Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2184084 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16425 на: 24 Мај 2016, 17:10:36 pm »
Па со електрични и ќе се возиме. Не со овие бучни гнасотии мрсни.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16426 на: 24 Мај 2016, 17:12:12 pm »
Apple припрема мал градски електричен автомобил.  Можеби ќе успее да го популаризира.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16427 на: 24 Мај 2016, 17:13:50 pm »
Со NOx веќе се справивме со помош на катализаторите. Што се однесува до економичноста, нека му ја мислат оние што имаат такви мотори за штедење. Некои компании прават GDI мотори за поголеми перформанси.
Тоа што некој ги лажел тестовите не значи дека тие не се меродавни. Колку се меродавни за бензинците толку и за дизелите. Истите услови и тестови важат. Ако продолжи актуелниот развој на бнзинците, нема да имаат ДПФ, но ако продолжат да „стегаат“ еко номрите, многу веројатно дека ќе имаат. Ама во тој момент и дизелите ќе „настрадаат“, ќе мора нешто да прават, пошто сега како што се еко нормите: дизел со ДПФ=бенинец без дпф.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16428 на: 24 Мај 2016, 17:18:29 pm »
Проблемот со NOx се враќа во игра заради вишокот на кислород. Кога има стоихиометриска смеса, да, катализаторот работеше одлично. Нат ени мор.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16429 на: 24 Мај 2016, 17:40:13 pm »
Не сум слушнал дека NOx се врќа во игра и тоа баш зарди вишокот кислорот. NOx е продукт кој се јавува поради многу високите температури на согорување на смешата. Затоа дизелите рециркулираат издувни гасови. Бензинците не (повеќето). А и нема ни да рециркулираат.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16430 на: 24 Мај 2016, 18:00:11 pm »
Да но за да настане NOx потребен е слободен кислород, кој сега го има во изобилство и кај бензинците. Катализаторите не беа многу функционални кај дизелите од причина што имаше многу кислород во издувните гасови...

Ме интересира дизелашот на брат ти,  нели имаше друга мапа. ВО таа мапа само нафтата беше покачена или и бустот?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16431 на: 24 Мај 2016, 18:58:03 pm »
Не ти е баш добра хемијата.... Катализаторите кај дизелите се потполно и очекувано ефикасни во намалување на азотните оксиди во издувните гасови, но многу се помага со рециркулација на издувните гасови затоа што не дозволува развој на превисоки температури кои доведуваат до разложување на стабилните N2 молекули. Кај бензинците, дури и со осиромашена смеша, не се постигнуваат толку високи температури и притисоци  при согорување за да настанува толку големо количество NO2 како кај дизелите. Катализаторите се многу ефикасен начин на неутрализирање нa NOx.

Погледни ги важечките Еуро норми, ќе ти стане јасно кој сеуште произведува повеќе ѓубре од издувите:
https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#Emission_standards_for_passenger_cars
Еуро 6: За бензинци NOx е дозволено 80% помалку од дизелите затоа што може да се постигне без мака, за дизелите има дефинирано количество HC+NOx, додека за бензиците не постои таква ставка, затоа што нема во издувот. Може да се фатиме за еден елемент (PM) ама тој е ставен на исто рамниште, и тоа само за GDI мотори. Се` друго е полошо кај дизелите. А за PM се согласуваме дека дизелите МОРА да го контролираат со помош на ДПФ и уреа. Бензинците, макар и GDI немаат потреба. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16432 на: 24 Мај 2016, 20:50:38 pm »
Точно, Првенствено со намалување на температурата преку егр и намалување на компресијата се постигнуваат подобрите еко резултати. Преку егр се намалува и кислородот што е многу важно за создавањето на NOx. Проблемот со функционирањето на катализаторот кај бензинците со директно се јавува кога екуто ќе го активира ултра лин модот, тоа најчесто се случува при крузање. Всушност бензицот поретко од дизелот го користи овој мод па оттука и разликите во емисиите, економичноста и перфорансите. Бензинецот може многу полесно да ги лажира резултатите,се што треба е да не уклучува ултра чин мод при емишн тест, што најверојатно и се случува кога колата работи во лер. Затоа истражувањата мерат риал лајф издуви, не лабораториски лепени крпени. Моја претпоставка е дека азотните оксиди ќе бидат секогаш повеќе кај дизелот од причина што има огромна компресија и температура на согорување, која нели со секоја нова генерациј се повеќе ја смалуваме, само во интерес на екологијата

Не кажа за мапата на алфата..

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16433 на: 24 Мај 2016, 21:14:41 pm »
Преиспитај си ја хемијата. Lean-burn не допринесува до зголемување на NOx.




За мапата на алфата нема што да се каже. Погрешни тајминзи на инјекторите во однос на лоaд и буст, и погрешен буст.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16434 на: 24 Мај 2016, 21:20:05 pm »
И овде азотните се зголемуваат над стоихиометрискиот што е ок,  но потоа нагло паѓаат, што е спротивно од она што јас го имам читано.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16435 на: 24 Мај 2016, 21:52:03 pm »
Твоето кажување е спротивно од она што јас го имам читано, затоа и прееска ти кажав дека со хемијата нешто грешно си разбрал.



Кај алфините GDi мотори (за други не сум читал, не знам), Lean операцијата е од idle до 1500rpm, над тоа одат во стоихиометриски однос (или бест пауер однос, зависно од побарувањето на возачот). Што би се рекло, само во лер на семафор работи во lean mode. Со други зборови, само тогаш е зголемено производството на PM во однос на port injection моторите. Во сите други режими на работа, директното вбризгување се користи за извлекување повеќе торк/снага од помал капацитет на мотор. Уште во 2002 година, прилагодувајќи го 2.0 T.S. моторот во 2.0 JTS ја качија снага од 150 На 165кс, и торкот од 187 на 206Nm. Притоа ја намалија потрошувачката на 156 за околу 1/2 литар.
Далеку од исто со дизелите.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16436 на: 24 Мај 2016, 22:48:16 pm »
Не сум грешно разбрал, различно сме читале.

The air-fuel ratio: plays a major role in determining the amount of emission of NOx as oxides of nitrogen are formed by the reaction of nitrogen in the fuel with oxygen in the combustion air. When the air  o fuel ratio is greater than one which indicates that the combustion is in the lean condition, the fuel mixture has considerably less amount of fuel and excess amount of air. Engines designed for lean burning an achieve higher compression ratios and hence produce better performance. However, it will generate high amount of NOx due to the excess oxygen present in the air.



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16437 на: 24 Мај 2016, 22:53:55 pm »
Ok, небитно. Катализаторот е тука да го реши тој проблем. И кај дизели и кај бензинци.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16438 на: 24 Мај 2016, 23:00:45 pm »
Така е, малку романтика


4.0L
V8
430hp
900NM
4.9s
250kmh
small turbo+big turbo+electric turbo=no lag

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4023
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16439 на: 25 Мај 2016, 00:09:43 am »
Сега и Фиат ги лажел на тестовите

Fiat Chrysler Automobiles (FCA) could be banned from selling cars in Germany, after reports emerged claiming the company failed to meet with German officials to discuss their discovery of emissions test tampering software in certain diesel models.

http://www.autoexpress.co.uk/fiat/95678/fiat-emissions-probe-share-price-falls-after-german-sales-ban-threat
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"