Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2176507 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10215 на: 08 Август 2013, 21:16:38 pm »
Јас мислам дека до 10.000 километри годишно, (се)уште се исплати да возиш на бензин, без да инвестираш во плин. Или во дизел, исто така..

Не би се согласил. Ако поминуваш годишно 10 000 км, и да речеме дека возилото ти троши комбинирано 7 литри бензин на 100 км, би потрошил 700 литри, и при цена од 84 денари за литар во пари би дошло 58 800 денари.

Да речеме имаш вградено плин колата ке ти троши 8 литри комбинирано, би потрошил 800 литри плин, при цена од 38 денари за литар би дошло 30 400.

Разликата е 28 400, односно скоро и колку што си го вградил плинот. Веке во првата година, односно 10 000 км си го исплатил, останатите километри е заштеда.

Се исплати сеуште возење на бензин ?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10216 на: 08 Август 2013, 21:30:11 pm »
Diesel, возење на плин секако ти се исплати без разлика колку километри поминуваш. Ако поминуваш 10к километри годишно, возењето после таа една година ќе ти биде двеипол пати поевтино. АКо поминуваш по 5000 тогаш после втората година ќе пла
а помалку за гориво. Ако проаѓаш под 5000 тогаш не е возило за тебе. Оди со автобус или такси ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10217 на: 08 Август 2013, 22:02:50 pm »
http://www.zeperfs.com/en/duel4626-4563.htm

EDIT: А вака ценовно ви одговара ... ???
Odgovara kako ne. Ama ete do 5000km, da receme deka e tuka nekade. Ama veke nad 10000km godisno, cenovno edniot e daleku poeftin.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10218 на: 08 Август 2013, 22:10:23 pm »
Хммм хахахаха ц ц ц О.К. !
Значи ти дефинитивно ќе си одбереш ГТД ако ти го поклони некој, а не ГТИ ?

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10219 на: 08 Август 2013, 22:22:40 pm »
Според состојбава на пазаров:

За економичност: бензинец со плински систем
- исклучок се прави ако некој од потесно семејство има уплав од плински боци и во тој случај земаш дизелаш

За динамично возење: чистокрвен бензинец


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10220 на: 08 Август 2013, 22:45:10 pm »
Хммм хахахаха ц ц ц О.К. !
Значи ти дефинитивно ќе си одбереш ГТД ако ти го поклони некој, а не ГТИ ?
Ne, ne! :) sto ke mi pokloni ke prifatam!

Sekako GTI e super. Perfekcija e.

Ama mnogu trosi... Za moi uslovi. Realno. Pre bi nesto poeftino so istite performansi.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10221 на: 08 Август 2013, 22:46:09 pm »
По мое:

Ако возиш многу малку километри годишно: послаб бензинец. За стоење на семафори е идеален (тивок е и евтин)

За економичност: послаб дизелаш

За динамично возење: појак дизелаш

Aко немаш пари да си дозволиш нов дизелаш: јеби га, бензинец, на carclub ќе се увериш дека бензинец е и онака бољи и брзо ќе се утешиш, немаш гајле!

Ако немаш пари да си дозволиш каква било нова кола: јеби га, бензинец (половен дизелаш не би зел во скоро никојслучај, освен ако немам детален увид во реалната сервисна историја) и после пак carclub

Ако имаш многу пари па ти треба втора кола за цепање (тркање на семафори, јадачки на аутопут и слично): јак бензинец, дизел моторот е тежок

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10222 на: 08 Август 2013, 23:39:54 pm »
1.9тди се справува и на 2000врт.
Аналогноиот бензинец ќе се справи без проблеми на 3000 врт.

Кој е аналогниот бензинец? Тој со иста кубикажа?  :) Toj e, така?

Лоша претпоставка. Тој со иста максимална снага. 

Пример:



 Бензинецот на 1.5х вртежи од дизелот секогаш може повеќе.  Оној факт што последнава недела дена ти го игнорираш а е неизбежен. Се` кај бензинците е натокмено да работи на 1.5х од дизелите. Кажи ми, ако го земеш овој однос во „реалната снага“ кој има реално повеќе снага на располагање? Како што реков, обртаите кај бензинец што круза со иста брзина се отрпилика 1.5x поголеми во однос на соодветно моќен дизел - зборувајќи за исто возило

Бензинецот е 1.4 со значително помал торк, а има нешто поголема реална снага.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10223 на: 09 Август 2013, 01:58:11 am »
Кажи ми, ако го земеш овој однос во „реалната снага“ кој има реално повеќе снага на располагање?

Симо,

Овие графици се за педала до под, т.е. ги покажуваат максималните можни, а не реалните вредности за момент. Ако педалата е до под, тогаш бензинецот е појак и тоа е таа теоретски максимална можна снага. Педала до под и колку иде толку.

Реалната снага, од друга страна, зависи од тоа колку е притисната педалата за гас. Па така, просечниот возач на дизелашот, заради пониската потрошувачка, педалата ќе ја стиска повеќе и - ете - поголема реална снага.

Ова веќе пробав да го објаснам со примерот со чоколадата, но пошто симо вика дека сум игнорирал - очигледно примерот не ми бил добар. Ајде, можеби сега ќе се разбереме: да, бензинецот ќе има просечно поголема резерва на снага, но дизелашот ќе има просечно повеќе снага на асфалт. Затоа подебелите гуми, затоа све...

ја појасно од ова не можам да раскажам

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10224 на: 09 Август 2013, 02:23:44 am »
ми се згади више од темава... без заклучок сите верглате едно те исто...

прво и основно треба да ограничите во разговорот.. зборите за максимална снага т.е. тркање или зборите за оптимално градско возење...

како и да е моите лични убедувања се:

за себе и кеиф бензин на плин...
за работа и тегнење товар дизел...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10225 на: 09 Август 2013, 02:44:49 am »
прво и основно треба да ограничите во разговорот.. зборите за максимална снага т.е. тркање или зборите за оптимално градско возење...

Не знам за другите, ама ја цело време дробам за реално градско, приградско и автопатско возење, т.е. секакво возење минус тркање и правење времиња 0-100.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10226 на: 09 Август 2013, 03:12:47 am »
прво и основно треба да ограничите во разговорот.. зборите за максимална снага т.е. тркање или зборите за оптимално градско возење...

Не знам за другите, ама ја цело време дробам за реално градско, приградско и автопатско возење, т.е. секакво возење минус тркање и правење времиња 0-100.

е па тогаш во секој поглед бензинците на плин ги мачкаат на леб дзелашиве... иста кубикажа на турбаши бензинец и дизел сместени во иста шасија бензинецот е подобар во секој поглед... и брзина, и стартност и потрошња на плин а богами и во цена на набавка... многу ми е жал што нема алтернативно погонско гориво за дизелите за да би можеле да се пофалат со поголема економичност...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен negoznam

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 535
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10227 на: 09 Август 2013, 06:07:30 am »
Реалната снага, од друга страна, зависи од тоа колку е притисната педалата за гас. Па така, просечниот возач на дизелашот, заради пониската потрошувачка, педалата ќе ја стиска повеќе и - ете - поголема реална снага.
Чекај малце. Ти што пробуваш во темава да се докажеш со факти и потврдени информации го кажуваш ова( + не ти е прв пат)??? Не тролај вака молим ти се, реална снага бре хахаха, бетер си од ЛП.

Во твој стил: Просечниот плинаш заради поефтиното гориво го заболе колку го стиска, па така има на располагање од 2.000 до 7.000 (грубо) обртаи кои може да ги искористи за крузање но и за максимално задоволство и ете - поголема( ако не и најголема :p ) "реална снага". 

П.С. Ај жити се објасни ми доколку стварно постои тоа нешто "реална снага" но без онакви примери, туку конкретно дефиниција. Само да не испаднеш ко хардкор верницине кои извртуваат се и свашта за да биде у нивна корист.

П.П.С.  Реална снага хахахахахаха, извини ама не можев да се воздржам.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10228 на: 09 Август 2013, 07:20:09 am »
е па тогаш во секој поглед бензинците на плин ги мачкаат на леб дзелашиве...

Не, не е во секој поглед. Во некои погледи да, но не во секој.

иста кубикажа

Гррррр!

стартност и потрошња

Овие две шознам (освен ако стартност не е 0-100, тогаш ок)

П.С. Ај жити се објасни ми доколку стварно постои тоа нешто "реална снага" но без онакви примери, туку конкретно дефиниција.

Реална снага е снага која ја тера колата при секојдневното возење. Таа е секогаш некаков процент од максималната можна снага и се регулира со поголем или помал притисок на папучата за гас.

Не ми е јасно како нешто вака очигледно може да не биде јасно.

Во твој стил: Просечниот плинаш заради поефтиното гориво го заболе колку го стиска, па така има на располагање од 2.000 до 7.000 (грубо) обртаи кои може да ги искористи за крузање но и за максимално задоволство и ете - поголема( ако не и најголема :p ) "реална снага".  

Да!

И остануваат недостатоците „мал домет“, „зголемен SPOF* број“, „помалку бензински на број“ и „намален капацитет на гепек“, кои кај дизел ги нема. Предноста е пониската набавна цена.

П.П.С.  Реална снага хахахахахаха, извини ама не можев да се воздржам.

Ако, ако, слободно, наши сме си.

___
*) http://en.wikipedia.org/wiki/Single_point_of_failure

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10229 на: 09 Август 2013, 08:08:24 am »
Кажи ми, ако го земеш овој однос во „реалната снага“ кој има реално повеќе снага на располагање?

Симо,

Овие графици се за педала до под, т.е. ги покажуваат максималните можни, а не реалните вредности за момент. Ако педалата е до под, тогаш бензинецот е појак и тоа е таа теоретски максимална можна снага. Педала до под и колку иде толку.

Реалната снага, од друга страна, зависи од тоа колку е притисната педалата за гас. Па така, просечниот возач на дизелашот, заради пониската потрошувачка, педалата ќе ја стиска повеќе и - ете - поголема реална снага.

Ова веќе пробав да го објаснам со примерот со чоколадата, но пошто симо вика дека сум игнорирал - очигледно примерот не ми бил добар. Ајде, можеби сега ќе се разбереме: да, бензинецот ќе има просечно поголема резерва на снага, но дизелашот ќе има просечно повеќе снага на асфалт. Затоа подебелите гуми, затоа све...

ја појасно од ова не можам да раскажам

Јас имам генетски предиспозиции за дијабетес, па ќе се ограничам од јадење чоколада. Уствари мојата чоколада има повеќе какао и е поквалитетен продукт (Lindt), за разлика од твојата која е повеќе на база на млеко и шекер (Milka). Ти колку сакаш бутај од твојата чоколада, мојата праи поголем ќејф!
Ова само да ти парирам на глупиот муабет за чоколада.

Ова второто - дека имаат подебели гуми - чисти глупости! Најди ми податок дека дизел и бензинец со исти снаги имаат различни димензии на гуми?
Како тоа просечно ќе има  повеќе снага на асфалт? Па ти кажувам човече, ако возиме 100 на саат, ја ќе вртам со 3000 ти ќе вртиш со 2000 вртежи, за да се движат двете возила со таа брзина, потребно е исто снага. Значи ја притискам малку гас, ти притискаш малку гас. Ако сакаме двајцата да убрзаме до 200, и притоа е тоа макс. брзина на двете возила (имаат исто снага) и јас и ти притискаме педал до даска, за да стигнеме до таму. Ако ги земеме двата мотори од примерот горе, јас почнувам со повеќе снага да забрзувам отколку ти. И многу јасно јас ќе стигнам до 6000 вртежи и 200 на саат побрзо отколку ти до 200 на саат и 4000 вртежи.
Толу ли мора да се филозофира за вакви работи? Или тешко е да се признае дека и бензинците имаат РЕАЛНА снага.?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.