Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2179834 пати)

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17490 на: 06 Јануари 2017, 18:58:15 pm »
дечки, како со тракторите деновиве ;D ЛШ што имаш ти да кажеш, како се справуваш со ладното :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17491 на: 06 Јануари 2017, 19:10:18 pm »
Tdi 1.9 побрзо пали на минусни температури. На -5 не вергла ич,  веднаш пали.  Во лето вергла 1 секунда, така се параметрите во екуто.  Уште го немам тестирано на -25, деновиве и тоа ќе биде.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17492 на: 06 Јануари 2017, 19:18:14 pm »
Денеска тестирано на 1.9 cdti.
Не беше палена од вчера попладне, запали одлично, до душа завергла 2 секунди ама без проблем стартува.

Акумулатор има Exide Carbon boost 77 амперски.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Marakana

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 886
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17493 на: 06 Јануари 2017, 19:30:20 pm »
Mecevo nepaleno od pred nova godina, palenje momentalno.
Коме је суђено да буде јебан, том гаће саме падају

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17494 на: 06 Јануари 2017, 19:50:37 pm »
Браво, еве 3јца се веќе пофалија, браво. Мислам дека редовно сервисиран и одржуван мотор, треба да запали без разлика на надворешните влијанија, освен ако не е малтретиран и запостаен или пак воопшто не треба да се нарекува мотор. Значи, добро си ги пазете дизелчињата :)

Инаку ЛШ за “параметрите на екуто“, мене порано колата при палење подолго верглаше, дел од секундата повеќе отколку сега, но откако бев на сервис(пред 3месеци и више), сигурно ги сменеле зошто многу побрзо стартува колата и некако ми беше чудно и мислев дека е полошо, што мислеш ти? И дали смеат тоа да го прават без да те известат? Ова е втор пат да ми нешто менуват во кола за време на сервис. Првиот пат, пред да бев на сервис, вратите сами ми се заклучуваа при поаѓање, иако вака ми е подобро, сега друг пат ете ова со стартувањето на колата, ама мислам дека е до софтверот, демек некој апдејт на софтверот.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17495 на: 06 Јануари 2017, 19:51:32 pm »
Tdi 1.9 побрзо пали на минусни температури. На -5 не вергла ич,  веднаш пали.  Во лето вергла 1 секунда, така се параметрите во екуто.  Уште го немам тестирано на -25, деновиве и тоа ќе биде.
Јас го имам тестирано на -19, зимата 2015 год. Не вергла ич, едвај завртува(како со празен акумулатор) и веднаш пали, мислиш ќе експлодира моторот. :D Мислам дека имам и клип снимено, треба да побарам.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17496 на: 06 Јануари 2017, 20:06:04 pm »
Прати баш. Имам голема замерка на моторов, бучен е, многу повеќе од 101 и 131, првата генерација на ПД. Незнам што е работа. Сите 105ки што ги возев се бучни, као да дишат на грана негде.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17497 на: 06 Јануари 2017, 20:11:19 pm »
v garaza ili na promaja?
Mojata e pred zdrada e zapali ali tesko. Ko lokomotiva da palis e:) Se somneva vo boson i\ili diznine.
Greac garant imat barem eden pegoren.
Nekni bev kaj bosista mi rece do filterot bilo,  trebalo od 2-ka da se stavi. Ke si go rokna.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17498 на: 06 Јануари 2017, 20:13:35 pm »
Дај му 2-3 пати контакт да удрат повеќе греачите, кај мене пали и работи океј, меѓутоа после прво давање гас во лер почиња да тресе како мома со стомни.
Па после прекинува.
Weird. Сензор ќе да е на комон рејлот.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4022
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17499 на: 06 Јануари 2017, 20:48:59 pm »
Кај мене не можиш тоа да го направиш, зошто греачите ги вклучва од кога ќе се стегни копчето за старт на моторот.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17500 на: 06 Јануари 2017, 20:54:33 pm »
Сигурно постои процедура при која порано ги пали грејачите. Отворање врата, ставањње на клучот/картицата во слот или сл...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4022
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17501 на: 06 Јануари 2017, 21:00:52 pm »
Не дека досега имала проблем да запали...во зависност од тоа колку долго не била запалена и колкава е надвор температурата греачите си работат соодветно подолго или пократко, и секогаш палела само со едно верглање.

Симо, можеби тоа може да се направи со стегање на копчето а притоа кумплунгот да не е притиснат.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17502 на: 06 Јануари 2017, 21:03:10 pm »
Одма верглаш после контакт?

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17503 на: 06 Јануари 2017, 21:03:33 pm »
ќерамички се греачите?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17504 на: 06 Јануари 2017, 21:10:13 pm »
Не дека досега имала проблем да запали...во зависност од тоа колку долго не била запалена и колкава е надвор температурата греачите си работат соодветно подолго или пократко, и секогаш палела само со едно верглање.

Симо, можеби тоа може да се направи со стегање на копчето а притоа кумплунгот да не е притиснат.

Не знам каков е системот на твојата кола, знам дека кај алфине, кога ќе отвориш врата по отклучување, се активира пумпата во резервоар, па потоа кога ќе го метнеш клучот во слот добиваш она што го добиваш на прво колено на колите со брава (во тој момент се активираат и грејачите на дизелите), па потоа на старт палиш. Ако е килес ентри, кога ќе ја отвориш вратата и кога ќе го ставиш клучот во близина на сензорот се дешава процедурата... Затоа викам дека веројатно колата сама си праи све што треба пред да стиснеш „старт“, за да биде спремна да запали од прва.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.