Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2260696 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13290 на: 11 Ноември 2013, 14:06:04 pm »
И на стаза е побрз.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13291 на: 11 Ноември 2013, 14:08:56 pm »
И на стаза е побрз.

Во сличен ценовен ранг дизелашот НЕ Е побрз од бензинецот возен у црвено. У црвеното бензинецот има поише коњи, што значи поголем торк на погонските тркала.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13292 на: 11 Ноември 2013, 14:13:35 pm »
Да... во сличен ценовен ранг. Јас сум еден од ретките будали што колите ги споредува по КС/КГ.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13293 на: 11 Ноември 2013, 14:16:36 pm »
И на стаза е побрз.

Во сличен ценовен ранг дизелашот НЕ Е побрз од бензинецот возен у црвено. У црвеното бензинецот има поише коњи, што значи поголем торк на погонските тркала.
ама ако си условен на стаза да возиш со ограничено голем резервоар, (Fuel tank size of 83 litres (16.5 gallons) for petrol engines, 76 litres (16 gallons) for hybrid petrol engines, 60 litres (13.2 gallons) for diesel engines and 58 litres (12.8 gallons) for hybrid diesel engines) за le mans),  тогаш пак е дизелот побрз. Пошто е поекономичен.

BTW, какви глупи ограничувања за капацитет на резервоар - чудо едно.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13294 на: 11 Ноември 2013, 14:19:24 pm »
Да... во сличен ценовен ранг. Јас сум еден од ретките будали што колите ги споредува по КС/КГ.

Taква споредба е валидна единствено во чисто инженерски контекст. На пример - шознам - ти треба мотор за генератор од икс вати, па сеа гледаш мотори од различен тип, различна цена, но исто икс вати.

Но, кај случајот со колите, особено кај коли со менувач со фиксни степени на пренос, таквата споредба е проблематична од низа причини.

Се согласувам дека бензинец од икс коња макс. снага е инфериорен во однос на дизелаш од исто, икс коња макс. снага, но затоа дизелашот од икс коња е поскап.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13295 на: 11 Ноември 2013, 14:20:52 pm »
И на стаза е побрз.

Во сличен ценовен ранг дизелашот НЕ Е побрз од бензинецот возен у црвено. У црвеното бензинецот има поише коњи, што значи поголем торк на погонските тркала.
ама ако си условен на стаза да возиш со ограничено голем резервоар, (Fuel tank size of 83 litres (16.5 gallons) for petrol engines, 76 litres (16 gallons) for hybrid petrol engines, 60 litres (13.2 gallons) for diesel engines and 58 litres (12.8 gallons) for hybrid diesel engines) за le mans),  тогаш пак е дизелот побрз. Пошто е поекономичен.

BTW, какви глупи ограничувања за капацитет на резервоар - чудо едно.

Грешка си. Дизелот на стаза е побрз затоа што е побрз. Во просек по 3 секунди од круг е побрз.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13296 на: 11 Ноември 2013, 14:22:24 pm »
ама ако си условен на стаза да возиш со ограничено голем резервоар, (Fuel tank size of 83 litres (16.5 gallons) for petrol engines, 76 litres (16 gallons) for hybrid petrol engines, 60 litres (13.2 gallons) for diesel engines and 58 litres (12.8 gallons) for hybrid diesel engines) за le mans),  тогаш пак е дизелот побрз. Пошто е поекономичен.

Помалку пати допунува гориво? Не знам прашувам.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13297 на: 11 Ноември 2013, 14:59:01 pm »
ама ако си условен на стаза да возиш со ограничено голем резервоар, (Fuel tank size of 83 litres (16.5 gallons) for petrol engines, 76 litres (16 gallons) for hybrid petrol engines, 60 litres (13.2 gallons) for diesel engines and 58 litres (12.8 gallons) for hybrid diesel engines) за le mans),  тогаш пак е дизелот побрз. Пошто е поекономичен.

Помалку пати допунува гориво? Не знам прашувам.

Цитат
While lap speeds for the diesels weren't considerably faster than those of the gasoline-powered cars they replaced, the diesels could go longer between fuel stops.

Read more: Diesels From Audi and Peugeot at Le Mans - Why Audi and Peugeot Diesels Rule the Le Mans Raceway - Popular Mechanics
Follow us: @PopMech on Twitter | popularmechanics on Facebook
Visit us at PopularMechanics.com
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13298 на: 11 Ноември 2013, 15:12:47 pm »
Ајде да го победиме тролството!

Aj da vidime so brojki i fakti, koj e pobrz:



History of Lemans24

2006, Fastest Lap:
Diesel: 3:30.466
Petrol: 3:32.584
Dizelot e vo prednost 4 kruga

2007, Fastest Lap:
Diesel: 3:26.344
Petrol: 3:33.59
Dizelot e vo prednost 9 kruga

2008, Fastest Lap:
Diesel: 3:18.513
Petrol: 3:25.15
Dizelot e vo prednost 19 kruga

2009, Fastest Lap:
Diesel: 3:22.888   
Petrol: 3:27.180
Dizelot e vo prednost 9 kruga

2010, Fastest Lap:
Diesel: 3:19.711
Petrol: 3:26.680
Dizelot e vo prednost 28 kruga

2011, Fastest Lap:
Diesel: 3:25.73
Petrol: 3:32.883
Dizelot e vo prednost 17 kruga

2012, Fastest Lap:
Diesel: 3:23.787
Petrol: 3:29.622
Dizelot e vo prednost 9 kruga

Benzinecot na hartija bese posilen, no na staza se pokaza kako pospor. Docnese vo prosek po 13 kruga zad dizelot. Prosecno dizelot bese pobrz od benzinecot 5.7 sekundi od krug! Dizelot pobeduva na trkite zatoa sto e pobrz, ne zatoa sto e duplo poekonomicen i zatoa sto pomalku se rasipuva ili zatoa sto ne gi zamara vozacite. Ma i zaradi tie raboti pobeduva, bira so sto ke pobedi, sekoja godina razlicno.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13299 на: 11 Ноември 2013, 15:22:19 pm »
Леман е и најблизок тест на возило за одење на просечен одмор од Скопје до Лисабон преку Берлин. Скоро како симулација му доаѓа.


Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13300 на: 11 Ноември 2013, 15:30:04 pm »
Ајде да го победиме тролството!

Ајде!

Ако ја следеше трката во 2013та, ќе забележеше дека дизел хибридот беше побрз, но почесто требаше да полни гориво од бензинскиот хибрид. Дали ова според твојата логика кажува дека бензинецот е поекономичен?

Правилата се направени каша попара за да се избалансираат тимовите и разните технлогии. Не е поентата на Леман да се покаже што е подобро за тркање, туку да се развиваат нови технолошки решенија. За да можат и дизел моторите да имаат бенефит од оваа трка на издржливост, наместени се посебни правила кои им овозможуваат да бидат компетитивни.

И сеуште сте ми смешни кога зборите за економичност на Мерцедес CLK AMG. Сеуште гледате на тоа како вие би ја изгасиле жедта на тоа возило со просечна македонска плата иако никогаш не би имале пари да си го дозволите тоа возило со истата таа плата.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13301 на: 11 Ноември 2013, 15:33:51 pm »
Многу убав муабет од вчера ми остана во памет, па да ја споделам најважната реченица: „Па ако имам пари, не значи дека сакам да ги фрлам.“

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13302 на: 11 Ноември 2013, 15:35:51 pm »
Ајде да го победиме тролството!

Ајде!

Ако ја следеше трката во 2013та, ќе забележеше дека дизел хибридот беше побрз, но почесто требаше да полни гориво од бензинскиот хибрид. Дали ова според твојата логика кажува дека бензинецот е поекономичен?

Правилата се направени каша попара за да се избалансираат тимовите и разните технлогии. Не е поентата на Леман да се покаже што е подобро за тркање, туку да се развиваат нови технолошки решенија. За да можат и дизел моторите да имаат бенефит од оваа трка на издржливост, наместени се посебни правила кои им овозможуваат да бидат компетитивни.

И сеуште сте ми смешни кога зборите за економичност на Мерцедес CLK AMG. Сеуште гледате на тоа како вие би ја изгасиле жедта на тоа возило со просечна македонска плата иако никогаш не би имале пари да си го дозволите тоа возило со истата таа плата.

ЗНачи, на Леман дизелот победува затоа што е побрз. Дизелот е во просек по 5.7 секунди побрз од круг.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13303 на: 11 Ноември 2013, 15:37:29 pm »
Па зошто би ги фрлил за луксузна марка како Мерцедес? Која е разликата, во фрлање на пари за престижна марка и за потрошувачка на мотор со 60% поголема сила и неспоредливо подобар звук. Потрошувачката на гориво во случајов е помалата ставка

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13304 на: 11 Ноември 2013, 15:38:29 pm »
ЗНачи, на Леман дизелот победува затоа што е побрз. Дизелот е во просек по 5.7 секунди побрз од круг.

А бензинецот поретко треба да полни гориво.