Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2260815 пати)

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13380 на: 13 Ноември 2013, 00:11:16 am »
може и да е обратно

1 вртеж од менувачот се пренесува во 3 или 4 на тркалата

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13381 на: 13 Ноември 2013, 00:21:05 am »
Може и така да е :)
Затоа е форумов  ;D
« Последно менување: 13 Ноември 2013, 01:03:34 am Filip_90 »

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13382 на: 13 Ноември 2013, 01:14:10 am »

По твое еден вртеж на моторот у прва станува 4 вртежи на менувач, односно 16 на тркала.
По твое еден вртеж на моторот у последна брзина станува станува околу 1 врт на меувач и 4 на тркала.
Побрзо ти се вртат тркалата у прва брзина отколку у последната?
По мое у прва 16 вртежи на моторот стануваат 4 на менувач и 1 на тркала.
По мое 16 вртежи на моторот во последна брзина остануваат околу 16, а во поледна се 4.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13383 на: 13 Ноември 2013, 02:10:34 am »
Не реков дека тоа е по мое. Сакав да кажам дека со оглед на оскудноста на информациите што беа пишани и двете опции се отворени. Или како што кажа Онак, не знам што значат бројкиве, ама ми се допаѓа тоа што кај моево има поголема бројка.

Си направив мала пресметка во меѓувреме и мислам дека тоа ти што го кажа е поверојатна опција. Последната брзина има однос околу 1, што значи дека на излез од менувачот се добиваат максимум околу 8000 вртежи. Ако тоа го поделиме со 4(претпоставка за final ratio) и го помножиме со периметарот на тркалото ќе ја добиеме максималната можна брзина на возилото која според оваа пресметка ми испадна дека е околу 200км/ч.
« Последно менување: 13 Ноември 2013, 02:22:18 am V »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13384 на: 13 Ноември 2013, 06:30:11 am »
Топло, топло... Сеа уште да се вратиме на почеток, да видиме дали дизел со 300 торкови на 1200-2500 вртежи може да испорача повеќе снага од бензин со 200 торкови на 1500-5000 вртежи и ќе ја решиме работава :D
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13385 на: 13 Ноември 2013, 07:05:50 am »
Надежта последна умира.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13386 на: 13 Ноември 2013, 07:20:58 am »
Топло, топло... Сеа уште да се вратиме на почеток, да видиме дали дизел со 300 торкови на 1200-2500 вртежи може да испорача повеќе снага од бензин со 200 торкови на 1500-5000 вртежи и ќе ја решиме работава :D

Па нели гледавме пред неколку страни TDI вс TSI и и спадна дека во долниот опсег на вртежи тди-то вади поише коњи. тси-то беше појако таму горе кај што обично не се вози. И доле беше јако тси-то, ама не толку колку тди-то.

Не гледавме врт. момент, баш коњажа гледавме, врати се назад низ тредов. Коњажата не се менува после мењачот и диференцијалот (освен загубите, јасно).

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13387 на: 13 Ноември 2013, 07:36:00 am »
Ајде, вака да ја напраиме равенката. Возат двете возила во 4-та брзина со 60 на саат. Двете цапнуваат до крај. Кое во тој момент ќе има повеќе сила на тркала?
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13388 на: 13 Ноември 2013, 07:43:26 am »
Појакото...

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13389 на: 13 Ноември 2013, 07:44:06 am »
Ајде, вака да ја напраиме равенката. Возат двете возила во 4-та брзина со 60 на саат. Двете цапнуваат до крај. Кое во тој момент ќе има повеќе сила на тркала?

повеќе сила на тркала ќе има колата која во 4-та со 60 и педала до под ќе има поише коњи.

За да видиме која ќе има поише коњи, треба да видиме на колку вртежи ќе работи која кола во 4-та при 60 и, откако ќе го утврдиме тоа, да ги видиме торк-кривите на двата мотори.

За оваа дилема, односите во менувачот се ирелевантни ако и само ако знаеме на колку вртежи работи кој мотор во 4-та при 60 км/ч (односите на менувачот ќе бидат априори „вградени“ во тој податок). Менувачот и диференцијалот НЕ ја менуваат снагата (освен загубите).

Пробувам да најдам коклу рпм се 60 км/ч во четврта....

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13390 на: 13 Ноември 2013, 08:01:07 am »
Баш така. Ако го знаеш обемот на тркалата и ако ги знаеш односите во 4-та брзина и финалниот однос, лесно ќе пресметаш кој мотор колку вртежи има. И после од кривата  на торк/снага ќе дознаеш кој колку „пружа“ на тркала во „реалниот живот“. :)
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13391 на: 13 Ноември 2013, 08:04:17 am »
нема потреба, тоа е посложениот начин. поедноставно е да најдам јутјуб клипчиња со саатите и да видам. standby.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13392 на: 13 Ноември 2013, 08:05:45 am »
Уствари, целата оваа математика, белким ќе му помогне на некој тука да разбере дека бензин и дизел не возат на ист број вртежи :) Па споредбите „на 2000 вртежи бољи бил дизелот“ се апсурдни.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13393 на: 13 Ноември 2013, 08:13:28 am »
Најдов:

2.0 tdi во четврта при 60 км/х = 1900 рпм = 90 коња (70 kW) (извор)
2.0 tsi во четврта при 60 км/х = 2100 рпм = нешто малку над 80 коња (60 kW) (извор)

Уствари, целата оваа математика, белким ќе му помогне на некој тука да разбере дека бензин и дизел не возат на ист број вртежи :) Па споредбите „на 2000 вртежи бољи бил дизелот“ се апсурдни.

А јас се надевам дека на некој ќе му помогне да разбере дека максимална теоретски можна снага и реална снага се две различни работи. TDI-то има охохо помала максимална можна снага од TSI-то, но во четврта при 60 на саат е сепак малку појак. Не гледаме ни вртежи ни ништо, го покриваме обртомерот со рука. У четврта сме, 60 на саат, и стискаме педала до под...




Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13394 на: 13 Ноември 2013, 08:21:40 am »
Би рекол дека дизелот има 70kw на 2100 вртежи, а поблису до 65kw на 1900 или лошо гледам?

BTW, за исти возила се работи (голф со голф од иста генерација?)

Како и да е, наеднаш се притиска педалот на гаста, стигаат до 120км/ч (реално возење - нели, претица чоек) во тој момент дизелот има 3800 вртежи, бензинецот 4200. Погледни ги уште еднаш графиконите и пресметај кој пренел повеќе снага на асфалтот ;)

Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.