Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Вкупно гласови: 412
Гледам уште се игнорираат ТБ. Фино.
Значи и покрај тоа што правилата ги фаворизираат бензинците, тие пак губат. Инаку дадена им е слобода и на бензинците, тимовите можат да настапуваат и со турбо бензинци но заради некоја причина не настапуваат. Која е таа причина?
Значи има можност за турбо бензинец, ама не се кориси. Турбо бензинците ќе испоцркаат ко 100 ватни сијалички, затоа што се нерелијабилни. Каква таква косилицата понекогаш може да заврши трка. Но слободата е тука, дадена и за едните и за другите. Бензинците во поново време се фаворизираат со поголеми резервоари за фрлени пари.
Ајде прочитај малку подобро што си напиша. Бензинците имаат поголем резервоар, поретко застануваат на полнење гориво, што значи тие се фаворизирани. Многу одамна, да не речам од секогаш постоеше можноста да се користи турбо бензинец. Никогаш не се искористи таа можност. Актуелните правила дозволуваат 2.0 литри турбо бензинец или 3.4 литри косилица.
И лесно се пресметува. 2 литри мотор со 2.5 бари натоплнење би надминал 550кс, односно би имал 20+ повеќе од атмосферската изведба на бензинецот со 3.4 литри. И го повлекувам тврдењето дека дизелот и бензинецот имаат еднаква слобода, не е точно. Бензинецот има поголема слобода, може да оди во атмосферска и турбо изведба, додека дизелот само во турбо изведба.
Цитат: onak на 11 Ноември 2013, 23:20:24 pm ако компараираш турбо дизел со атмо бензин, можда ке биде помоќен.... Компарираш она што се произведува. Со што да го компарирам 1.9 тди од голф 3 во vw? Со кој голф 3?Сега компарирам 2.0 тди со тси, и тси е подобар, но не за долго пошто ке почнат дизелите со 2 па и 3 турба ....како што почна BMW да ги произведува.
ако компараираш турбо дизел со атмо бензин, можда ке биде помоќен....
Сега компарирам 2.0 тди со тси, и тси е подобар