Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2183015 пати)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10500 на: 18 Август 2013, 17:20:20 pm »
Па не е небитно: поголема компресија = поефикасно претварање на топлината во механичка работа = помалку загуби.

Kако што кај бензинците не постои концепциска горна граница во вртежите, така кај дизелашите не постои концепциска горна граница во компресијата. Се разбира, технички и двете работи се ограничени, но секогаш има место за напредок.

E сега, овие FSI/TSI моторите ја менуваат сликата. Колку што знам, кај нив у цилиндерот кога клуипот иде надоле со отворен усисен вентил - влага чист воздух, а не смеса воздух+гориво, така да не гледам концепциски пречки и таму да се крева компресијата у небо (пошто нема ризик од спонтано самозапалување, пошто е ваздух без гориво)

Ова вака од памет зборам, може лупам глупости, нека ме поправи некој.

Кај сите мотори со директно вбризгување на гориво можноста за запалување во непожелен момент е сведена на минимум(нема што да гори нормално). Дури и моментот на „едно“ запалување веќе е надминато и постојат бензинци со повеќе кратно палење во еден циклус. Што се однесува до компресијата како однос помеѓу волумените во крајна долна и крајна горна точка постојат физички лимити. Бензинската смеса е поексплозивна и брзо согорува. Краток од, голем број вртежи, помало количество енергија во еден циклус. Ако имаш цилиндер со поголем радиус од одот тешко се стига висок компресионен однос физички.

Турбините и директното вбризгување софтверски го средуваат ова па друг е есапот. Но генерално термодинамичкиот принцип е поголем притисок (не компресија) термодинамички поефикасен систем.

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10501 на: 18 Август 2013, 18:51:08 pm »
Само се чудам како поминале со тој мотор по 200+Ккм...

Па тешkо се фрла кола од 25keur. Како? Само нив им знае буџетот.

на 200к бааги заштедиле на трошоци за гориво и барем делумно компензирале... ако не и целосно

Како тоа делумно, ако не и целосно компензирале со трошоците ? Ај разјасни го ова малце. :)

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10502 на: 18 Август 2013, 18:52:40 pm »
Веројатно мислеше на повисоката цена при купување на дизел возило.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10503 на: 18 Август 2013, 19:08:10 pm »
Само се чудам како поминале со тој мотор по 200+Ккм...

Па тешkо се фрла кола од 25keur. Како? Само нив им знае буџетот.

на 200к бааги заштедиле на трошоци за гориво и барем делумно компензирале... ако не и целосно

Како тоа делумно, ако не и целосно компензирале со трошоците ? Ај разјасни го ова малце. :)


http://forum.carclub.mk/index.php/topic,61.msg501583.html#msg501583

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10504 на: 18 Август 2013, 19:11:18 pm »
My bad, не сум го видел постот. Sorry. :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10505 на: 18 Август 2013, 20:07:08 pm »
My bad, не сум го видел постот. Sorry. :)

noproblemo, мене редовно ми се случува  :-\

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10506 на: 19 Август 2013, 00:54:02 am »
Кое Volvo?

Дизелашите работат на компресија од 14-25, додека за бензинците е многу невообичаено да работат над 10. Максимумот е 13, кога користат 200 октанско гориво, кое чини 10 eвра/литар. Сите дизелаши без разлика на степен на компресија, без разлика на притисок на буст, работат на било каква нафта. Работат на било какво течно филтрирано погонско гориво. Работат и на бензин, дизел моторот сосема нормално работи и на бензин, но поради тоа што бензинот нема лубрикативни својства, многу бргу ќе настрадаат елементите за вбризгување.

Бензинецот работи на 95 октани, и ако ставиш 92 октани рипна потрошувачлката 30%.
50 години ги развиваат плинските уреди за косилиците, и сеуште пола од бензинските машини не подржуваат плин. Ако ставиш неквалитетен плин, рипна потрошувачката 100%.

Местото му е музеј. До Ти рексот што се пари со фаланга.



дали си бре ти свесен што испоистресе тука и остана жив? божееееее.... какви глупости изначитав тука... на 13 бари требало 200 октански бензин... абе ти знаеш ли што воопшто збориш или си од оние полу писмените што мислат дека се со докторати за секоја тематика?

иди бре научи нешто, прочитај, информирај се па после поставувај тези и теории...

октански број на гориво било тесно поврзано со компресија во цилиндар... иди бре, ме изнасмеа хахахаха...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10507 на: 19 Август 2013, 01:08:36 am »
Popoleka ke razjasni nekoj sto ne go mrzi:) Ali ima neka tajna veza:)

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7226
  • French diamond
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10508 на: 19 Август 2013, 01:14:06 am »
До сега има барем 3-4 примери овде на форумот, кои многу добро укажуваат како треба да се заобиколи со широк лак Турбо Дизел.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14721
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10509 на: 19 Август 2013, 13:46:53 pm »
Кои се тие примери?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10510 на: 19 Август 2013, 15:49:21 pm »

Колку вештачко звучи на ниски вртежи

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10511 на: 19 Август 2013, 15:55:54 pm »
Што добар звук извади еден TDI низ град!
- никој, никогаш.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7565
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10512 на: 20 Август 2013, 04:19:14 am »
Некаде ке мора да направиш компромис...
Или кеиф, или економија... двете, тешко...

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10513 на: 20 Август 2013, 04:22:58 am »
GTD прави кејф и економија со мал недостаток на добар звук :D

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7565
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10514 на: 20 Август 2013, 04:56:29 am »
Јебеш ти звук, ако е погласен моторот од издувот...