Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2183715 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17400 на: 24 Декември 2016, 08:40:10 am »
Само бензин знае така :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17401 на: 24 Декември 2016, 13:19:38 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Еве уште едно возило наменето за сиромаштија која просто нема доволно пари да си приушти бензин, па мора да чпара.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17402 на: 24 Декември 2016, 13:27:50 pm »
Убаво кажано, ако е кажано во правиот поглед. Ова возило навистина е наменето за сиромашни. Богати луѓе најчесто не купуваат вакви коли, туку ги инвестираат своите пари возејќи доволни возила.

http://www.thinksaveretire.com/2015/09/21/why-your-80000-car-doesnt-impress-me-any-longer/
Цитат
Rich people don’t drive stupid cars

I now know that wealthy people tend not to drive around in expensive vehicles.  
Instead, the “real rich” drive 10-year old Honda Civics or Toyota Camrys.  Seriously.  An Experian Automotive study found that 61% of wealthy people drive Toyotas, Hondas and Fords.  They also live in “normal” communities with the rest of us and very often look for sales on their clothes and shop at “regular” stores like JC Penney and even Target.  They tend not to shop Lord and Taylor, Neiman Marcus, Talbots or other expensive establishments.

Truly rich people do not blow through money like your typical $80,000 car owner might.
the median price that millionaires pay for their cars is a meager $31,367.
In short, those with high incomes do not necessarily possess a high net worth – or wealth.
http://www.goodreads.com/book/show/1052.The_Richest_Man_in_Babylon



Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17403 на: 26 Декември 2016, 09:06:36 am »
Борец за подобар живот:

http://www.bbc.com/news/business-38302874


Diesel's name has become synonymous with a crude oil derivative, but he designed his engine to use a variety of fuels, from coal dust to vegetable oils. In 1900, at the Paris World Fair, he demonstrated a model based on peanut oil.
He became something of an evangelist and in 1912 - a year before his death - Diesel predicted that vegetable oils would become as important a source of fuel as petroleum products.
A more appealing vision for owners of peanut farms than for owners of oil fields, the impetus to make it happen largely dissipated with Diesel's death. Hence the second conspiracy theory to inspire a speculatively sensationalist headline in a contemporary newspaper: "Murdered by agents from big oil trusts."


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17404 на: 26 Декември 2016, 09:19:33 am »
Шо као демек нафтените се плашат од земјоделски супститути за дизел гориво?
Пред две-три години кога се отвори темава читав некој пејпр, дека добивање на биодизел од земјоделски култури и многу неисплатливо и многу проблематично во пракса. Не знам во која насока и дали е променето тоа последниве години.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17405 на: 26 Декември 2016, 09:23:05 am »
Шо као демек нафтените се плашат од земјоделски супститути за дизел гориво?
Пред две-три години кога се отвори темава читав некој пејпр, дека добивање на биодизел од земјоделски култури и многу неисплатливо и многу проблематично во пракса. Не знам во која насока и дали е променето тоа последниве години.
Последниве години правилно инвестирање го направи ова:
http://www.sciencealert.com/solar-power-is-now-the-cheapest-energy-in-the-world
Цитат
It's official: solar became the cheapest source of new energy in lower-income countries this year, giving both companies and governments alike another reason to ditch coal and gas for renewables.
Data from Bloomberg New Energy Finance (BNEF) show that the average price of solar energy in almost 60 countries dropped to US$1.65 million per megawatt during 2016, just below wind at US$1.66 million per megawatt.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
http://www.popularmechanics.com/science/green-tech/a24357/solar-power-cheapest-energy/

Така да многу аир од био дизел нема баш, освен претурање од шупло у празно.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17406 на: 27 Декември 2016, 16:51:49 pm »


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17407 на: 27 Декември 2016, 17:33:05 pm »
Поглупо видео амин.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17408 на: 27 Декември 2016, 19:26:00 pm »
Јас би рекол поглупи коли амин.
Ова се двата модели глупост со двата мотори кои и не ни требале да постојат некад, чист криминал. Тркачки камиони во рацете на имбецили.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17409 на: 27 Декември 2016, 19:31:17 pm »
Уф. Убаво атмосферче на плин или добар дизел. Стварно тешка одлука. Иако нема утка меѓу овие две, баш како што треба аутца.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4023
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17410 на: 28 Декември 2016, 17:04:29 pm »
80% од колите над 25.000 евра се дизели, бензинецот едино се продава во коли од А и Б сегментот.



http://www.theicct.org/sites/default/files/publications/ICCT_EU-pocketbook_2015.pdf
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17411 на: 28 Декември 2016, 17:28:03 pm »
Ау браво за статистикиве!!!

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17412 на: 28 Декември 2016, 17:47:44 pm »
Сепак ниедна од најдобрите не е дизел :P

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17413 на: 28 Декември 2016, 18:06:01 pm »
80% од колите над 25.000 евра се дизели, бензинецот едино се продава во коли од А и Б сегментот.

Али вкупно се гледа дека има опаѓање на дизел регистрации вс бензин регистрации од 2011-2012 навака. И што е најбитно, тоа се случува во битни за продажба сегменти - lower medium, small и SUV/off-road сегментите. Luxury не го спомнувам, зошто претпоставувам дека мал пазар држат во однос на севкупната продажба.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17414 на: 28 Декември 2016, 18:18:36 pm »
80% од колите над 25.000 евра се дизели, бензинецот едино се продава во коли од А и Б сегментот.

Али вкупно се гледа дека има опаѓање на дизел регистрации вс бензин регистрации од 2011-2012 навака. И што е најбитно, тоа се случува во битни за продажба сегменти - lower medium, small и SUV/off-road сегментите. Luxury не го спомнувам, зошто претпоставувам дека мал пазар држат во однос на севкупната продажба.

Не си видел добро. Не е опаѓање едно вс друго, прво зошто за бензин не е кажано, тоа е само за „директ инџекшн бензин“. Што е и нормално да расте зошто го снемува обичниот инџекшн бензин. А паѓањето на дизел е исклучиво заради хибридите кои прво се понудија во тие „потешки“ класи на возила. Ни случајно заради некои си други обични коли на бензин.