Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2180821 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16905 на: 18 Септември 2016, 17:45:21 pm »
Колата е паркирана на сонце. Кровот и е цел со фотоволтаик ќелии кои даваат доволно струја да напојуваат клима уред и да полнат батерии. Возилото се лади за без пари додека дреме на паркинг и дополнително ги потхранува батериите со струја.

Влегуваш во кола, температурата таман, батеријата не е потрошена.

Инвертер климатизер во автомобил има потрошувачка од 300-700 вати на саат. Отприлика.

Не сум во тек колку се ефикасни фотоволтаик ќелиите по сантим квадратен (во вати), за ова да биде самоодржливо, но сигурен сум дека со тек на време ефикасноста ќе им дојде до ниво да можеш да направиш покриен паркинг во двор, со кров од фотоволтаик келии кои ќе ти ги полнат батериите додека гледаш Нетфликс по дома и додека дрмаш пиво на тераса.

Секако сите го чекаме тоа време, брзо ќе дојде. Затоа е сега моментот да возиме што поинтересен бензинец, пошто за некое време ќе станат ултра ретки, а оние нормалните (шо вика Дени прррр 40kw) ќе бидат ултра досадни ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16906 на: 18 Септември 2016, 17:49:06 pm »
Секако сите го чекаме тоа време, брзо ќе дојде. Затоа е сега моментот да возиме што поинтересен бензинец, пошто за некое време ќе станат ултра ретки, а оние нормалните (шо вика Дени прррр 40kw) ќе бидат ултра досадни ;)

Абсо(факинг)лутно. Се согласувам.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16907 на: 18 Септември 2016, 18:02:52 pm »
Колата е паркирана на сонце. Кровот и е цел со фотоволтаик ќелии кои даваат доволно струја да напојуваат клима уред и да полнат батерии. Возилото се лади за без пари додека дреме на паркинг и дополнително ги потхранува батериите со струја.

Влегуваш во кола, температурата таман, батеријата не е потрошена.

Инвертер климатизер во автомобил има потрошувачка од 300-700 вати на саат. Отприлика.

Не сум во тек колку се ефикасни фотоволтаик ќелиите по сантим квадратен (во вати), за ова да биде самоодржливо, но сигурен сум дека со тек на време ефикасноста ќе им дојде до ниво да можеш да направиш покриен паркинг во двор, со кров од фотоволтаик келии кои ќе ти ги полнат батериите додека гледаш Нетфликс по дома и додека дрмаш пиво на тераса.

Секако сите го чекаме тоа време, брзо ќе дојде. Затоа е сега моментот да возиме што поинтересен бензинец, пошто за некое време ќе станат ултра ретки, а оние нормалните (шо вика Дени прррр 40kw) ќе бидат ултра досадни ;)
Тоа ми беше поентата. Нема да се воопшто досадни. Ако го прочита цело.

За 150кс електромотор кој е еквивалентен на 200-300кс бензин. Со регенеративно кочење и 40кв генератор нема да има никаква негативност. Иако ти боде очи 40кв, тоа е константна моќност која се пумпа во батериите, а ти користиш пик моќност при возење. Освен ако возиш под полна гас на максимална брзина или нешто такво.
Значи 300-400км возење јако, плус кога ќе стигнеш на 30км се пали прррр, ги прави тие 30км да се трошат многу споро ефективно најмалку 70км под максимална брзина, или 140км со пукање 50% од времето пуна, односно уште 500км со нормално брзо возење. А еве и покрај сето тоа да ја согазиш колата како ненаситееееен..., и да ја симнеш до 0 рејнџ пак ќе ти овозможува тој микро генератор да немаш рејнџ ангзајети.

Далеку, далеку од досадно. Поготово со реапонзивноста на ССД.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16908 на: 18 Септември 2016, 18:11:23 pm »
Електромотор во комбинација со менувач од типот на ДСГ или сличен, ќе го држи моторот постојано во режим на ниски или оптимален број на вртежи со цел да се обезбеди доволен торк. Дополнително на повисоки брзини ќе може да изврши мултипликација на вртежите од електромоторот со цел да обезбеди поголема максимална брзина на возилото.

Зборам за систем со еден електромотор, погон на 4 тркала кој е апла реплика на сегашната ситуација кај возилата.

Плус генератор.

Едит: Батериите треба да се стандардизирани и лесно променливи. Застануваш на батериска станица после 400км, оставаш празната батерија, земаш полна. Исто како празни флаши за пиво во супермаркет. Флашите ги имаш, само пивото го плаќаш.

Дома може да си ја полниш батеријата сам. Кога ќе тргнеш на одмор со жена и деца, застануваш на батериска станица, оставаш празната батерја земаш новата и цепаш даље.
« Последно менување: 18 Септември 2016, 18:16:58 pm zlatkoa »

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16909 на: 18 Септември 2016, 18:26:03 pm »

Далеку, далеку од досадно. Поготово со реапонзивноста на ССД.
Сега ќе ти кажам зошто за некои (воглавно оние кои уживаат во возење, а не оние кои уживаат да бидат возени), ќе биде многу подосадно:
1. Нема да има „ловење“ оптимални вртежи, за оптимално забрзување;
2. Нема да има трил од звукот на моторот, усисот издувот, или сите компоненти комплет;
3. Нема да има „колку сум вешт во менување брзини, што побрзо, што поуиграно со куплунг, и ручка на мењач;
4. Нема да има дали и колку идеално или дали може и подобро да тргнам од место регулирајќи ја снагата со помош на гас и квачило;
5. Нема да има колку најблиску до лимитер може да го завртам моторот, без да акнам у лимитер и да изгубам снага;
6. Идеалната брзина во следната кривина, дали ќе биде 3-та или четврта, за подобар излез од кривина...
ух, можам уште да редам, ама дефинитивно нема да биде исто со електричните. Ќе бркаат работа, ама ќејф нема да праат. Нешто ко сопствена жена... ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16910 на: 18 Септември 2016, 18:28:39 pm »
Едит: Батериите треба да се стандардизирани и лесно променливи. Застануваш на батериска станица после 400км, оставаш празната батерија, земаш полна. Исто како празни флаши за пиво во супермаркет. Флашите ги имаш, само пивото го плаќаш.

Дома може да си ја полниш батеријата сам. Кога ќе тргнеш на одмор со жена и деца, застануваш на батериска станица, оставаш празната батерја земаш новата и цепаш даље.
Далеку сме од тоа. Многу многу далеку.
Батериите се тешки, многу осетливи, сериозно изолирани и заштитени. Портабилни тешко дека во наредниве 30 години би можеле да се направат.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16911 на: 18 Септември 2016, 18:31:00 pm »
Развојот треба да иде во насока на поефикасни електромотори. Повеќе снага, помала потрошувачка.

Развојот во батериите е речиси исцрпен. Тоа е тоа. Неможе да измислиш топла вода.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16912 на: 18 Септември 2016, 18:35:51 pm »
Што знам, ја баш мислам дека сме во период кога има големи поместувања во развој на батерии (или сториџ на електрична енергија):


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16913 на: 18 Септември 2016, 18:40:12 pm »
Не можеш да работиш на зголемување на ефикасноста на електромоторите. И така се на 95% ефикасност или слично. Што се однесува до нив, тоа е тоа. Треба само кај батериите да се обрне внимание. Пошто ќе напредне производството на електрична енергија, ќе треба да се зголеми густината на чување на истата.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16914 на: 18 Септември 2016, 22:14:03 pm »
Затоа е сега моментот да возиме што поинтересен бензинец, пошто за некое време ќе станат ултра ретки, а оние нормалните (шо вика Дени прррр 40kw) ќе бидат ултра досадни ;)
Тоа некое време не верувам да го доживееме ;D Ќе си тераат уште догло време бинзинот и дизелот.  :)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16915 на: 18 Септември 2016, 22:51:30 pm »

Далеку, далеку од досадно. Поготово со реапонзивноста на ССД.
Сега ќе ти кажам зошто за некои (воглавно оние кои уживаат во возење, а не оние кои уживаат да бидат возени), ќе биде многу подосадно:
1. Нема да има „ловење“ оптимални вртежи, за оптимално забрзување;
2. Нема да има трил од звукот на моторот, усисот издувот, или сите компоненти комплет;
3. Нема да има „колку сум вешт во менување брзини, што побрзо, што поуиграно со куплунг, и ручка на мењач;
4. Нема да има дали и колку идеално или дали може и подобро да тргнам од место регулирајќи ја снагата со помош на гас и квачило;
5. Нема да има колку најблиску до лимитер може да го завртам моторот, без да акнам у лимитер и да изгубам снага;
6. Идеалната брзина во следната кривина, дали ќе биде 3-та или четврта, за подобар излез од кривина...
ух, можам уште да редам, ама дефинитивно нема да биде исто со електричните. Ќе бркаат работа, ама ќејф нема да праат. Нешто ко сопствена жена... ;D

Прашањето за брзини и пренос сеуште не им е разјаснето на производителите, но најверојатно менување на брзини нема да постои. Или ако биде некакво менување, ако не е дајрект драјв, ќе биде најблиску до CVT. Така да нема да знаеш баш со која брзина влегуваш во кривина.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16916 на: 18 Септември 2016, 22:52:43 pm »
Во Индија и Бангладеш ќе тераат.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6814
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16917 на: 19 Септември 2016, 07:51:04 am »
Дури не се направи автономија од 1000км јас кола на „навивање“ не купвам.
Овие денес што се продаваат сите се за низ град, до Солун ко чоек не можиш да појдиш и да си дојдиш, макар и Тесла да имаш.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16918 на: 19 Септември 2016, 12:28:09 pm »
W212 во амг недизел изведба. Тоа ќе биде ценето.

123d ќе отиде во заворав, за разлика од 1м ил135i

Tdi golf има најголеми шанси, ама покрај гти и0 вр6 .....

А зошто BMW 116i да не стане колекционерско возило или Поло 1.4? Зошто oва е класика?



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16919 на: 19 Септември 2016, 12:37:33 pm »

Далеку, далеку од досадно. Поготово со реапонзивноста на ССД.
Сега ќе ти кажам зошто за некои (воглавно оние кои уживаат во возење, а не оние кои уживаат да бидат возени), ќе биде многу подосадно:
1. Нема да има „ловење“ оптимални вртежи, за оптимално забрзување;
2. Нема да има трил од звукот на моторот, усисот издувот, или сите компоненти комплет;
3. Нема да има „колку сум вешт во менување брзини, што побрзо, што поуиграно со куплунг, и ручка на мењач;
4. Нема да има дали и колку идеално или дали може и подобро да тргнам од место регулирајќи ја снагата со помош на гас и квачило;
5. Нема да има колку најблиску до лимитер може да го завртам моторот, без да акнам у лимитер и да изгубам снага;
6. Идеалната брзина во следната кривина, дали ќе биде 3-та или четврта, за подобар излез од кривина...
ух, можам уште да редам, ама дефинитивно нема да биде исто со електричните. Ќе бркаат работа, ама ќејф нема да праат. Нешто ко сопствена жена... ;D

I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities.

Aли донегде си во право. Ќе ми недостасува моментот со перфектен дизел да поминувам беспомошни косилици. Инаку, не верувам дека нема да бидам задоволен со по 1 електромотор на секое тркало.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need