Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1919752 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9765 на: 31 Јули 2013, 14:20:28 pm »
Регулирањњето со папучата. И кај дизелот и кај бензинецот?

Многу можно е да си го утнал. А може и јас да сум гоутнал.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9766 на: 31 Јули 2013, 14:27:52 pm »
Регулирањњето со папучата. И кај дизелот и кај бензинецот?

Па не е баш исто. Иако современите АБ можеби ќе ја сменат сликата, кај АБ треба често да менуваш брзина подоле ако ти треба инстант јак торк, пошто торкот се скрил таму некаде горе во вртежите.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9767 на: 31 Јули 2013, 14:33:55 pm »
Пак збориш за турбо и не турбо. Пак цело истражување го темелиш на една брзина подоле која значи и пообра контрола на возењето и избегнување кршење кичма и врат. Истиов пример е толку валиден колку што е валидно твоето истражување дека е тешко да се смени брзина пооле за да се добие посакуваниот торк или да се вози во високи обртаи. Све е тоа во пишување различно, одека во живо е неосетно и занемарливо. Торкот не е скриен горе во вртежите туку е паметно така поставен.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9768 на: 31 Јули 2013, 14:39:05 pm »
Пак збориш за турбо и не турбо. Пак цело истражување го темелиш на една брзина подоле која значи и пообра контрола на возењето и избегнување кршење кичма и врат. Истиов пример е толку валиден колку што е валидно твоето истражување дека е тешко да се смени брзина пооле за да се добие посакуваниот торк или да се вози во високи обртаи. Све е тоа во пишување различно, одека во живо е неосетно и занемарливо.

Не ме разбираш: возиш возиш и ти треба една „грутка“ јак торк за било што - да претицаш аутобус, да фатиш слот, некаде да се поткачиш, сеедно. И сега што е боље од овие две:

1. Стискаш на гас и завршуваш работа
2. Стискаш куплунг, убацуваш брзина подоле, стискаш на гас, завршуваш работа, стискаш куплунг и враќаш во брзина погоре.

Торкот не е скриен горе во вртежите туку е паметно така поставен.

Чекај чекај... сакаш да кажеш дека кај АБ торкот е НАМЕРНО ставен да биде горе? И дека тоа е ... паметно?


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9769 на: 31 Јули 2013, 14:40:15 pm »
Нема ништо поубаво од торк кој расте заедно со вртежите ;)

http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=106


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9770 на: 31 Јули 2013, 14:43:10 pm »
Зависи кај кој АБ мотор. Кај полото со 1.2 пик торк има меѓу 2500 и 3500 вртежи.
Кај твингото пик торкот е меѓу 4500 и 5500 вртежи.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9771 на: 31 Јули 2013, 14:45:18 pm »
Менувањето брзина подоле е е помалку од секунда. Зашто би било баук. Додека кај дизелот позитивата о само притискање гас се губи кога си уморен о возење и треба малку по малку и контролирано да додаваш гас, наместо тоа тешко контролираш и кршиш врат на секое сецнување. Распонот е само подобра контрола.

Не е битно дали е намерно битно е дека е одлично.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9772 на: 31 Јули 2013, 14:46:25 pm »
Нема ништо поубаво од торк кој расте заедно со вртежите ;)

Има: ТОРК кој е рамномерен и дистрибуиран во корисен (=секојдневно користен) банд и СНАГА која расте линеарно заедно со вртежите.

Ако ТОРКОТ расте со вртежите, тоа значи дека СНАГАТА расте експоненцијално, а не линеарно, што значи дека моторот ја има декларираната снага само у црвено, а дека подоле (пошто торкот опаѓа, нели, како што паѓаат вртежите) моторот е многу слаб... ко што е. Затоа и потребата од често шалтање. „Барање“ на торкот низ вртежите.

Не е битно дали е намерно битно е дека е одлично.

„Паметно така поставен“ мене ми звучеше на намерно, пошто ако нешто се поставува со памет тоа нужно имплицира намера. Но, нејсе, више се навикнав на мењање тези realtime...

A што е „одлично“ во мотор кој на ниски вртежи има снага на пувеж тоа само вие бензин фанатиците знаете.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9773 на: 31 Јули 2013, 14:48:18 pm »
Го виде графикот? Како го оценуваш тој мотор?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9774 на: 31 Јули 2013, 14:49:39 pm »
Како косилица...

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9775 на: 31 Јули 2013, 14:49:50 pm »
го оценувам дека при нормално возење можам да рачунам на моќност од околу 30 до 60 киловати, што не е катастрофа, но не е ни нешто посебно.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9776 на: 31 Јули 2013, 14:49:56 pm »
Недај боже некој нов возач да те види што пишуваш ќе се одкаже од возење. Парање, шалтање, бркање... Како вселенски брот да возиш. Само подобра контрола имаш и избор како сакаш да возиш, торкот доколку ти треба можеш лесно да го употребиш, без читање упатство и истражување ко ти што го правиш. Што значи реален е токот доколку ти треба.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9777 на: 31 Јули 2013, 14:51:12 pm »
Недај боже некој нов возач да те види што пишуваш ќе се одкаже од возење. Парање, шалтање, бркање... Како вселенски брот да возиш. Само подобра контрола имаш и избор како сакаш да возиш, торкот доколку ти треба можеш лесно да го употребиш, без читање упатство и истражување ко ти што го правиш. Што значи реален е токот доколку ти треба.

у реду је

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9778 на: 31 Јули 2013, 14:51:24 pm »
го оценувам дека при нормално возење можам да рачунам на моќност од околу 60-70 киловати, што не е воопшто лошо.

мислев на делот кај што максималниот торк речиси се поклопува со максималната снага. Што мислиш, како „влече“ овој мотор кога ќе стиснеш од 2000 вртежи полна гас?


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9779 на: 31 Јули 2013, 14:51:49 pm »
Нема ништо поубаво од торк кој расте заедно со вртежите ;)

Има: ТОРК кој е рамномерен и дистрибуиран во корисен (=секојдневно користен) банд и СНАГА која расте линеарно заедно со вртежите.

Ако ТОРКОТ расте со вртежите, тоа значи дека СНАГАТА расте експоненцијално, а не линеарно, што значи дека моторот ја има декларираната снага само у црвено, а дека подоле (пошто торкот опаѓа, нели, како што паѓаат вртежите) моторот е многу слаб... ко што е. Затоа и потребата од често шалтање. „Барање“ на торкот низ вртежите.

Не е битно дали е намерно битно е дека е одлично.

„Паметно така поставен“ мене ми звучеше на намерно, пошто ако нешто се поставува со памет тоа нужно имплицира намера. Но, нејсе, више се навикнав на мењање тези realtime...

A што е „одлично“ во мотор кој на ниски вртежи има снага на пувеж тоа само вие бензин фанатиците знаете.

Како нашата планета е така паметно поставена?