Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2182495 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11145 на: 01 Септември 2013, 16:43:49 pm »
А каков е тој поим „мачење на моторот“?
Моторот не е живо суштество па да го мачиш или не. Моторот е машина. Се додека го користиш за тоа за што е наменет не постои таков поим како мачење. „Мачење“ би било да му опнам нитро или турбо со 2 бари буст, или пак на некој начин да го терам да врти 9000 вртежи.

Возење 50 во 4-та при 1800 вртежи не е мачење.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11146 на: 01 Септември 2013, 16:57:16 pm »
А она старо механичарско правило ''Нагорно се искачува ако треба со понизок степен, но вискои вртежи за да не прегрее'' ?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11147 на: 01 Септември 2013, 17:03:40 pm »
Тоа зависи пумпата за вода како е направена. Ако возиш под мала гас а моторот произведува повеќе топлина одошто пумпата е дизајнирана да ја изврти водата тогаш ќе прегрее. Тоа си зависи од мотор до мотор. Јас секогаш возам под мала гас и ретко кога ми качила над 90 степени.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11148 на: 01 Септември 2013, 17:08:10 pm »
Тоа правило ретко се користи, затоа на било кој пат кога ќе наиде малку угорничка - одма спор сообраќај, никако да им текне да симнат брзина за да повлече колата. Туку на Велешко цепај во последна, има од Охрид накај Стража исто долга угорница - оооп спор сообраќај. После наплатната Тетово-Скопје има угорница кај што тргаш од 0... Не бе не, со 5та ќе ја качат. Сигурно. Никако да им текне да симнат брзина. Тоа забрането е.

Уште полошо надоле па што одат во повисока брзина. Ох мори мајко. Кочи, кочи, кочи не се докочува. Од Стража до Гостивар наместо 50 кратки кочења, они по 300 долги.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11149 на: 01 Септември 2013, 17:34:03 pm »
Тоа е за после кога ќе се фалат: со 5та ја качувам стража, значи се погоди колава нек си ебе...

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11150 на: 01 Септември 2013, 17:40:22 pm »
negledam zasto e bitno u koja brzina se kacuvas na straza. Macenje na motorot se prikaski za mali deca. Ili ide ili ke vratis brzina.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11151 на: 01 Септември 2013, 17:42:40 pm »
Голема вистина трпе, голема вистина.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11152 на: 01 Септември 2013, 17:47:45 pm »
Mnogu bezbeze gi sortirate perfomansite. 100 ks ka benzin se isti so 100 ks ksj dizel, samo gzot e pozadi kako sakas vrti se. :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11153 на: 01 Септември 2013, 17:51:26 pm »
Ај трпе сега пак ли истиот муабет. 100кс кај дизел се повеќе од 100кс кај бензинец во реално секојдневно сценарио. Не гледај кс, гледај нут’нметри

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11154 на: 01 Септември 2013, 17:56:40 pm »
Isto se. Moknosta e onaa koja ja vrsi rabotata laecki kazano. A nm dal se gore ili dole, ke gi pobaras ke gi najdes. :)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11155 на: 01 Септември 2013, 18:13:48 pm »
Mnogu bezbeze gi sortirate perfomansite. 100 ks ka benzin se isti so 100 ks ksj dizel, samo gzot e pozadi kako sakas vrti se. :)
Не се исти. Дури и различни се. Зошто изко максималната моќност е иста, реалната е различна.



Ако споредиме Ферари 458 и Корвета ZR1 се добива горната табела. Тоа значи дека тие коњите што ги спомна се повеќе кај ZR1. Зошто при 2250 вртежи каде што си возиш секојдневно Корветата има повеќе од дупло сила, на 2750 каде што си во 99% од времето при нормално возење таа има точно два ПАТИ повеќе моќност. Веќе на 4250 вртежи каде евентуално би се нашол 458 има недостаток од цели 175кс во однос на корветата.

Намерно ја земав Корветата, како споредба за најмрсен бензинец кој го сакам и ќе си го купам. Ако го споредиме со малиот 2.0 TDi 170кс со чипче http://www.revotechnik.com/type/896/126/ сместен во А4 ќе забележиме голема сличност во опсегот кој го спомнав погоре. Всушност испаѓа дека таа А4 има грубо исто сила со ферари 458 - ако се возат при исти вртежи. Па, останува мислењето дека возење на овоа моторче до 5000rpm е исто како и возење на 458 до 5000вртежи. Или со други зборови ако во 458 ставиш 2.0 тди со чипче и се остане исто, само го лимитираш бројачот на вртежи на 5000 всушност ќе бидеш побрз, отколку обично 458 ферари кое е лимитирано на 5000рпм.

Јас така гледам на работите. Се додека моторот нуди повеќе од Ferrari 458 во рангот на вртежи кои ги користам 1000-5000, тој е одличен.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11156 на: 01 Септември 2013, 18:28:06 pm »
Mnogu bezbeze gi sortirate perfomansite. 100 ks ka benzin se isti so 100 ks ksj dizel, samo gzot e pozadi kako sakas vrti se. :)

Да, кога моторите ја испорачуваат максималната теоретски можна моќност, а тоа е ретко или никогаш. Поголемиот број коли ќе го истераат својот животен век со точно ниту еднаш допирање на максималната коњажа.

А дали во реалноста е исто - ќе ти се каже самото ако повозиш, да речеме, атмосферски бензинец од 60-тина коња и атмосферски дизелаш од 60-тина коња во коли со слична тежина.

Овој муабет веќе сме го правеле, разгледај ги старите постови.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11157 на: 01 Септември 2013, 18:39:22 pm »
Pak glupi mabeti. Izgleda ne sum jas koj treba da povozam uste nekoja kola za da steknam iskustvo.
Kako ne svakas deka gzot e pozadi.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11158 на: 01 Септември 2013, 18:47:00 pm »
Трпе, не е доволно само да кажеш „глупи муабети“. Треба да посочиш точно кој е глупиот дел, зошто е глуп, како уствари треба итн итн... Дискутирањето си бара напор и работа.

А фигуративниот говор (она со гзот) треба да биде надополна на аргументите, не нивна замена.

Уште еднаш ќе те поканам, наместо да пишуваш постови без содржина, времето да го вложиш во разгледување на старите 700-и-кусур страни. Во нив е се објаснето по најмалку десет пати.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11159 на: 01 Септември 2013, 19:28:04 pm »
Терање инат беспотребен.