Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1996045 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15885 на: 17 Септември 2015, 17:24:29 pm »
Taka taka za nekoi golemi usponi kade omalaksuva prva ili e neramen teren pa treba da se dvizis pobavno.A mozis I na ramno da ja koristis da se dvizis ekstremno bavno.

Тенќу за инфо :)

Шо ми се вози еден шлепер бре... Неиспунета желба :-\
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15886 на: 17 Септември 2015, 20:12:41 pm »
Најпросто и наједноставно речено,со дизел тргнувам со 3-та од место без никаков проблем,со бензинец ке тргниш ама и ламела ке смениш.
Koга веќе спомна,двомасен замаец, please tell me about it, и за тоа кој дизелаш успеал да го заштеди тој дефект.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14390
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15887 на: 17 Септември 2015, 20:13:03 pm »
Ela si pri men ke ti se odvozi posle toa I kola I motor I kolicka za bebinja I dizep ke ti bidi podobar niz grad Itn...itn...Kolku za info na momentalno rabotno mesto menuvam brzini najmalku 250-300 pati denot.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15888 на: 17 Септември 2015, 20:20:18 pm »
Temava ..isprintana.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29793
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15889 на: 17 Септември 2015, 20:26:02 pm »
Најпросто и наједноставно речено,со дизел тргнувам со 3-та од место без никаков проблем,со бензинец ке тргниш ама и ламела ке смениш.
Koга веќе спомна,двомасен замаец, please tell me about it, и за тоа кој дизелаш успеал да го заштеди тој дефект.

DMF веќе не е "feature" исклучиво на дизели - веќе долго време и на бензинци ги ставаат. Е сеа кој е failure rate кај нив не би знаел.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15890 на: 17 Септември 2015, 20:31:15 pm »
Сразмерно на торкот. Јас имам ист дмф со 200Nm како и jtd со преку 300Nm.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15891 на: 17 Септември 2015, 20:33:47 pm »
Не реков дека е само на дизели, туку тој е еден од 3-те најчести дефекти кај модерните дизели кои на просечниот македонски граѓанин никогаш нема да му го покрие заштедата во гориво. Кај бензинци сигурно не котира толку високо тој дефект.

Edit: Поентата ми беше да укажам дека не е никаква преденост тргнување во трета, дури спротивно, тоа е лошо. Млади членови, неуки, тролчиња, читаат и се палат на вакви работи.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15892 на: 17 Септември 2015, 21:22:45 pm »
Тргање со 3-та? Каква глупост човече....

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15893 на: 17 Септември 2015, 22:39:58 pm »

Edit: Поентата ми беше да укажам дека не е никаква преденост тргнување во трета, дури спротивно, тоа е лошо. Млади членови, неуки, тролчиња, читаат и се палат на вакви работи.
Секако дека не е, тогаш замаецот/ламелата се најоптоварени, највеќе вибрации, триења...

Така и си претпоставував, идентични забрзувања, перформанси, само потрошувачката и звукот се различни :D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14390
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15894 на: 17 Септември 2015, 23:05:26 pm »
Не реков дека е само на дизели, туку тој е еден од 3-те најчести дефекти кај модерните дизели кои на просечниот македонски граѓанин никогаш нема да му го покрие заштедата во гориво. Кај бензинци сигурно не котира толку високо тој дефект.

Edit: Поентата ми беше да укажам дека не е никаква преденост тргнување во трета, дури спротивно, тоа е лошо. Млади членови, неуки, тролчиња, читаат и се палат на вакви работи.
Ај да ги поучиме младите,тролчињата и сите неуки кои читаат и ќе прочитааат и да не се занесуваат.

Значи мене не ми беше целта на муабетот дека со дизел можеш и треба да тргнуваш со 3-та или 2-ра брзина,туку како шо кажав во постот подолу дека и да намлиш скоро до застанување можеш комотно да ставиш во 1 степен погоре од бензинецот а и турбо бензинецот и да се движиш без млитавост.Ниту еден зеперфс. или аутодата. или било кој .цом сајт ова неможи да го докажи,се докажува во секојдневно возење.Пробано на еден куп атмосферски дизели/бензинци и пробано на помалку турбо бензинци,а повеќе турбо дизели.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15895 на: 17 Септември 2015, 23:24:54 pm »
Tаков ти беше горецитираниот пост, немаше како да се сфати на друг начин, конкретно доста.
Ти самиот кажуваш дека тоа го сметаш за предност бидејќи дневно менуваш по 250-300 пати брзини, и демек со тоа ќе заштедиш едно 50-100 пати дневно. Зошто уопште го спомнуваш ако не го сметаш за добра работа?
Ela si pri men ke ti se odvozi posle toa I kola I motor I kolicka za bebinja I dizep ke ti bidi podobar niz grad Itn...itn...Kolku za info na momentalno rabotno mesto menuvam brzini najmalku 250-300 pati denot.

И друга работа, ај се кладиме дека ниеден 6-степен менувач(не споредувам со 7,8 бидејќи нема такви мануелци) не менува брзини како просечниот македонец со мануелен мењач и дизел мотор.
Ќе го утепа моторот ако треба ама само и само да покаже литро помалце на борд компјутер.
99% од дизел возилата се раскрцкани внатре баш од тие вибрации кои со тек на време го прават своето врз возилото, на почеток не се осеќа ама после некое време.... Баш од такво "нема гајле дизел е, не гаси, не му смета, тргнувас и без куплунг" возење, а оно колата камења у бубрег ќе ти скрши дур да крене обртаи.

Знаеш што прави модерен дизел со возење какво што вие си имате зацртано у глава, ќе те тера да чистиш ДПФ на секои 500км.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14390
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15896 на: 18 Септември 2015, 09:12:54 am »
Цитат
туку како шо кажав во постот подолу дека и да намалиш скоро до застанување можеш комотно да ставиш во 1 степен погоре од бензинецот а и турбо бензинецот и да се движиш без млитавост

Ова го сметам за добра работа,а не тргнување од место во 3-та.
За вториот дел од постот,кој како си знае и како мисли така нека си вози.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15897 на: 18 Септември 2015, 10:02:34 am »
Од еднаш се менува и брзина и две подоле, така да исто пати го чепкаш менувачот. Нека си вози кој како сака, ама тоа неможе да биде репер за реална споредба.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14390
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15898 на: 18 Септември 2015, 10:06:28 am »
Еднаш го чепкаш кога враќаш брзина подолу,ама па после треба да шалташ повеќе.Знаци ако наместо втора,вратиш во прва,после пак треба да шалташ во втора,ако ставиш во втора си продолжуваш во втора и си заштедил едно шалтање...Ке ве болат рамената на старост па ке се жалите на здравството,на ишијасот и сл... :D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15899 на: 18 Септември 2015, 10:07:09 am »
Еј, многу почнавте со чепкање, да не ве допре полиција после...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.