Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2183704 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16695 на: 26 Јули 2016, 15:34:34 pm »
И стилото стај му го на плин дур си таму. :) :) :)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16696 на: 26 Јули 2016, 15:36:36 pm »
Со вакви мики маус пресметки многу народ после вика "есапот дома и на пазар не е ист".

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16697 на: 26 Јули 2016, 15:46:45 pm »
Еве една математика:

Бензин 8 литри на 100 километри
Диезл 6.5 литри на 100 километри
Плин 10 литри на 100 километри

Овие се максимални потрошувачки во градски услови и со сите угодности во колата вклучени.


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16698 на: 26 Јули 2016, 15:48:17 pm »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16699 на: 26 Јули 2016, 16:03:50 pm »
Ти фали бензин во пресметката за плин. :)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16700 на: 26 Јули 2016, 16:07:56 pm »
Еве една математика:

Бензин 8 литри на 100 километри
Диезл 6.5 литри на 100 километри
Плин 10 литри на 100 километри

Овие се максимални потрошувачки во градски услови и со сите угодности во колата вклучени.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Интересна пресметка, сега да туриме разлика во цена за 10 сервиси кај бензинецот и дизелот и ќе излезе разлика од некои 2500 евра што во старт ќе ги дадеш и нешто повеќе во салон кога ќе го ќешираш дизељо.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16701 на: 26 Јули 2016, 16:09:30 pm »
Ако се зема куповната цена, треба и продажната на истиот да се земе после 5-10 години.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16702 на: 26 Јули 2016, 16:10:12 pm »
Ти фали бензин во пресметката за плин. :)

Во право си.

Треба да влезат и два резервоари бензин годишно во пресметката на плин.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16703 на: 26 Јули 2016, 16:11:52 pm »
Секојпат кога ми доаѓа нагон да сменам кола, секојпат си викам згрешив што возам бензин. Ај да си купам дизел. Нема ваљда на мене да ми се деси некоја од овие хорор приказните за дизел.

Уште не сум се престрашил да возам дизел на запад. Во Македонија е една идеја поевтин дизелот само заради немањето даноци и значително поевтино погонско гориво. Комбинирано со многуте километри кои ги вози стариот и јас во Македонија, сметките излегуваат една идеја поевтино.

НО, од друга страна, секој сервис и поправка е губење време, организација, логистика, итн.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен mk2b

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 241
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16704 на: 26 Јули 2016, 16:13:05 pm »
Ти фали бензин во пресметката за плин. :)

Во право си.

Треба да влезат и два резервоари бензин годишно во пресметката на плин.

со што трошоците за возење на плин/бензин ќе се изедначат со тие за возење на дизел

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16705 на: 26 Јули 2016, 16:21:04 pm »
Ти фали бензин во пресметката за плин. :)

Во право си.

Треба да влезат и два резервоари бензин годишно во пресметката на плин.

со што трошоците за возење на плин/бензин ќе се изедначат со тие за возење на дизел
Со тоа што искуството на возење на плин никогаш нема да се приближи на искуството на возење дизел.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16706 на: 26 Јули 2016, 16:34:52 pm »
Ти фали бензин во пресметката за плин. :)

Во право си.

Треба да влезат и два резервоари бензин годишно во пресметката на плин.

со што трошоците за возење на плин/бензин ќе се изедначат со тие за возење на дизел
Со тоа што искуството на возење на плин никогаш нема да се приближи на искуството на возење дизел.

Точно. Но, зависи на каков мотор е монтиран плинскиот уред.

Мој пријател има ставено плински уред на VTEC 2.0 од Хонда Акорд, и неможам да кажам дека колата иде лошо. Напротив, нема разлика бензин-плин.
Редовно одржуван уред, и мотор и после поминати 100.000 километри нема никаков проблем кој е карактеристичен за плински уреди. Полни плин исклучиво на Макпетрол.

Ако сличниот плински уред го монтираме на Цитроен Ц2 1.1 или на Спарк и слични мало литражни возила, тогаш перформансите се лоши, бидејќи и перформансите на бензин им се исто така бедни.

Бидејќи главниот штос кај дизелот е турбото што бензинците на плин речиси и да го немаат, тогаш дизелот е поприфатливо решение.

Но се додека не дојдоа Турбо Бензинците во игра.

Јас лично, секогаш би одбрал турбо бензинец пред дизел. Ама да не ја тераме дискусијата сега во насока која повлекува уште многу дискусија :)




Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16707 на: 26 Јули 2016, 16:54:44 pm »
Турбо бензинците со директно како што знаеш сеуште се непогодни за плин и најверојатно така и ќе остане. Јас сеуште нема видено плинаш без компромиси.  Кој беше членот на форумов што ги изгоре вентилите на нова тојота после само 500км, кој му плати нов мотор?
Кај го ставате одржувањето на плинскиот уред? Освен редовното одржавање, плинските дизни издржуваат максимум 150.000, после мора нови 350 евра. Плинскуиот еку црка исто така, 350 евра. Не сте ни свесни дека ви се изгорени катализаторите, 500 евра. Изгорени вентили за кратка километража, 200-1000 евра. Сецкање, губење снага гратис. Багажник уништен.

Плинаш без компромиси би бил плинаш:
-турбо бензинец кој фабрички е спремен да работи на плин.
-да не губи на снага.
-има плински резервоар и мал бензински резервоар, така што нема да е уништен багажникот.
-бидејќи фабрички е инсталиран целокупната инсталација е перфектна ништо не е бушено сечено лепено.
-фабричка инсталација за струја, фабричко еку со параметри за плин и бензин. Еден еку за плин и бензин, пак ќе мора 2 пара дизни.
-мотор отпорен на високи температури предизвикани од плинот.
-најважно од се: регулирани плински станици, контрола на квалитетот на плинот и постојаност на квалитетот на плинот. Ова засега е ненадминлив проблем кај плинарите, затоа што сега тие го штеловаат уредот само за 1 тип на плин, односно плинска боца. Наточи нова боца, друг плин и чек енџин.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16708 на: 26 Јули 2016, 17:27:33 pm »
Којзнае што катастрофа си турил у кола што си толку исфрустриран.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16709 на: 26 Јули 2016, 17:40:27 pm »
Не турил катастрофа туку купил катастрофа кола.