Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2183949 пати)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10455 на: 17 Август 2013, 08:48:29 am »
2.2 dCi Престана да го ставаат во новата Лагуна. Чекај само да ми текне зошто ..?!?? :D :D :D :D :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10456 на: 17 Август 2013, 08:58:28 am »
2.2 dCi Престана да го ставаат во новата Лагуна. Чекај само да ми текне зошто ..?!?? :D :D :D :D :D

Затоа што беше дизел?  :)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10457 на: 17 Август 2013, 09:01:33 am »
Затоа што беше дизел за пример на другите дизели :D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14721
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10458 на: 17 Август 2013, 16:12:46 pm »
Само се чудам како поминале со тој мотор по 200+Ккм...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10459 на: 17 Август 2013, 17:31:57 pm »

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10460 на: 17 Август 2013, 18:36:26 pm »
Само се чудам како поминале со тој мотор по 200+Ккм...

Па тешkо се фрла кола од 25keur. Како? Само нив им знае буџетот.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10461 на: 17 Август 2013, 19:28:53 pm »
Само се чудам како поминале со тој мотор по 200+Ккм...

Па тешkо се фрла кола од 25keur. Како? Само нив им знае буџетот.

на 200к бааги заштедиле на трошоци за гориво и барем делумно компензирале... ако не и целосно

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3049
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10462 на: 17 Август 2013, 19:57:30 pm »
А на други трошоци ?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10463 на: 17 Август 2013, 19:59:14 pm »

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10464 на: 17 Август 2013, 20:04:26 pm »
Само се чудам како поминале со тој мотор по 200+Ккм...

Па тешkо се фрла кола од 25keur. Како? Само нив им знае буџетот.

на 200к бааги заштедиле на трошоци за гориво и барем делумно компензирале... ако не и целосно

Како тоа делумно, ако не и целосно компензирале со трошоците ? Ај разјасни го ова малце. :)

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10465 на: 17 Август 2013, 20:13:34 pm »
Овој на што лета?

https://www.facebook.com/photo.php?v=201688646647910&set=vb.168074576675984&type=2&theater

https://en.wikipedia.org/wiki/Jet_fuel

овој извадок ќе биде интересен за дизелашите  ;D
Цитат
Jet fuel is very similar to diesel fuel, and in some cases, may be burned in diesel engines. The possibility of environmental legislation banning the use of leaded avgas, and the lack of a replacement fuel with similar performance, has left aircraft designers and pilot's organizations searching for alternative engines for use in small aircraft.[25] As a result, a few aircraft engine manufacturers, most notably Thielert and Austro Engine, have begun offering aircraft diesel engines which run on jet fuel. This technology has potential to simplify airport logistics by reducing the number of fuel types required. Jet fuel is available in most places in the world, whereas avgas is only widely available in a few countries which have a large number of general aviation aircraft. A diesel engine may also potentially be more environmentally friendly and fuel-efficient than an avgas engine. However, very few diesel aircraft engines have been certified by aviation authorities. Diesel aircraft engines are uncommon today, even though opposed-piston aviation diesel powerplants such as the Junkers Jumo 205 family had been used during the Second World War.

Jet fuel is often used in ground support vehicles at airports, instead of diesel. The United States military makes heavy use of JP-8, for instance. However, jet fuel tends to have poor lubricating ability in comparison to diesel, thereby increasing wear on fuel pumps and other related engine parts.[citation needed] Civilian vehicles tend to disallow its use, or require that an additive be mixed with the jet fuel to restore its lubricity. Since jet fuel is also significantly more expensive than diesel, some critics[who?] consider using jet fuel in ground vehicles as wasteful.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10466 на: 17 Август 2013, 20:29:23 pm »
"Оди ко авион", кој да ти знаел дека авионите се дизелаши.

Еве еден дизелаш со 130кс:


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10467 на: 17 Август 2013, 20:29:29 pm »
Вие на плин, ние на керозин ;D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10468 на: 17 Август 2013, 20:36:33 pm »
Само се чудам како поминале со тој мотор по 200+Ккм...

Па тешkо се фрла кола од 25keur. Како? Само нив им знае буџетот.

на 200к бааги заштедиле на трошоци за гориво и барем делумно компензирале... ако не и целосно

Како тоа делумно, ако не и целосно компензирале со трошоците ? Ај разјасни го ова малце. :)

Ах, појма неам, јас симо и брамовск ги сфатив дека тој 2.2 дци многу се расипувал, а поправките биле скапи. Можеби погрешно ги сфатив. Јас лично врска неам колку чини одржавање на 2.2 дци...

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10469 на: 17 Август 2013, 20:38:19 pm »
Што е керозин, кој му е составот ... , мешавина од ???