Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Вкупно гласови: 411
Не си видел добро. Не е опаѓање едно вс друго, прво зошто за бензин не е кажано, тоа е само за „директ инџекшн бензин“. Што е и нормално да расте зошто го снемува обичниот инџекшн бензин. А паѓањето на дизел е исклучиво заради хибридите кои прво се понудија во тие „потешки“ класи на возила. Ни случајно заради некои си други обични коли на бензин.
Замисли да си кола и да ти вградат плин
Audi RS5 4,2 V8 443,4 Ps / 465,0 Nmvs.Audi A5 3,0 TDi 422,1 Ps / 869,4 Nm
Не се држеше, 400кс на 2400 кг вс 670кс на 1300кг, немаше шанси да се држи. Но, кога аудито вози 270, се слуша моторот на бензинецот од ферари кој е 100 метри понапред. Во сиот раскош на најлуксузното ауди, дизел моторот забрзува молњевито а не се слуша, не се мачи. Ова е крал на аутобанот.
Цитат: LosiPatista на 29 Декември 2016, 23:26:23 pmНе се држеше, 400кс на 2400 кг вс 670кс на 1300кг, немаше шанси да се држи. Но, кога аудито вози 270, се слуша моторот на бензинецот од ферари кој е 100 метри понапред. Во сиот раскош на најлуксузното ауди, дизел моторот забрзува молњевито а не се слуша, не се мачи. Ова е крал на аутобанот.Јас сум љубител на дизел мотори ама далеку дека било кој дизел може да се носи со ферари