Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1833554 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14535 на: 27 Февруари 2014, 23:48:37 pm »
Да, ќе се стаи у клипот и тука ќе застане клипот :D

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14536 на: 27 Февруари 2014, 23:53:51 pm »
јас колку што ги читав коментарите на страната сфатив дека е на пареа.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14537 на: 27 Февруари 2014, 23:55:12 pm »
Не е на пареа. Пареа во толку мал цилиндар нема таква сила. Башка гледаш согорувањето чисто е, нема ни пареа ни ништо.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14538 на: 27 Февруари 2014, 23:55:20 pm »
Да, на пареа е. Односно на топлина.


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14539 на: 27 Февруари 2014, 23:56:17 pm »
На фузија е...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14540 на: 01 Март 2014, 11:53:08 am »
Знаеш дека вреди. Нема некој што не го вреднува моето мислење, има само поединци што го мразат моето мислење, бидејќи се коси со нивното.

Тотално погрешно.
Обид да се манипулира со суети, онаму каде ги нема.
Обид да се пренасочи текот на разговорот за да се избегне поентата.

Нема ништо лично кон тебе, но дефинитно кон мислењето кое го споделуваш.
Причините се следни:
- Мислењата се нафрлени без факти или само тебе познати или поткрепени со исклучоци (Дефектот на бензинец на внукот од сестрата на тетка ми е издвоен случај од морето на случки и премал за да има статистичка тежина)
- Математиката со која пресметуваш трошоци за одржување е за сите иста, ама ти си играш со вредностите како ти одговара.
- Ако ДПФ во Рено е 700 €, не значи дека е секаде. На мој другар за Ауди А6, замената на ДПФ го кошташе 3200 €.
- Ако ламелата на шурата од братот на вујкоти му отиде на 50Ккм, ти не купувај ламела, ламбда сонда и бобини. Моите траат, можеби ќе потраат и твоите. Свеќиците кај мене за заменуваат на секои 100,000 км според сервисна книга. На останатите нови бензиците скоро сите се над 50.000.

За секое возило можеш да провериш на АДАЦ кои му се начјести дефекти. Ако направиш некоја паралела ќе видиш дека одредени серии на бобини, сензори па и алтернатори се чести кај различни марки автомобили, а се од исти добавувачи. И ги има и во дизели и во бензинци.

Јас лично твоето мислење ќе го вреднувам кога ќе е поткрепено со еден куп статистички податоци кои покриле многу многу повеќе од еден статистички примерок. Се дотогаш, секој - па и ти - треба да се замисли колку нашите сопствени мислења се релевантни и поткрепени со факти, а колку се базирани на „урбани легенди“, „мајсторски приказни“ и „рекла-казала“.

Тоа што твоето мислење се коси со моето, е добро за сите. Само додека имаме спротивни мислења ќе спориме и доброто е што на крај кога ќе ја апсолвираме оваа тема, ќе излеземе со ново подобро мислење како резултат на судирот на мислења.

Затоа што се тресат мислења од ракав, оваа тема е веќе 1000 страни. Тоа е не патот кој води до логични заклучоци.

Ми се допаѓа аргументиран разговор. Сега врати се на мојата порака, и види што кажав. Бензинецот има повеќе делови од дизелот. Немора да веруваш во животниот век на деловите, да го тргниме настрана тоа. Пак останува фактот што бензинецот има повеќе делови, техничики послoжен е, повеќе работи за расипување и одржување.

А твоето бмв е иста генерација со бмвето од 100.000 евра што ги смени сите бобини на 80.000км. Се надевам дека ќе го чуваш до 100ккм, за да се увериш во истото.



Кај може да се проба маздата 2.2D?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14541 на: 01 Март 2014, 11:56:38 am »
Во салонот на Мазда.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14542 на: 02 Март 2014, 13:39:38 pm »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14543 на: 02 Март 2014, 15:26:22 pm »
Diesel power:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7038
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14544 на: 09 Март 2014, 11:43:58 am »
Über Power !!!!

;D ;D ;D


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14545 на: 09 Март 2014, 14:06:12 pm »
Über Power !!!!

;D ;D ;D



The revenge of the dinosaurs ;D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14546 на: 17 Март 2014, 12:09:52 pm »



Volkswagen привлече големо внимание со Golf GDT и заврши одлична работа, па ваквиот рецепт за успех ќе го примени и Ford. Така, Ford Focus ST за прв пат ќе добие и дизел мотор односно 2,0 TDCi со 182 КС. Сепак, моделот на VW и натаму ќе биде малку побрз, бидејќи до 100 km/h забрзува за 7 и пол секунди, додека на Focus ST ќе му бидат потребни 8. Во секој случај, во Ford очекуваат дека дизел агрегатот ќе биде добро прифатен на пазарот, а почетокот на продажбата е закажан за летово.


LosiPatista

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14547 на: 17 Март 2014, 12:12:53 pm »
Интересно. Од Ford сега за сега нема никаква објава, али одлична одлука. Претпоставувам дека со фејслифтираниот ST ќе го воведат и ова.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14548 на: 18 Март 2014, 10:32:51 am »
Цитат
In the 1960s, the French government and industry made the decision to move to diesel, which was deemed less polluting than gasoline at the time.

As a result, the country taxed it less heavily than gasoline, and the major French automakers turned their attention to producing diesel engines.

Unfortunately, this has since proven an unwise move. Until the latest generation of diesels, equipped as they are with particulate filters, urea injection, and other emissions-scrubbing systems, diesel emissions have been much more harmful than their gasoline counterparts.

Paris bans half of all cars from its roads — but electric vehicles are exempt

"Urea injection"? Сиријасли помага ова у намалување на штетни гасови?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14549 на: 18 Март 2014, 10:36:56 am »
Да, AdBlue е трејдмаркот што се користи, генерално во Америка. Не сум знаел дека и во Европа се користи уреа. Се дешава некоја магија со амонијакот во уреата кој влијае на издувните гасови.