Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2183630 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9840 на: 03 Август 2013, 22:10:35 pm »
^
Ја имавме споредбата, бензинецот се држи со 140, потоа го снемува. Еве реприза:


Бензинците се добри само на кратки патеки.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9841 на: 03 Август 2013, 22:21:37 pm »
Не знам што имаат овие две возила, поентата на оној пост беше во „пакетот“. Ист производител, ист модел , автоматски мењач, бензинец со помалце коњи и помалце обртен момент, при приближно ист однос на тежина/моќ има подобри перформанси. Приметна разлика има во 7 степен vs. 6 степен DSG.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9842 на: 03 Август 2013, 22:26:12 pm »
Има врска да покаже дека бензинец со приближно ист однос снага/кг нема подобри перформанси. До 140кмх е приближно исто брз, потоа заостанува. Имај впредвид дека на видеово дизелот рачно менува и губи околу 1-2 секунди во процесот.

Golf МК7 TSI 140 не може да излезе на крај ни со 13 години стариот 130кс дизел Golf МК4
http://www.zeperfs.com/en/duel4539-562.htm

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9843 на: 03 Август 2013, 22:53:37 pm »
Видео на you tube без конкретни информации и релевантност на мерење со камера во шалтабла покажува само приближно каков е однсот. Очекувам дизелскиот мотор порано да ги прибере коњите под себе но не е баш се во моторот. Така да муабетот ене ти го безнинецот не може за 8s да дојде до 100 не ми значи ништо ако не се зберат други податоци за колата.

На пример:
http://www.zeperfs.com/en/duel3321-4626.htm

Овде јасно се гледа како оние 150Nm лесно го носат дизелот за 1s побрзо 0-160. Што воопшто не значи дека оној мотор во Астрата е ѓубре, туку напротив за многу помалце пари од GTD ќе имаш за нецели 5% послаби перфоманси.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9844 на: 03 Август 2013, 22:57:05 pm »
Има врска да покаже дека бензинец со приближно ист однос снага/кг нема подобри перформанси. До 140кмх е приближно исто брз, потоа заостанува. Имај впредвид дека на видеово дизелот рачно менува и губи околу 1-2 секунди во процесот.

Golf МК7 TSI 140 не може да излезе на крај ни со 13 години стариот 130кс дизел Golf МК4
http://www.zeperfs.com/en/duel4539-562.htm

Што има врска колку е стар и двете коли имаат ист 10 kg/PS. Предноста на бензинецот е во мењачот. Пак ги измешуваш работите доволно за да ја изгубиш поентата.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9845 на: 03 Август 2013, 23:02:09 pm »
Добро бе ЛП, со кој памет ќе не убедуваш дека дизелите се подобри спортски возила.

Која ти е таа логика дека држел до 140, а после паѓал бензинецот? Што му се случува после 140? Некоја клетва да не го фаќа дизелска?

И дај доста малтретираш тука, замарај ги малце во фолксваген, праќај им писма, жали се дека не им е убаво баждарен динамометарот кај што мерат сила за дизелите, зошто според тебе очигледно е дека со иста декларирана сила си играат мајтап со соодветен бензинец.



P.S. Најдов коментар од некоја твоја сродна душа на youtube.

Цитат
bmwdieselpower524td 8 months ago

This has been flagged as spam

very bad driver. 1-learn to drive exotic cars. 2-learn to shift gears. and 3-my ford focus diesel +chip faster than this porsche. this is not cars fault this is driver fail. sorry for bad english.

Инаку за ова Порше станува збор. Од ова му е побрз чипуваниот дизел Фокус на другар ти:

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9846 на: 03 Август 2013, 23:16:21 pm »
Em lagano em pobrzo. I bez vristenje.




I upola portrosnja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9847 на: 03 Август 2013, 23:20:56 pm »
Видео на you tube без конкретни информации и релевантност на мерење со камера во шалтабла покажува само приближно каков е однсот. Очекувам дизелскиот мотор порано да ги прибере коњите под себе но не е баш се во моторот. Така да муабетот ене ти го безнинецот не може за 8s да дојде до 100 не ми значи ништо ако не се зберат други податоци за колата.

На пример:
http://www.zeperfs.com/en/duel3321-4626.htm

Овде јасно се гледа како оние 150Nm лесно го носат дизелот за 1s побрзо 0-160. Што воопшто не значи дека оној мотор во Астрата е ѓубре, туку напротив за многу помалце пари од GTD ќе имаш за нецели 5% послаби перфоманси.

Бензинецот и дизелов во споредбава повторно имаат ист сооднос снага/кс, и повторно дизелов е подобар. Не се прикажани реалните дисциплини (меѓузабрзување) каде бензинецот многу ќе заостанува.


Има врска да покаже дека бензинец со приближно ист однос снага/кг нема подобри перформанси. До 140кмх е приближно исто брз, потоа заостанува. Имај впредвид дека на видеово дизелот рачно менува и губи околу 1-2 секунди во процесот.

Golf МК7 TSI 140 не може да излезе на крај ни со 13 години стариот 130кс дизел Golf МК4
http://www.zeperfs.com/en/duel4539-562.htm

Што има врска колку е стар и двете коли имаат ист 10 kg/PS. Предноста на бензинецот е во мењачот. Пак ги измешуваш работите доволно за да ја изгубиш поентата.

Има врска, кога губи бензинецот на Куоре, од послаб и потежок дизел :)

Како и е да тој Голф МК4 дизел со 130  има супериорни возни својства во однос на новиот TSI бензинец, кој е 3 генерации понов. Штета што и овде не се гледаат меѓузабрзувањата. Реакцијата на гаста кај 130 е second to none.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9848 на: 03 Август 2013, 23:27:19 pm »

http://www.zeperfs.com/en/duel4539-562.htm

Како и е да тој Голф МК4 дизел со 130  има супериорни возни својства во однос на новиот TSI бензинец, кој е 3 генерации понов. Штета што и овде не се гледаат меѓузабрзувањата. Реакцијата на гаста кај 130 е second to none.

Работиш PR за некоја политичка партија ?

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9849 на: 03 Август 2013, 23:29:18 pm »
Работи PR за тие што работат PR за политичка партија.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9850 на: 03 Август 2013, 23:31:27 pm »
its all about throttle response. И тоа не во трка, туку во 99% од животниот век на колата, одзивот на гаста го дефинира возачкото искуство.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9851 на: 03 Август 2013, 23:38:23 pm »
Пак си во право дасибеш! Денес два пати се согласувам со тебе на темава :D :D :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9852 на: 03 Август 2013, 23:52:13 pm »
well come to the dark side of diesel

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9853 на: 03 Август 2013, 23:54:09 pm »
Уште малку дизелаш ќе те направи :D :D :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9854 на: 03 Август 2013, 23:55:20 pm »
well come to the dark side of diesel
Фала на поканата, плинхед сум јас... :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.