Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2261537 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13455 на: 14 Ноември 2013, 00:23:33 am »
се јавив, не е лажен оглас. како на сликите била.
А како знаеш дека е иста како на сликите? Од телефонскиот повик со сопственикот или ја виде со свои очи па ми потврдуваш? :)

Цитат
кога ќе даеш крукче?
сега

e ako e stranska posto e 99god carinata so spedicija ke ti bide okolu 45000 denari plus imas tuv 7000 denari
Не би рекол дека С8 ќе го направиш на Мк табли со нецели 1000евра.ОВа не е Клио 1.2.Над 1500 евра има даваќки сигурно.И коа ке му опнеш есап ке ти излези 5000 евра,па толку и оди на пазарот.
Ве молам објаснете ми како доаѓате до овие цени?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13456 на: 14 Ноември 2013, 00:58:55 am »
e ako e stranska posto e 99god carinata so spedicija ke ti bide okolu 45000 denari plus imas tuv 7000 denari
Не би рекол дека С8 ќе го направиш на Мк табли со нецели 1000евра.ОВа не е Клио 1.2.Над 1500 евра има даваќки сигурно.И коа ке му опнеш есап ке ти излези 5000 евра,па толку и оди на пазарот.
се кладиме? :) вчера прашував бмв 328ци 2001 фулл од цх (значи не е на цол и без еур1 документ во превод поскапа царина 200 евра) 46000 ден. царина со шпедиција... гојдо ако си за добро ауто за цепење гзиња ке стигне до недела па ке го објавам тука

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14815
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13457 на: 14 Ноември 2013, 10:30:11 am »
Царината е 1% така да не е ни вредна за споменување.ДДВ-то ја крева цената на давачките.За коли постари од 10 години,проценуваат преку Шваке каталогот,поточно колата ја проценуваат дека вреди 10% од кога била нова.Ако била нова 80.000 евра,сега ја преценува дека вреди 8000 евра,па на 8000 евра ке платиш ДДВ,а тоа 1440евра,+ другите давачки,како ТУВ,терминал и други ситници.Тука можи да поможи и шпедицијата,ама не премногу. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13458 на: 15 Ноември 2013, 10:10:09 am »

Опремен со 1.6-литарски TDI мотор со 110 коњски сили, Golf TDI Blumotion од седмата генерација измери потрошувачка од само 2.92 литри на 100 изминати километри!


Возачите и нивниот автомобил го започнаа патувањето во Нант, Франција, а го завршија во Копенхаген, Данска – цели 1602 километри подалеку. На крајот на патувањето, во резервоарот за гориво кој беше запечатен за времетраењето на целото патување, беа додадени 46.92 литри гориво – а тоа значи дека потрошувачката кај овој Golf изнесувала само 2.92 литри на 100 изминати километри!

Патеката избрана беше со посебно значење за Volkswagen, бидејќи Нант е Европска Зелена Претстолнина за 2013, додека Копенхаген ја носи истата титула за следната година.

Импресивната економичност на Golf TDI Bluemotion не се должи само на 1.6-литарскиот турбодизел мотор, туку и на Bluemotion технологиите кои се дел од овој автомобил, а тие вклучуваат стандардент Старт/Стоп систем, регенеративно кочење, подобрена аеродинамика, намалената висина, помалата тежина, доработениот шест-степен мануелен менувач и гуми со низок тркалачки отпор.


http://www.carclub.mk/2013/11/14/volkswagen-golf-tdi-bluemotion-pomina-1602-kilometri-so-pomalku-od-eden-rezervoar-gorivo/



Фаланга ќе го спушти на 1.9

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velkov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 637
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13459 на: 15 Ноември 2013, 10:16:43 am »
да возеле обратно потрошувачката ќе била намалена на пола :D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13460 на: 15 Ноември 2013, 10:20:15 am »
А тек Прчот ако му се качи :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13461 на: 15 Ноември 2013, 14:25:12 pm »
Само по една година откако на пазарот се појави целосно редизиајнирана линија на Opel Astra, овој автомобил сталожено влегува во нова моделска година со нова генерација од 1,6-литарскиот CDTI дизел мотор и IntelliLink систем за информации и забава со Bluetooth интерфејс ...




Новиот 1.6 CDTI агрегат со 136 КС и максимален вртежен момент од 320 Nm, претставува следен чекор во офанзивата која Opel ја прави во поглед на понудата на мотори и може да се опише како исклучително тивок. Покрај тоа, моторот е во согласност со Euro 6 стандардите и троши само 3,9 литри дизел гориво на 100 километри - што е за дури 7 проценти помалку во однос на претходниот модел со зафатнина од 1,7 литри и моќност од 130 КС.
   


Во внатрешноста на Astra се присутни многубројни high-tech функции како новиот IntelliLink систем за информации и забава, преку кој во автомобилот се имплементира технологијата на паметните телефони, а сето тоа е прегледно уредено на 7-инчен дисплеј во боја. Новите функции кои се на располагање со инфо - забавниот систем CD 600 IntelliLink вклучуваат телефонски повици преку Bluetooth и аудио стриминг. Системот овозможува и USB конекција.
Исто така, брз и прецизен систем за навигација е стандардна услуга во конфигурациите Navi 650 IntelliLink и Navi 950 IntelliLink. Најдобрата верзија која е достапна во Navi 950 IntelliLink вклучува мапи кои ја покриваат целата територија на Европа, а саканите дестинации без никаков проблем може да бидат внесени со користење на гласовни контроли. Покрај тоа, радио уредот автоматски ги препознава имињата на песните, албумите и артистите преку аудио систем со USB конекција. Со помош на USB и Aux-In приклучоците, возачите и патниците во Astra моделите може да разгледуваат дигитални фотографии на екранот во боја. Исто така системот овозможува да се читаат и дојдовни пораки.
 

LosiPatista

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13462 на: 17 Ноември 2013, 17:21:29 pm »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22225
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13463 на: 18 Ноември 2013, 13:17:53 pm »
...

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13464 на: 18 Ноември 2013, 13:21:46 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Опремен со 1.6-литарски TDI мотор со 110 коњски сили, Golf TDI Blumotion од седмата генерација измери потрошувачка од само 2.92 литри на 100 изминати километри!
Тврдам дека оваа потрошувачка нема врска! Сестра ми има Голф 7 со истиот тој мотор и авотматски менувач. На отворено со нормално возење не сум го видел да спушти под 4, а низ град лапа 6+.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13465 на: 18 Ноември 2013, 13:24:20 pm »
тврдам дека мојот кокошарник не ми потроши 3.8 до атина и назад, пошто кокошарникот на вториот ми братучед со истиот мотор троши 8 низ град и 6.5 на отворено.

Братучедот е од страна на мајка ми.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13466 на: 18 Ноември 2013, 15:25:34 pm »
Analogno na toa znaci majka ti poveke trosi ! ;D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13467 на: 21 Ноември 2013, 08:28:45 am »
Компанијата Hyundai започна развој на 1.8-литарски бензински мотор GDCI (Gasoline Direct Injection Compression), во кој се користi технологиja позајмена од дизел мотори.



Агрегатот се развива во американскиот технички центар на Hyundai, во соработка со фирмата Delphi и научници од Универзитетот во Висконсин. Во моторот се користи технологија за директно вбризгување на горивото со турбина и механички компресор. При испитувања на стенд прототипот, моќноста достигнала до 180 КЅ, со компресија 14.8:1. Моторот нема свеќички, а експлозија се создава под притисокот, како кај дизелските агрегати.

Бензинскиот мотор се врти до 5000 вртежи/минута, слично на дизелите. Се очекува тој да биде околу 25% поекономичен од традиционалните агрегати. Од Hyundai објавија дека планираат да започнат тестови на моторот во автомобил догодина. Ако тие се успешни, првиот модел во кој ќе се вградува моторот ќе биде Sonata.


LosiPatista

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13468 на: 21 Ноември 2013, 08:36:37 am »
И да го направат ова, нема да можат да го заобиколат фактот дека едно литро дизел просто содржи повеќе енергија од едно литро бензин.

Но, како и да е, супер развој, навивам во секој случај.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13469 на: 21 Ноември 2013, 08:40:32 am »
Ова е дизелски мотор што работи на бензин. Единствена предност во однос на дизелскиот мотор што работи на дизел, е што бензинот како гориво е почисто, и нема да има партикули во издувот. Прекрасни вести, конечно почна нешто да се случува.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need