Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1924805 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9600 на: 27 Јули 2013, 14:57:17 pm »
Низ источна македонија немавме ниту еден модерен малолитражен турбо бензинец. двата ТБ мотори беа дволитарци.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3879
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9601 на: 27 Јули 2013, 14:58:08 pm »
Ако земаш за „иста цена“ многу ќе се чини „бензинот“.

Ако го возам како дизелот 1.0-1.5l/100 повеќе.
Возењето низ источна македонија begs to differ.

Возењето караван 1.5 dci и Mercedes B180 TB вели така. Само под услов да ги возам исто да не ги користам оние екстра коњи над 4000 вртежи.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9602 на: 27 Јули 2013, 15:00:07 pm »
150 кс на брат ти троши 1.5 литри повеќе од 150кс кај тебе? Почна и ти со тролање.

Нема врска на брат ми моторот со TFSI. Почна ти пак твојата музика за баби и жаби.

Имаме ТСИ на форумов и неколку пати ја објави својата потрошувачка. Не се разликува од обичните косилици.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9603 на: 27 Јули 2013, 15:01:26 pm »
Golf 6 2.0 TDI и GOLF 5 2.0 TFSI се многу поблиску до твоето тврдење. 4л/100 вс 8л/100. Толку.


И двете прават ќејф. Само работата е кое ти прави повеќе. Ако имаат иста коњажа јас би земал бензинец ( под услов да е турбобензинец ) поради звукот ;D

За иста цена јас би земал TB имаат исти карактеристики како дизелите до 3500 вртежи  се нагаоре до црвеното е бонус  забава.

забавата како на видеото што го поставив :D

За иста цена ќе земам 2.0 TFSI па да ги споредиме со 2.0 TDI оти за цена од 1.4 TSI нема 2.0 TDI.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3879
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9604 на: 27 Јули 2013, 15:09:57 pm »
Golf 6 2.0 TDI и GOLF 5 2.0 TFSI се многу поблиску до твоето тврдење. 4л/100 вс 8л/100. Толку.


И двете прават ќејф. Само работата е кое ти прави повеќе. Ако имаат иста коњажа јас би земал бензинец ( под услов да е турбобензинец ) поради звукот ;D

За иста цена јас би земал TB имаат исти карактеристики како дизелите до 3500 вртежи  се нагаоре до црвеното е бонус  забава.

забавата како на видеото што го поставив :D

За иста цена ќе земам 2.0 TFSI па да ги споредиме со 2.0 TDI оти за цена од 1.4 TSI нема 2.0 TDI.

Passat:
http://www.volkswagen.de/de/models/der_neue_passat/ausstattungsvarianten.s9_trimlevel_detail.suffix.html/der_neue_passat_tsiecofuel~2Fhighline.html
http://www.volkswagen.de/de/models/der_neue_passat/ausstattungsvarianten.s9_trimlevel_detail.suffix.html/der_neue_passat_bluetdi~2Fhighline.html

Ако тргнеш по комбинираните бројки или за возење на отворено  разликата се намалва уште повеќе.

Толку!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9605 на: 27 Јули 2013, 15:16:59 pm »
Почна да веруваш во каталошки бројки на потрошња, а не на потрошња на две форумски коли на ист пат, за исто време една позади друга?

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3879
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9606 на: 27 Јули 2013, 15:27:54 pm »
Почна да веруваш во каталошки бројки на потрошња, а не на потрошња на две форумски коли на ист пат, за исто време една позади друга?

Почнав да вреувам во исказите на форумов за 4.0 л/100 оти се поверодостојни од овие што ги пишуваат производителите и јас што ги плаќам.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9607 на: 27 Јули 2013, 15:29:21 pm »
За што плаќаш ти?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3879
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9608 на: 27 Јули 2013, 15:31:53 pm »
За возење се што се плаќа.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9609 на: 27 Јули 2013, 15:33:42 pm »
Почна да веруваш во каталошки бројки на потрошња, а не на потрошња на две форумски коли на ист пат, за исто време една позади друга?

Почнав да вреувам во исказите на форумов за 4.0 л/100 оти се поверодостојни од овие што ги пишуваат производителите и јас што ги плаќам.
Zero Signal & Tommy.
:)
Нема што да „веруваш“ ова не е религија. Вагон луѓе беа таму.


Сега и почнувам да разбирам зошто би рекле дека е во ред бензинецот. :) Па вие си мислите дека троши 10-20% повеќе литри од дизел.  :D :D :D

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3879
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9610 на: 27 Јули 2013, 15:37:01 pm »
Почна да веруваш во каталошки бројки на потрошња, а не на потрошња на две форумски коли на ист пат, за исто време една позади друга?

Почнав да вреувам во исказите на форумов за 4.0 л/100 оти се поверодостојни од овие што ги пишуваат производителите и јас што ги плаќам.
Zero Signal & Tommy.
:)
Нема што да „веруваш“ ова не е религија. Вагон луѓе беа таму.


Сега и почнувам да разбирам зошто би рекле дека е во ред бензинецот. :) Па вие си мислите дека троши 10-20% повеќе литри од дизел.  :D :D :D

Чим Zero бил не смеам да не верувам :D

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9611 на: 27 Јули 2013, 15:41:14 pm »
Еве ќе кажам нешто поконкретно на оваа тема..
Прво и основно, дизелашите немаат обртажа... Дизелите обично исклучуваат на 4.000RPM - 4.500 RPM.
Дизелите мораат да имаат подолг пренос од бензинците, инаку со обртаите што ги прават нема да постигнат ништо над 3500 обртаи.
Имам возено повеќе дизели и мое мислење е дека тоа ти е трактор кој од 2000 до 3200 обртаи полетува и после само бучи и ти го расипува ќеифот.. Е сега имам возено и јак дизел.. Што се вика заебан дизел.. Е тука веќе е друга прикаската.. Тој дизел располагаше со 2.0 турбо мотор и изнесуваше снага од 145HP на максимални 4500 RPM... Колата беше катапулт се додека не стаса до 140kmh.. После следува она мачење кај дизелите, знаеш кога стои стрелката на 4000 и нејќе да мрдне, а ти гаста до патос си ја стиснал па мораш да шалташ... Е ова кај бензинците го нема. Бензинците исклучуваат на минимални 6000 обртаи, и тие обртаи се реални. Кога возиш бензинец со добра коњажа ( 110 коња +) не мораш да се замараш со турбо лаг/дупка или такви срања.. Тоа возило е реален катапулт кој прави салата кога ќе здиви и кога обртомерот ќе премине 3500-4000... За звукот нема да зборувам, дизелашите можат комотно у гепек кај бензинците да влезат..
Сега вака.. Секое возило си има свои маани. Имаат и бензинците, имаат и дизелашите. Мојот глас отиде кај бензинците, но не значи дека јас споделувам исто мислење со сите. Можеби некој друг има друго мислење.. На пример дека дизелот е поекономичен и е подобар за него... Толку требаше да се каже па од сега натаму размислете вие што е подобро, и за што треба да се одлучите.. Само едно ќе кажам, дали ќе земеш дизел или бензин, ако возилото е ново, ти нема да се каеш, ќе го направиш точниот избoр :)

Мора за ова зборуваш:


Како што рече, до 140 има полет, после тоа кенка.
Чекај малку 1.4 TSI со 2.0 ТDI? Сериозен? Ајде бе 1.4TSI со 1.4 TDI...
И двете прават ќејф. Само работата е кое ти прави повеќе. Ако имаат иста коњажа јас би земал бензинец ( под услов да е турбобензинец ) поради звукот ;D

За иста цена јас би земал TB имаат исти карактеристики како дизелите до 3500 вртежи  се нагаоре до црвеното е бонус  забава.

забавата како на видеото што го поставив :D

За иста цена ќе земам 2.0 TFSI па да ги споредиме со 2.0 TDI оти за цена од 1.4 TSI нема 2.0 TDI.
Не бе они споредуваат 1.2 бензинец со 2.0 Турбо дизелаш.. КОЈА ЛОГИКА БЕ ДРУГАР..

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9612 на: 27 Јули 2013, 15:42:23 pm »
2.0 ТДи со 2.0 ТФСи другар.  ::) Баш како што пишува. Дупло.



Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9613 на: 27 Јули 2013, 15:46:21 pm »
и по не знам кој пот не се споредуваат по литража туку по моќност ако сакате да се на исто рамниште моторите -.-

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9614 на: 27 Јули 2013, 15:50:04 pm »
Еве ќе кажам нешто поконкретно на оваа тема..
Прво и основно, дизелашите немаат обртажа... Дизелите обично исклучуваат на 4.000RPM - 4.500 RPM.
Дизелите мораат да имаат подолг пренос од бензинците, инаку со обртаите што ги прават нема да постигнат ништо над 3500 обртаи.
Имам возено повеќе дизели и мое мислење е дека тоа ти е трактор кој од 2000 до 3200 обртаи полетува и после само бучи и ти го расипува ќеифот.. Е сега имам возено и јак дизел.. Што се вика заебан дизел.. Е тука веќе е друга прикаската.. Тој дизел располагаше со 2.0 турбо мотор и изнесуваше снага од 145HP на максимални 4500 RPM... Колата беше катапулт се додека не стаса до 140kmh.. После следува она мачење кај дизелите, знаеш кога стои стрелката на 4000 и нејќе да мрдне, а ти гаста до патос си ја стиснал па мораш да шалташ... Е ова кај бензинците го нема. Бензинците исклучуваат на минимални 6000 обртаи, и тие обртаи се реални. Кога возиш бензинец со добра коњажа ( 110 коња +) не мораш да се замараш со турбо лаг/дупка или такви срања.. Тоа возило е реален катапулт кој прави салата кога ќе здиви и кога обртомерот ќе премине 3500-4000... За звукот нема да зборувам, дизелашите можат комотно у гепек кај бензинците да влезат..
Сега вака.. Секое возило си има свои маани. Имаат и бензинците, имаат и дизелашите. Мојот глас отиде кај бензинците, но не значи дека јас споделувам исто мислење со сите. Можеби некој друг има друго мислење.. На пример дека дизелот е поекономичен и е подобар за него... Толку требаше да се каже па од сега натаму размислете вие што е подобро, и за што треба да се одлучите.. Само едно ќе кажам, дали ќе земеш дизел или бензин, ако возилото е ново, ти нема да се каеш, ќе го направиш точниот избoр :)

Мора за ова зборуваш:


Како што рече, до 140 има полет, после тоа кенка.
Чекај малку 1.4 TSI со 2.0 ТDI? Сериозен? Ајде бе 1.4TSI со 1.4 TDI...



Koга виде дека врска нема муабетот, почна да плачиш за кубикажа, како и секој косиличар.



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need