Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2184155 пати)

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16725 на: 27 Јули 2016, 02:35:49 am »
Ти фали бензин во пресметката за плин. :)

Во право си.

Треба да влезат и два резервоари бензин годишно во пресметката на плин.

со што трошоците за возење на плин/бензин ќе се изедначат со тие за возење на дизел

Еве јас на моето возило не користам бензин, цело време се вози и пали само на плин.

Затоа не оди повеќе од 140, дури ни на бензин. Пријателот кој има скрос иста кола ко твојата, само без плински уред, ја има возено 180 по километража:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Ne e sekogas taka , bratce :D

Mojata felicija so fabrickiot karburator odese 145 na benzin, a preku 150 na plin pat prilep -bitola... (ednas i do 170 so mal zalet hehehe)

do plinot e... lovato rasplinjaca original membrani,  ubavi svejkici, lance,mance.. .sve da e tiptop i da vidis deka odi... bas i so Onak praevme muabet togas, i mene mi bese cudno sto odese tolku na plin...

a potoa ja reparirav rasplinjacata so nekoi poeftinki membrani i preku 140 ne krena povejke nikad, a i tie bea so stap da ja tepas :S

A sto se odnesuva fo felicijata na FILO, negovata ima pogolemi gumi od normalnite felicii (165 - 175), taka da ocekuvam postignatata brzina da e poprilicno tocna ;)
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен mk2b

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 241
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16726 на: 27 Јули 2016, 04:15:47 am »
Фелиција, само 1.9D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16727 на: 27 Јули 2016, 08:47:12 am »
1115 страни од кои преку 90% се тресење глупости.

Поуспешна приказна од ова може да биде само т.н. „Отчет“ за сработеното на некоја политичка партија/политичар.

Забележав дека секој придонес на темава ти е или "господ да чува" или "срање и глупости".  Ако не ти е интересно како се забавува младината, олади ;)

Инаку за плински франкенштајн признавам само Fiat, затоа што знам Linea 1.4 што помина 400.000 без отворање на мотор.  Намерно реков франкенштајн, бидејќи плинот е франкенштајн: сечен, лепен, бушен, составуван. Можно е 1.4 моторот, кој е еден од најтромите мотори во универзумот, да е конструиран за плин.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16728 на: 27 Јули 2016, 08:48:20 am »
И тоа шо викаш :)

Move along people, nothing to see here :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16729 на: 27 Јули 2016, 08:59:31 am »
1115 страни од кои преку 90% се тресење глупости.

Поуспешна приказна од ова може да биде само т.н. „Отчет“ за сработеното на некоја политичка партија/политичар.

Забележав дека секој придонес на темава ти е или "господ да чува" или "срање и глупости".  Ако не ти е интересно како се забавува младината, олади ;)

Инаку за плински франкенштајн признавам само Fiat, затоа што знам Linea 1.4 што помина 400.000 без отворање на мотор.  Намерно реков франкенштајн, бидејќи плинот е франкенштајн: сечен, лепен, бушен, составуван. Можно е 1.4 моторот, кој е еден од најтромите мотори во универзумот, да е конструиран за плин.
Стандард 8v FIRE мотор, тром е во linea, во GP полесно се издржува. Многу подобро од 1.2 8v.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16730 на: 27 Јули 2016, 09:06:34 am »
А зошто му дадоа име fire на оваа серија на мотори, демек брзи се, стартни се, имаат добар одзив на гаста? :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16731 на: 27 Јули 2016, 09:07:08 am »
decki veke e pisano ali aj... da povtoram, celta na plinot e EKONOMICNO VOZENJE, ne e trkanje za evtini pari, ako vi se trka imate kopce da prefrlite na benzin, ili zemete plinski ured koj nad nekoj x1000 obrtaj ili procent na stisnata gas vbrizguva i benzin ili pak sistem so kapalka za maslo koja gi ladi ventilite,
na rabota imame 2 sluzbeni pezo 107-ci, 1.0 70ks vvti, si shishkaat dvete podobro na plin nego na benzin na ramno, malce maka gledaat na uzgornica ako ja vozis ke osetis ako ne isto ke ti e, imaat kapalki, 90 000 km se na plin... sta vise reci :)

Отсутен mk2b

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 241
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16732 на: 27 Јули 2016, 10:55:17 am »
А зошто му дадоа име fire на оваа серија на мотори, демек брзи се, стартни се, имаат добар одзив на гаста? :)

FIRE е скратеница од Fully Integrated Robotised Engine: https://en.wikipedia.org/wiki/Fully_Integrated_Robotised_Engine

FIRE моторите се дефинитивно издржливи и проаѓаат големи километражи на плин без проблеми. Инаку претходното Пунто што го имав (55 S 1.1), имаше подобар одзив на гаста од ова што го имам сега (кај 1.3 Multijet има турбо дупка, често не прима гас одма него малце касни).

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16733 на: 27 Јули 2016, 10:58:20 am »
1.4 FIRE во линеа го имам возено на плетвар фул постојано. :) :) Од 214км рејнџ падна на 30км рејнџ и морав да полнам бензин пред да стигнам во Битола. :) :) :) Најбатал кола што постои. :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16734 на: 27 Јули 2016, 10:59:38 am »
Jaс еднаш пред многу лета се возев со Пунто 1.1 до Охрид, преку Битола. Тоа беше вистинско доживување. На превојот трета до крај, 5000рпм, 70кмх со тенденција да малаксува :D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16735 на: 27 Јули 2016, 11:02:09 am »
1.4 FIRE во линеа го имам возено на плетвар фул постојано. :) :) Од 214км рејнџ падна на 30км рејнџ и морав да полнам бензин пред да стигнам во Битола. :) :) :) Најбатал кола што постои. :)

Има и добри страни:
-пластиките не крцкаат, стегнато е на дупки
-удобна вожња кога е релативно ново
-мотор издржлив на плин
-идеално за такси (најевтино, големо, вози на плин без проблем)



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Diablo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 465
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16736 на: 27 Јули 2016, 11:55:41 am »
1.4 FIRE во линеа го имам возено на плетвар фул постојано. :) :) Од 214км рејнџ падна на 30км рејнџ и морав да полнам бензин пред да стигнам во Битола. :) :) :) Најбатал кола што постои. :)

Има и добри страни:
-пластиките не крцкаат, стегнато е на дупки
-удобна вожња кога е релативно ново
-мотор издржлив на плин
-идеално за такси (најевтино, големо, вози на плин без проблем)



Единствена добра страна кај Линеата со плин е што е ефтина и можеш да ја запалиш кога ќе се изнервираш што е премногу бучна и трома.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16737 на: 27 Јули 2016, 12:47:14 pm »
Па и не е доволно ефтина за тоа што го нуди искрено.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16738 на: 27 Јули 2016, 13:03:32 pm »
Фелиција, само 1.9D

Баш за фелиција 1.9Д и на српски форум за шкода, но и тука луге што се бават со препродажба на коли, ми велеа дека иако тој 1.9 се води на фолксваген, сепак бил далеку од квалитетен мотор, не бил со истиот квалитет како во голфовите и пасатите од тоа време кога се вградувал, бил склопуван во Мексико и материјалите внатре, хилзните, лагери биле со многу послаб квалитет.
Лани уште пред да ја земам, во комшии дојдоа едни мајстори со фелиција дизел и баш го прашав што и како, ми рече ако сакаш проблеми, купи дизел. Го прашувам зошто, ми вика уште на 50 000 ремонт и правев и пак троши масло моторот.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16739 на: 27 Јули 2016, 14:20:15 pm »
Потврдувам. Се продаваа со деведесеттите години и ми текнува дека тие неколку што ги знаев имаа проблем на мала километража. Веројатно биле Ш kласа мотори, ко што вели Фило.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need