Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1886522 пати)

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14040 на: 05 Јануари 2014, 20:17:16 pm »
Вришти атмосверец.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14041 на: 05 Јануари 2014, 20:18:26 pm »
Ваљда има врска што црвеното кај дизелот почиња од ~4500, а кај бензинот од ~6500 вртежи, односно што бензинецот по природа си работи на повисоки вртежи. Тоа е тоа.

Кај мазда скајаткив дизел црвеното почнува од 5500рпм. Кај тси бензинец црвеното почнува на 5500. Нема везе. На 160кмх дизелот си работи на 2700-3000рпм, во потполна тишина. Бензинец вриште на 5000, т.е брчи спортски на 90 децибели и троши гориво како скинат.

Сииииигурно.

Whatever makes you sleep at night.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14042 на: 05 Јануари 2014, 20:22:47 pm »
не, стварно, не си чул дека модерните дизели на аутопут се потивки од соодветните бензинци? Обрни внимание на „соодветните“. Не споредуваме бентли бензинец со citroen ax дизел.

дури и џереми кларксон мораше да признае пред покажувачот на децибелите.

јас можам најодговорно да ти тврдам дека 1.9 сди на аутопут е потивок од астра 1.4 бензинец! ПОГОТОВО ако на аутопутот се најде некакво угорниче. Кај дизелот има само малку појачан бас. Кај бензинецот имаш шалтање у пониска брзина, кревање на обртаи у небо и звук... звук на фен за коса 2 цм од уво.

може да мериме ако сакате, имам скуп хиперосетлив кондензаторски микрофон кој чини колку половна кола.

бензинецот е потивок само у лер и на мали брзини. Тогаш е апла, апла потивок. Ама само тогаш.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14043 на: 05 Јануари 2014, 20:26:27 pm »
Ваљда има врска што црвеното кај дизелот почиња од ~4500, а кај бензинот од ~6500 вртежи, односно што бензинецот по природа си работи на повисоки вртежи. Тоа е тоа.

Кај мазда скајаткив дизел црвеното почнува од 5500рпм. Кај тси бензинец црвеното почнува на 5500. Нема везе. На 160кмх дизелот си работи на 2700-3000рпм, во потполна тишина. Бензинец вриште на 5000, т.е брчи спортски на 90 децибели и троши гориво како скинат.
еве како вришти 20 годишен бензинец на 160

извини за квалитетот на валовите накај неготино е сликано

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14044 на: 05 Јануари 2014, 20:27:48 pm »
избацена колата у лер и со папучата штелувани вртежите ;)

(мала шала, не сум сериозен)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14045 на: 05 Јануари 2014, 20:29:30 pm »
И јас можам најодговорно да тврдам дека 2.0 сди при 140 е драстично понеподнослив од 1.5 у Лансерот (со сменет издув и без додадена изолација). И сеа?

Бтв, како што ВТЕК во Интегра не е референца за колку вртат сите бензинци, така и Скајактив дизелот во Мазда не е референтен за сите дизели.

У глобала, црвените полиња на обртометарот почнуваат каде што кажав претходно Д: ~4500, Б: ~6500.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14046 на: 05 Јануари 2014, 20:30:03 pm »
Извини ахтунг ама не споредуваме 2-3 литра кола бензинец. Референтна е само 1.4 бензинец против 1.9 со 3 црвени. Мала шала, ни јас не сум сериозен.

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14047 на: 05 Јануари 2014, 20:30:07 pm »
не, стварно, не си чул дека модерните дизели на аутопут се потивки од соодветните бензинци? Обрни внимание на „соодветните“. Не споредуваме бентли бензинец со citroen ax дизел.

дури и џереми кларксон мораше да признае пред покажувачот на децибелите.

јас можам најодговорно да ти тврдам дека 1.9 сди на аутопут е потивок од астра 1.4 бензинец! ПОГОТОВО ако на аутопутот се најде некакво угорниче. Кај дизелот има само малку појачан бас. Кај бензинецот имаш шалтање у пониска брзина, кревање на обртаи у небо и звук... звук на фен за коса 2 цм од уво.

може да мериме ако сакате, имам скуп хиперосетлив кондензаторски микрофон кој чини колку половна кола.

бензинецот е потивок само у лер и на мали брзини. Тогаш е апла, апла потивок. Ама само тогаш.
Значи по твои критериуми за реалното возење бензинецот е потивок :) Топ! Бензинецот е потивок. Повели вози утре низ град и гледај колку пати ќе возиш побрзо од 70 км на час.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14048 на: 05 Јануари 2014, 20:35:16 pm »
Извини ахтунг ама не споредуваме 2-3 литра кола бензинец. Референтна е само 1.4 бензинец против 1.9 со 3 црвени. Мала шала, ни јас не сум сериозен.
зашто бе брат еве ке дадам споредба со иста кубикажа и коњажа вектрава 2.0 бензин 115кс  на 3400 рпм оди 160, голф 4 1.9 тди 110кс на 3500 рпм оди 160 и ај сега :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14049 на: 05 Јануари 2014, 20:41:16 pm »
не, стварно, не си чул дека модерните дизели на аутопут се потивки од соодветните бензинци? Обрни внимание на „соодветните“. Не споредуваме бентли бензинец со citroen ax дизел.

дури и џереми кларксон мораше да признае пред покажувачот на децибелите.

јас можам најодговорно да ти тврдам дека 1.9 сди на аутопут е потивок од астра 1.4 бензинец! ПОГОТОВО ако на аутопутот се најде некакво угорниче. Кај дизелот има само малку појачан бас. Кај бензинецот имаш шалтање у пониска брзина, кревање на обртаи у небо и звук... звук на фен за коса 2 цм од уво.

може да мериме ако сакате, имам скуп хиперосетлив кондензаторски микрофон кој чини колку половна кола.

бензинецот е потивок само у лер и на мали брзини. Тогаш е апла, апла потивок. Ама само тогаш.
Значи по твои критериуми за реалното возење бензинецот е потивок :) Топ! Бензинецот е потивок. Повели вози утре низ град и гледај колку пати ќе возиш побрзо од 70 км на час.


Апсолутно! 174 пати сум кажал дека косилицата е потивка низ град, доколку не си тинејџер што сака да се трка.

Но, на отворено, е тука приказната е сосема поинаква.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14050 на: 05 Јануари 2014, 20:45:10 pm »
па еве ти чист пример ти пишав погоре и ти мислиш дека бензинот рика на 160 за разлика од дизелот и двата движејки се на исти обртаи?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14051 на: 05 Јануари 2014, 20:47:05 pm »
Значи по твои критериуми за реалното возење бензинецот е потивок :)

Да, низ град. На аутопут не.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14052 на: 05 Јануари 2014, 20:48:50 pm »
одговори ми и мене филип баш ме интересира

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14053 на: 05 Јануари 2014, 20:50:41 pm »
Те молам, дали би го повторил прашањето? дискутирам и тука и на фб истовремено, а на различни теми, па ми треба помош. Фала и извини!

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14054 на: 05 Јануари 2014, 20:52:02 pm »

Да го имам овој звук на автопат што би дал  ::) ::) ::) ::)