Кажи ми, ако го земеш овој однос во „реалната снага“ кој има реално повеќе снага на располагање?
Симо,
Овие графици се за педала до под, т.е. ги покажуваат
максималните можни, а не реалните вредности за момент. Ако педалата е до под, тогаш бензинецот е појак и тоа е таа теоретски максимална можна снага. Педала до под и колку иде толку.
Реалната снага, од друга страна, зависи од тоа
колку е притисната педалата за гас. Па така, просечниот возач на дизелашот, заради пониската потрошувачка, педалата ќе ја стиска повеќе и - ете - поголема реална снага.
Ова веќе пробав да го објаснам со примерот со чоколадата, но пошто симо вика дека сум игнорирал - очигледно примерот не ми бил добар. Ајде, можеби сега ќе се разбереме: да, бензинецот ќе има просечно поголема резерва на снага, но дизелашот ќе има просечно повеќе снага на асфалт. Затоа подебелите гуми, затоа све...
ја појасно од ова не можам да раскажам