Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Вкупно гласови: 411
Јас го тврдам следново. Дизелот е толку супериорен што бензинците никогаш нема да го стасаат. Ако дизелот прекине да се произведува денес, бензинците нема да го стасаат ни по 25 години. Ма какви. Еве за споредба го земам перфектниов дизел што го возам. Технологија која е излезена на пазарот 2000та година. PD постоеше уште во 30титте години, но ретко се користеше со до 2000та година, додека не падна под рацете на VW. Тој го усоврши и комерцијализира. Овој перфектен дизел што е излезен 2000та година, никогаш нема да биде надминат од ниеден бензинец во следните 25 години, колку што се предвидува дека е потребно да се исфрлат сите мотори со внатрешно согорување.Само со еден услов. Доколку бензинецот стане 100% дизел, ова не важи. Односно ако дизелот го направат да работи на бензин, тоа нема да се смета за бензинец, туку за дизел. Толку сме напред, што сме недостижни. Тоа е како да ги споредуваш Германија со Албанија.
Замисли да си кола и да ти вградат плин
Од париве на бензин се зашемотени....
Цитат: Bicikle на 19 Мај 2017, 12:26:45 pmОд париве на бензин се зашемотени.... Пара=пареа.... баш пред некој ден читав пациенти краделе бензин (авионски) за да се дроговаат. Пази муабетов од докториве : оловото ( оловен нитрат) може да остави трајни последици. Не знаев дека уште се користи олово. Или па сајтоот беше некој без врска.
Јас го тврдам следново. Дизелот е толку супериорен што бензинците никогаш нема да го стасаат. Ако дизелот прекине да се произведува денес, бензинците нема да го стасаат ни по 25 години.
Diesel is well under the cosh in small cars right now, but it’ll rule the big exec heartland for a while longer yet, much to the relief of Mercedes, which invested €2.1 billion in its new family of aluminium-blocked, steel-piston diesels that borrow cylinder liners from Lewis’s champ-winning F1 V6.