Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2261249 пати)

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13335 на: 12 Ноември 2013, 01:12:27 am »
Може и без турбо. Само не со дизел.

Поздрав до фановите на тјуниран дизељ

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13336 на: 12 Ноември 2013, 01:15:10 am »
@Filip_90

Како рече, од секогаш дизел е технолошки понапреден од бензинот? :D


1991 година:
Bugatti EB110GT 4x4 quad-turbo 3.5L V12 603HP @8250RPM 650NM @4000RPM
0-100km/h за 3.2s, 348km/h максимална брзина

Споредио го овој мотор со кој сакаш турбо-дизел, вклучително и 20+ години поновиот BMW M550Xd и дообјасни како тоа дизелите се тука негде со перформансите и како тоа од секогаш се технолошки понапредни од бензинците?

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13337 на: 12 Ноември 2013, 07:39:57 am »
Гледам уште се игнорираат ТБ. Фино.

Ова само во претходната страна, да видиш чисто колку ги игнориравме турбо бензинците:


Значи и покрај тоа што правилата ги фаворизираат бензинците, тие пак губат.  Инаку дадена им е слобода и на бензинците, тимовите можат да настапуваат и со турбо бензинци но заради некоја причина не настапуваат. Која е таа причина?

Значи има можност за турбо бензинец, ама не се кориси. Турбо бензинците ќе испоцркаат ко 100 ватни сијалички, затоа што се нерелијабилни. Каква таква косилицата понекогаш може да заврши трка. Но слободата е тука, дадена и за едните и за другите. Бензинците во поново време се фаворизираат со поголеми резервоари за фрлени пари.





Ајде прочитај малку подобро што си напиша. Бензинците имаат поголем резервоар, поретко застануваат на полнење гориво, што значи тие се фаворизирани. Многу одамна, да не речам од секогаш постоеше можноста да се користи турбо бензинец. Никогаш не се искористи таа можност. Актуелните правила дозволуваат 2.0 литри турбо бензинец или 3.4 литри косилица.


И лесно се пресметува. 2 литри мотор со 2.5 бари натоплнење би надминал 550кс, односно би имал 20+ повеќе од атмосферската изведба на бензинецот со 3.4 литри. И го повлекувам тврдењето дека дизелот и бензинецот имаат еднаква слобода, не е точно. Бензинецот има поголема слобода, може да оди во атмосферска и турбо изведба, додека дизелот само во турбо изведба.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13338 на: 12 Ноември 2013, 07:45:32 am »
ако компараираш турбо дизел со атмо бензин, можда ке биде помоќен....
Компарираш она што се произведува. Со што да го компарирам 1.9 тди од голф 3 во vw? Со кој голф 3?
Сега компарирам 2.0 тди со тси, и тси е подобар, но не за долго пошто ке почнат дизелите со 2 па и 3 турба ;D ....како што почна BMW  да ги произведува.

Нека пробаат по 6 турба да ставаат, може ќе стигнат до бензинец со едно ;)

 A-Class vehicle with a 2.0-litre four-cylinder turbo engine rated 360 PS (265 kW; 355 hp)@6000rpm and 450 N·m (332 lbf·ft)@2250-5000rpm

ау, пардон, ова не смееше да се спомнува тука во темава ;)
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13339 на: 12 Ноември 2013, 07:50:19 am »
Сега компарирам 2.0 тди со тси, и тси е подобар

Во ист ценовен ранг? Дискутабилно! тси има значајно поголема снага во црвеното, но тди има трошка поголема снага во вртежите во кои се вози 99.9(9)% од времето.

Не велам „не, не е подобар“, туку велам дека може да се дискутира.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13340 на: 12 Ноември 2013, 07:57:33 am »
удри го во есапот и преносниот однос на менувачот и ќе видиш дека во секој момент од реалниот живот тси-то е спремно да пренесе повеќе сила на тркалата.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13341 на: 12 Ноември 2013, 08:07:03 am »
звучи како интересна тема за истражување.

ги знаеш кои се односите на пренос кај АГРЕГАТИТЕ 2.0 тди, 1.6 тди, 2.0 тси и 1.4 тси? ја нешто набрзинка барав ама не најдов. Не дека нема, но ако ти веќе си нашол да не се мачам...

односот на диференцијалот е ист кај сите или не? не знам прашувам

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13342 на: 12 Ноември 2013, 08:16:41 am »
Конечно вистински муабет.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13343 на: 12 Ноември 2013, 09:17:45 am »
Ова најдов набрзинка (само и само под претпоставка дека односот на диференцијалот е ист, што не знам дали е така!):

2.0 TDI
1st - 3.462
2nd - 2.050
3rd - 1.300
4th - 0.902
5th - 0.914
6th - 0.756
извор
 
2.0 ТSI
1st Gear    3.461
2nd Gear    2.150
3rd Gear    1.464
4th Gear    1.078
5th Gear    1.093
6th Gear    0.921
извор

Очекувано, односите на преносот кореспондираат со магнитудата и дистрибуцијата на торкот низ вртежите, па на крај - при „секојдневни“ вртежи - добиваме практично исти перформанси. Нека ме поправи некој ако грешам.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13344 на: 12 Ноември 2013, 09:19:50 am »
ти фали уште крајниот пренос - диференцијалот. Таму се најголемите разлики кај дизел и бенз. менувач.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13345 на: 12 Ноември 2013, 09:21:21 am »
да, тоа го потенцирав уште во првата реченица. И не туку наоѓај замерки, туку фаќај гуглот и побарај малце и ти да го ебам...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13346 на: 12 Ноември 2013, 09:23:29 am »
 на двата наведени извори ги имаш фајнал драјв. убаци ги во равенката.Од таблет сум, не сум ефикасен за барање :-)
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13347 на: 12 Ноември 2013, 09:24:57 am »
вика Final Drive Gear Ratio    4.058 3.136

што е првата, а што втората бројка?

кај тди има една бројка: Final Drive - 3.043

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13348 на: 12 Ноември 2013, 09:36:07 am »
Незнам што е втората но првата делува валидна http://www.cars-data.com/en/volkswagen-golf-1.2-tsi-105hp-comfortline-specs/59556
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22225
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13349 на: 12 Ноември 2013, 09:57:52 am »
Back to the real world decki..

Da bidam iskren..Kalibrata go moze istoto na 2000 rpm..ali zatoa saka barem 200 konjcinja..a meckava ima 140 KS.