Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2176518 пати)

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3466
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17835 на: 21 Февруари 2017, 19:35:50 pm »
Уште води бензин ама сите купија дизел.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17836 на: 21 Февруари 2017, 20:15:58 pm »
ЦЦЦЦ што да праиш. Тешка работа   :(

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17837 на: 21 Февруари 2017, 20:16:25 pm »
Како и секоја ефтина работа у животот, така и дизелот е канта. Од лично искуство зборам :P

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17838 на: 21 Февруари 2017, 20:18:31 pm »
Каков дизел бе. Ако сакаш да се заебеш, врска нема. Торкови, моркови... Се заебав ;D ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17839 на: 21 Февруари 2017, 20:24:07 pm »
Затоа така како потресен ми стоиш.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17840 на: 21 Февруари 2017, 20:34:40 pm »
;D ;D ;D Што да праиш.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17841 на: 21 Февруари 2017, 21:00:43 pm »
Потресен е од алфата не од дизелот :P

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17842 на: 21 Февруари 2017, 23:21:44 pm »
Тоа е у пм. Што попрво да напраи човек со две раце. Тешки работи.

:D :D

Отсутен igor_volvo_v40

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 17
  • Volvo V40 D2 2013
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17843 на: 22 Февруари 2017, 01:26:29 am »
Бензинчињата ми се чини ќе останат само за на трака, а во секојдневие електричните се тие што ги ставаат погорните во средна улога.

До пред да возам дизел не мислев дека толку ќе ми се свиѓа, ама забрзувањето што го има бензинец е подобро само кај хибридец.

За некои 10 години за мене идеална кола би била хибрид со дизел мотор.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17844 на: 22 Февруари 2017, 02:11:50 am »
Ako se frlat site na diesel, 300 denari ke bide litro :)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17845 на: 22 Февруари 2017, 03:32:54 am »
Грешка си, потрошувачката на нафта општо е огромна затоа што нафта не се троши само во обична кола, туку и во автобуси, камиони и возови, а кои трошат бајаги повеке него обична дизел кола нели ?

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17846 на: 22 Февруари 2017, 09:31:41 am »
samo sruja

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17847 на: 22 Февруари 2017, 09:42:56 am »
Stuttgart to occasionally ban older diesel cars in pollution clampdown

Date 21.02.2017

Цитат
From next year, the southwestern city will prevent entry to most diesel cars at times when air pollution levels stray too high. Stuttgart is often labeled as Germany's worst city for smog.

Officials in the state of Baden-Württemberg, of which Stuttgart is the capital, said on Tuesday the new measure was intended to reduce diesel emissions that are harmful to human health.

The decision, which will be introduced in 2018, would allow the state government to ban diesel cars from entering the city during periods of high pollution.
Only those cars that meet the Euro 6 emissions standard - the most stringent set of EU targets for diesel emissions, introduced in 2014 - will be allowed to use the city's busiest roads on days when a poor air quality warning has been issued. Roughly one in 10 diesel cars currently on German roads meet these targets.[/size]

The measure comes days after London announced it would introduce a new 10-pound (12-euro, $12.50) fee for more polluting cars to drive in the center of the British capital, and follows plans for a complete ban of all diesel vehicles by 2025 in Paris, Mexico City, Madrid and Athens.

Officials said speed limits would also be tightened, public transport improved and new cycle lanes introduced in the 600,000 population city.

Stuttgart, which is home to German automakers Mercedes-Benz and Porsche, last issued an air pollution alert on January 9, when 78 micrograms per cubic meter of fine particulates was recorded in the city's air. EU regulations set the limit at 50 micrograms.

The Berlin government has also announced plans to introduce 6 million electric cars by 2030.

But Germany has faced repeated warnings from Brussels over the levels of fine particulate matterin the air, which can cause cancer in the long term. The high levels in Germany are generally attributed to the large number of diesel vehicles on the roads.

The European Commission threatened fines after it repeatedly found limits for the pollutant were exceeded in 28 areas of the country, including Berlin, Munich, Hamburg and Cologne.
The issue has also extra received attention since the country's Volkswagen auto brand admitted that its diesel motors had been rigged with software to trick emissions tests.



Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17848 на: 22 Февруари 2017, 11:30:39 am »
Stuttgart, which is home to German automakers Mercedes-Benz and Porsche, last issued an air pollution alert on January 9, when 78 micrograms per cubic meter of fine particulates was recorded in the city's air. EU regulations set the limit at 50 micrograms.

Кај нас треба 7800 да стигне па да има узбуна/забрана/мерки.


Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17849 на: 22 Февруари 2017, 17:13:04 pm »
Грешка си, потрошувачката на нафта општо е огромна затоа што нафта не се троши само во обична кола, туку и во автобуси, камиони и возови, а кои трошат бајаги повеке него обична дизел кола нели ?
Таке де не буквално триста, ама па не верувам дека е занемарлив уделот на потрошувачка на надта кај впзилата и дека нр би влијаело, т.е. под предпоставка сите се префрламе на нафта, што ќе му прават на бензинот..?