Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2260857 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13395 на: 13 Ноември 2013, 08:33:03 am »
Би рекол дека дизелот има 70kw на 2100 вртежи, а поблису до 65kw на 1900 или лошо гледам?

Во право си. Ако убаво се загледам, на 1900 рпм тди-то има 67-68 kW, што е сепак повеќе од 61-62 kW кај тси-то. (89 вс 83 коња). Разликата е маргинална, да, но е ваљда доволна повеќе да не повторуваме дека бензинецот е во сите режими секогаш и секаде појак, а предноста на дизелот е само и само потрошувачката. Бензинецот не е секогаш и секаде појак, особено не во „нормални“ режими на возење, каков што беше твојот извонреден пример. Тие што возат дизели тоа го знаат и го осетиле одамна. Јас на автопат нон-стоп го гледам тоа.

BTW, за исти возила се работи (голф со голф од иста генерација?)

Не. TDI-то е пасат, TSI-то e scirocco. Претпоставував дека агрегатите (mwa!) се исти.

Како и да е, наеднаш се притиска педалот на гаста, стигаат до 120км/ч (реално возење - нели, претица чоек) во тој момент дизелот има 3800 вртежи, бензинецот 4200. Погледни ги уште еднаш графиконите и пресметај кој пренел повеќе снага на асфалтот ;)

Чим СТИГАШ до 120 км/ч више педалата не е до под. Тогаш акцелерацијата е нула. Aко две исти коли идат со иста брзина, снагата која ја онадат е иста.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13396 на: 13 Ноември 2013, 08:38:06 am »
Би рекол дека дизелот има 70kw на 2100 вртежи, а поблису до 65kw на 1900 или лошо гледам?

Во право си. Ако убаво се загледам, на 1900 рпм тди-то има 67-68 kW, што е сепак повеќе од 61-62 kW кај тси-то.

BTW, за исти возила се работи (голф со голф од иста генерација?)

Не. TDI-то е пасат, TSI-то e scirocco. Претпоставував дека агрегатите (mwa!) се исти.

Како и да е, наеднаш се притиска педалот на гаста, стигаат до 120км/ч (реално возење - нели, претица чоек) во тој момент дизелот има 3800 вртежи, бензинецот 4200. Погледни ги уште еднаш графиконите и пресметај кој пренел повеќе снага на асфалтот ;)

Чим СТИГАШ до 120 км/ч више педалата не е до под. Тогаш акцелерацијата е нула. Aко две исти коли идат со иста брзина, снагата која ја онадат е иста.

Широко и пасат веројатно (претпоставувам) имаат различни димензии на гуми, тука паѓа математиката анлесс имаат исти.

за да СТИГНЕШ до 120 треба да одработиш. Кој од овие два мотори (mwa! и на тебе) одработил побрзо? И зошто?
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13397 на: 13 Ноември 2013, 08:38:41 am »
Уствари, целата оваа математика, белким ќе му помогне на некој тука да разбере дека бензин и дизел не возат на ист број вртежи :) Па споредбите „на 2000 вртежи бољи бил дизелот“ се апсурдни.

80% од менувањето на брзините низ град се случува помеѓу 2000-3000рпм. Дури бензинците често пати менуваат и на пониски вртежи од страв од преголемата потрошувачка.


Би рекол дека дизелот има 70kw на 2100 вртежи, а поблису до 65kw на 1900 или лошо гледам?

BTW, за исти возила се работи (голф со голф од иста генерација?)

Како и да е, наеднаш се притиска педалот на гаста, стигаат до 120км/ч (реално возење - нели, претица чоек) во тој момент дизелот има 3800 вртежи, бензинецот 4200. Погледни ги уште еднаш графиконите и пресметај кој пренел повеќе снага на асфалтот ;)



на 2000рпм дизелот со 140кс има 92ks (67kw), бензинецот so 200ks има 77кс (57kw). И да го доловиме уште еднаш моментот:

Или со други зборови, дизелот има дупло поголем торк од бензинецот со иста снага. Дупло поголема искористлива снага на ниски вртежи. Односно има исто снага на ниски вртежи како дупло помоќен бензинец. Реакцијата на гаста на дизелот ќе биде како онаа на дупло помоќен бензинец. Дизелот во секојдневното возење ќе се однесува како дупло помоќен бензинец, а ќе троши дупло помалку.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13398 на: 13 Ноември 2013, 08:40:00 am »
Широко и пасат веројатно (претпоставувам) имаат различни димензии на гуми, тука паѓа математиката анлесс имаат исти.

се согласувам

за да СТИГНЕШ до 120 треба да одработиш. Кој од овие два мотори (mwa! и на тебе) одработил побрзо? И зошто?

Во твоето суперреалистично сценарио со старт од 60 у четврта, све ми се чини дека ќе бидат тука-некаде, и покрај тоа што бензинецот има охохо поголема коњажа у црвеното.

80% од менувањето на брзините низ град се случува помеѓу 2000-3000рпм. Дури бензинците често пати менуваат и на пониски вртежи од страв од преголемата потрошувачка.

Апсолутно. Да се негира ова е исто ко да се брца главата у песок.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13399 на: 13 Ноември 2013, 08:46:01 am »
Дури и Edition30 со 230кс при 2000рпм има помала снага од дизел со 140кс. Бензинецот има само 55kw (75ks)


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13400 на: 13 Ноември 2013, 09:30:16 am »
Па нели гледавме пред неколку страни TDI вс TSI и и спадна дека во долниот опсег на вртежи тди-то вади поише коњи. тси-то беше појако таму горе кај што обично не се вози. И доле беше јако тси-то, ама не толку колку тди-то.

Не гледавме врт. момент, баш коњажа гледавме, врати се назад низ тредов. Коњажата не се менува после мењачот и диференцијалот (освен загубите, јасно).

за болдираното... те читам дека повеке пати го нагласуваш ова како ошти заклучок... зашто таков заклучок донесуваш? значи ти возиш дизел и тебе ти е невозможно да сватиш дека мнооогу бензинци возат “таму горе“ како стандардно возење... еве јас.. одсекогаш, ама одсекогаш, возам до 2500 обртаи само додека загрее моторот (1200-2500)... после кога ке загрее под 3000 обртаи не спуштам(3000-5500)... уствари, спуштам само кога стојам на семафор... и многу луге возат така. ептен многу, да не речам повекето. уживаме во снагата и звукот. поготово кога после некое време возачот ке свати дека разликата на возење на ниски и на високи обртаи (во потрошња) е премногу мала за да се замараш и да шалташ на ниски обртаи...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13401 на: 13 Ноември 2013, 09:33:29 am »
за болдираното... те читам дека повеке пати го нагласуваш ова како ошти заклучок... зашто таков заклучок донесуваш?

oд често гледање у обртомерот кај бензинците

никогаш не реков дека сите секогаш возат така. реков дека повеќето возат скоро секогаш така.

http://www.google.com/search?q=at+what+rpm+do+you+usually+change+gear

"i usually do it at around 2.5k ( . . . ) i rarely go up to 3.5k"

"I shift (MT) at 2k-2.5k. Rarely do I take it over 4k"

"No more than 2.5k"

"I normally shift at 2k"

"2500rpms all gears"

(ова горе се све изјави на бензинци, да нема забуни. во целост се согласува со моите обзервации)

и не е заклучок (за заклучок требаат премиси) туку обзервација. друго е „заклучок“.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13402 на: 13 Ноември 2013, 09:40:14 am »
Просекот е битен, не пиковите. Пример фаланга менува на 1800рпм, но тој е долен пик, и само учествува во општиот просек од 2500рпм.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22225
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13403 на: 13 Ноември 2013, 09:49:42 am »


Abe vozete si koj sto mu e milo i kluc na temava...

So ogled na toa deka do sega vo sekojdnevni gradski uslovi sum imal prilika da vozam benzinec (plinara) od 1000 kubuka i 55 KS, benzinec od 2000 kubika i 136 KS, turbobenzinec od 2000 kubika i ~ 200 KS, turbodizel od 2500 kubika (5 cyl) i 140 tina KS i V6 turbodizel od 3000 kubika i 220 KS licno, spored moe viduvanje  tvrdam deka :

- benzinecot od 2000 kubika i 136 KS ne mu e ni do kolena na dizelot od 2500 kubika i slicna konjaza vo bilo koj rang.

- turbo benzinecot od 2000 kubika vo sekoj slucaj e pobrz od dizelot od 2500 kubika pod uslov da go gazis redovno nad 3000 rpm..Pod 3000 rpm ima neeesto poslab odziv na gasta.

- turbo benzinecot  do 3000 rpm deluva kako da ima  50 ks pomalku od V6 turbodizelot. Nad 3000 rpm verovatno se tuka nekade so toa sto custvoto na rasteretenost e epten na stranata na dizelot. Normalno, in the real world vozam 90% od vremeto do 3000 rpm.

E sega..so ogled na toa deka celo vreme drobam "in the real world"..trka od mesto do red line ne e predmet na diskusija ai da e..ne sum nesto posebno ubeden deka V6 turbodizelot ke se posramoti..samo moze da potrosi pomalku gorivo za 400m. ;D
Jugo plinarata e prikazna za sebe.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13404 на: 13 Ноември 2013, 09:57:08 am »
Te чекаме да го претставиш твоето ново дизел возило :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13405 на: 13 Ноември 2013, 09:57:22 am »
Значи во 4та на 60 дизелот ќе го истури GTI? Релевантни информации.


Може некој да пресмета сега и за истово со 2.0TDi 170 и Ферари 458. Дали се исти или Аудито е побрзо? За мене доста е и ако си исти.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34340
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13406 на: 13 Ноември 2013, 09:58:56 am »
Просекот е битен, не пиковите. Пример фаланга менува на 1800рпм, но тој е долен пик, и само учествува во општиот просек од 2500рпм.
Ја вчера го закачив OBD-то на Твингото да ги видам вртежите и температурата на моторот и заклучив дека ја уствари цело време возам во режимот од 1300 до 2000 вртежи и според брзините (а твингото има долги брзини) многу ретко сум возел над 2000 вртежи. Најс.

Кај баблсот меѓу 1800 и 2800

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13407 на: 13 Ноември 2013, 10:09:06 am »
Широко и пасат веројатно (претпоставувам) имаат различни димензии на гуми, тука паѓа математиката анлесс имаат исти.

се согласувам

за да СТИГНЕШ до 120 треба да одработиш. Кој од овие два мотори (mwa! и на тебе) одработил побрзо? И зошто?

Во твоето суперреалистично сценарио со старт од 60 у четврта, све ми се чини дека ќе бидат тука-некаде, и покрај тоа што бензинецот има охохо поголема коњажа у црвеното.


4200 вртежи не се у црвено, 6500 и нагоре е црвена зона ;)
Значи:

1. Дали се согласуваме дека дизелот и бензинецот имаат приближно иста снага ако цапнат при 60км/ч до даска гас? (дизелот 68kw, бензинецот 62kw - по твое)? Или ќе викаме дека и понатаму дизлеот е драстично помоќен од бензинецот?
2. Дали се согласуваме дека притискањето на гас е да се оствари некое забрзување и да се стигне до одредена погоелма брзина (да речеме до 120км/ч)?
3. Дали може од графикот да се види колку KW би имало секое возило, да речеме на секои 10км промена на брзина?
4. Дали може да се види колкава е снагата на крајот на постигнатиот резултат?

Ако на овие прашања можеш потврдно да одговориш, баш ме занима како дојде до заклучок дека ќе бидат „тука некаде“?

Веќе при 80км/ч (бензинец 3150, дизел 2850 вртежи), се изедначени, при 100км/ч (3500 бензинец, 3167 за дизел) веќе бензинецот има околу 10кс предност, а при 120км/ч дизелот нема душа, а бензинецот има добри 20KW предност и на тоа тури уште 15тина KW резерва и тоа од 5000 до 6000 вртежи. значи, ако дизелот претица 2 шлепери, ќе стигне во 4-та до 120, за да продолжи ќе треба во 5-та да уфрли (dsg може да биде спас), ама па тука снагата му паднала, забрзувањето е помало, жива мука на кривулест пат, додека бензинецот, ќе си остане во 4-та брзина, ќе си отиде до 180 во истата брзинам, без око да му трепне.
Е тоа е реален живот.

за болдираното... те читам дека повеке пати го нагласуваш ова како ошти заклучок... зашто таков заклучок донесуваш?

oд често гледање у обртомерот кај бензинците
..............
"i usually do it at around 2.5k ( . . . ) i rarely go up to 3.5k"
..........
(ова горе се све изјави на бензинци, да нема забуни. во целост се согласува со моите обзервации)

и не е заклучок (за заклучок требаат премиси) туку обзервација. друго е „заклучок“.

Добро е, 2500 е бројот на вртежи каде покажавме дека бензинецот има иста или поголема снага од дизелашот ако возат во иста брзина и со иста брзина. Се` е во ред. Се` над 2500 вртежи се резерви на снага во однос на дизелите.

Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13408 на: 13 Ноември 2013, 10:10:37 am »
Кој дизел нема душа при 120? Па Фиестана моја што има најтесен опсег на работа на планетава врти до 4400, а камо ли некој поасален како TDi или CDi. Или ова од тепка?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13409 на: 13 Ноември 2013, 10:10:41 am »
На 120 дизелот веќе претицал 6 шлепери, и му избегал на бензинецот кој има многу поголема деклариран максиманлна моќност, т.e си завршил работа. И даелку од тоа дека снемал снага на 4000рпм, сеуште има 250НМ на располагање.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need