Знаеш дека вреди. Нема некој што не го вреднува моето мислење, има само поединци што го мразат моето мислење, бидејќи се коси со нивното.
Тотално погрешно.
Обид да се манипулира со суети, онаму каде ги нема.
Обид да се пренасочи текот на разговорот за да се избегне поентата.
Нема ништо лично кон тебе, но дефинитно кон мислењето кое го споделуваш.
Причините се следни:
- Мислењата се нафрлени без факти или само тебе познати или поткрепени со исклучоци (Дефектот на бензинец на внукот од сестрата на тетка ми е издвоен случај од морето на случки и премал за да има статистичка тежина)
- Математиката со која пресметуваш трошоци за одржување е за сите иста, ама ти си играш со вредностите како ти одговара.
- Ако ДПФ во Рено е 700 €, не значи дека е секаде. На мој другар за Ауди А6, замената на ДПФ го кошташе 3200 €.
- Ако ламелата на шурата од братот на вујкоти му отиде на 50Ккм, ти не купувај ламела, ламбда сонда и бобини. Моите траат, можеби ќе потраат и твоите. Свеќиците кај мене за заменуваат на секои 100,000 км според сервисна книга. На останатите нови бензиците скоро сите се над 50.000.
За секое возило можеш да провериш на АДАЦ кои му се начјести дефекти. Ако направиш некоја паралела ќе видиш дека одредени серии на бобини, сензори па и алтернатори се чести кај различни марки автомобили, а се од исти добавувачи. И ги има и во дизели и во бензинци.
Јас лично твоето мислење ќе го вреднувам кога ќе е поткрепено со еден куп статистички податоци кои покриле многу многу повеќе од еден статистички примерок. Се дотогаш, секој - па и ти - треба да се замисли колку нашите сопствени мислења се релевантни и поткрепени со факти, а колку се базирани на „урбани легенди“, „мајсторски приказни“ и „рекла-казала“.
Тоа што твоето мислење се коси со моето, е добро за сите. Само додека имаме спротивни мислења ќе спориме и доброто е што на крај кога ќе ја апсолвираме оваа тема, ќе излеземе со ново подобро мислење како резултат на судирот на мислења.
Затоа што се тресат мислења од ракав, оваа тема е веќе 1000 страни. Тоа е не патот кој води до логични заклучоци.
Ми се допаѓа аргументиран разговор. Сега врати се на мојата порака, и види што кажав. Бензинецот има повеќе делови од дизелот. Немора да веруваш во животниот век на деловите, да го тргниме настрана тоа. Пак останува фактот што бензинецот има повеќе делови, техничики послoжен е, повеќе работи за расипување и одржување.
А твоето бмв е иста генерација со бмвето од 100.000 евра што ги смени сите бобини на 80.000км. Се надевам дека ќе го чуваш до 100ккм, за да се увериш во истото.
Кај може да се проба маздата 2.2D?