се најголеми вибрациите.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18574 на: 24 Мај 2017, 11:52:34 am »
Aбе ти покажав со проста корелациона врска. При газење замаецот забрзано страда. Некој како рики ќе си менува замаец и турбо заедно со маслото. Со пензионерско возење замаецот ќе помине 500.000 ко од шала. При газење, имаш повеќе:
1)вибрации
2)торк

Што мислиш @FilipM пензионерски го вози пунтото? ;D


Твојот не страда кога ја возиш 170км/ч ?
Не страда при забрзување, страда на ниски обртаи пошто таму се најголеми вибрациите.

Прости му, не знае што зборува.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18575 на: 24 Мај 2017, 11:56:02 am »
Aбе ти покажав со проста корелациона врска. При газење замаецот забрзано страда. Некој како рики ќе си менува замаец и турбо заедно со маслото. Со пензионерско возење замаецот ќе помине 500.000 ко од шала. При газење, имаш повеќе:
1)вибрации
2)торк

Твојот не страда кога ја возиш 170км/ч ?
Не страда при забрзување, страда на ниски обртаи пошто таму се најголеми вибрациите.

Jaс низ град го возам 4та на 1000рпм секогаш кога за тоа има услови, немам вибрации. На забрзување и газење си има мака. Се осеќа и на педалата од кумплугот.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18576 на: 24 Мај 2017, 11:57:07 am »
Ете, видиш. Тие работи не се осеќаат на кумплугот кај бензинецот. Исто, али није исто.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18577 на: 24 Мај 2017, 11:59:13 am »
Во 4-та на 1000 обртаи не само што има вибрации кои ти веројатно не ги осеќаш, туку тоа е веројатно единствен начин да умре замаецот пред време.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18578 на: 24 Мај 2017, 12:01:04 pm »
Вибрации се осеќаат затоа што замаецот има поминато 276.000км. Не е нов. Би требало да помине уште 100.000км со културно возење. Да е нов, не би требало да има никакви вибрации. Howits, зависи од моторот, мојот супер поднесува ниски вртежи.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18579 на: 24 Мај 2017, 12:02:11 pm »
Иначе :

Dual Mass Flywheels absorb the harmonic torsional vibration caused by low rpm in few cylinder engines ie 4 cyl at under 1500 rpm, worst under load. That is when the DMF will be working and wearing most and at a time that you can reduce wear, but low rpm is where the economy is and this is why the DMF is used, to take advantage of the low rpm economy without the shudder or chatter (petrol motors have the harmonic vibration also) most v8s are smooth right from the idle petrol or diesel it is the length of the crank coupled to the amount of cyls.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18580 на: 24 Мај 2017, 12:02:17 pm »
Ако добро ги исфилтрираме спиновите во темава, се наметнуваат следните тези:

Авто индустријата конечно свати дека ако дизел технологијата, се примени на бензински мотор се добива многу подобро, почисто и помоќно решение, отколку ако истото се користи на дизел мотор?

Или како порано не ни текна да развиваме турбо бензинци, зашто губевме време со дизелот.

Фак, лоџик а?


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18581 на: 24 Мај 2017, 12:06:33 pm »
немаш добро следено. Се развива дизел на дизел и дизел на бензин.

Howitz, ова е клучно 'worst under load'. Не ја газам, глајдам. Нема вибрации.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18582 на: 24 Мај 2017, 12:08:32 pm »
Ќе биде префрлено.... некој пост на назад беше пишано.
Гледаш никој  не се буни, паркингзите се преполни, се повеќе се стимулира натрупување на главниот град... Побитно ни е да имаме 3 коли него фасада....

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18583 на: 24 Мај 2017, 12:08:44 pm »
Worst under load значи дека тогаш или под 1500рпм највеќе страда замаецот а не дали газиш/глајдаш.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18584 на: 24 Мај 2017, 12:22:29 pm »
Jaс низ град го возам 4та на 1000рпм секогаш кога за тоа има услови, немам вибрации. На забрзување и газење си има мака. Се осеќа и на педалата од кумплугот.

еве го правиот рецепт ЗА НАЈБРЗО ПОЕБУВАЊЕ НА ДВОМАСЕН (варијабилен) ЗАМАЕЦ, како и летечи и лежечи лагери, а не ретко и радилицата, притоа чурејки низ ауспух како локомотива... таквите како тебе,  терајки економија, не се ни свесни колку многу механички го ебат возилото, а не се исто така свесни колкаво загадување прават. во 4-та на 1.000 обртаи, кога ке ја стиснеш папучата за да убрзаш малку, е тогаш... ТОГАШ и го ебеш механички и тогаш ја ебеш плуќата на народот... ;) ни дпф, ни катализатор НИШТО не помага во таква ситуација... а така возат поише од пола од дизелоглавите....

една од светлите точки во животот што ги чекам да се десат, е моментот кога ке го забранат дизелот целосно... живеам за тој момент...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време