Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2177144 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9300 на: 06 Јули 2013, 15:02:25 pm »
Еден од најпријатните моменти кај тој мотор е дека, иако нема компреосри и суперчарџери, потегнува рамномерно и без колебање од 1250 вртежи и тој обртен момент трае до 4000 вртежи. За бензински мотор кој „идла“ на 700- 750 вртежи 1250 постигнуваш кога ќе помислиш да тргнеш а уште педала не си стиснал. Не сум возел електричен автомобил но чувствовот на повлекување одма и линеарноста на снагата ти дава пријатно и мазно чувство на контрола. 122KS не се фрапантни бројки за големината на колата, соодветно не вришти од снага, но како што реков ја има за мене доволно за да можам да живеам со неа и за мене секако побитно е да можам во тоа возило да се осеќам пријатно.

Одличен пост!

Штотуку прилично елоквентно ја опиша природата на добрите возни својства на кој било современ дизелаш. Во таа смисла - ти благодарам. Ко јас да сум го пишувал описот на возење современ дизел. Све е вака ко што напиша. До последна буква. Особено ми се допаѓа твојата имплицитна потврда на она што го дробам цело време - дека максималната коњажа не е единствениот фактор кој ќе одлучи дали колата пружа уживање во возењето или не, ниту пак еднозначно ќе ги одреди реалните, секојдневни перформанси на патот. Драго ми е што (сакајќи или несакајќи) барем ти се сложи околу ова.

Што повторно не носи до засега неодговореното прашање: доколку турбобензинец нуди слични позитивни карактеристики (опишани погоре) при возењето како и турбодизел, дали постои друг начин да се „оправда“ значајно поголемата потрошувачка на горивото освен пониската набавна цена на бензинецот, а за исто максимални коња?

Со други зборови, што добивам со турбобензинец наспроти трубодизел освен пониска набавна цена за слична максимална снага?

Да, бензинецот во лер и на многу мали брзини е значајно по тивок и безначајно по мирен, но никој тука не би го направил изборот за мотор во следното ауто само врз основа на звук. Така да баталете го тоа при одговарање на моето прашање поставено погоре. Ако имаш мотор X и мотор Y, при што суштинските карактеристики се на страна на X, а звукот на страна на Y, верувам дека никој не би го одбрал Y затоа што звучи „подобро“. Па така, уште еднаш да го повторам прашањето:

Што добивам со турбобензинец наспроти трубодизел освен пониска набавна цена за слична максимална снага?

1 кило кварови, сите нови и неиспитани. Народот ќе тестира.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9301 на: 06 Јули 2013, 15:15:21 pm »
Народот одамна тестира за фирмите !

Никој друг освен Јапонците не тестира мотор со години пред да го пушти во сериско производство, мада ќе мораат и они полека да почнат со оглед на тоа дека ги убија со цени !








Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9302 на: 06 Јули 2013, 19:01:55 pm »
Sporteks,  dodeka ne pomine 1.000.000 kilometri vo test uslovi Opel i Porsche ne pustaat motor vo optek.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9303 на: 07 Јули 2013, 10:46:22 am »
Еден од најпријатните моменти кај тој мотор е дека, иако нема компреосри и суперчарџери, потегнува рамномерно и без колебање од 1250 вртежи и тој обртен момент трае до 4000 вртежи. За бензински мотор кој „идла“ на 700- 750 вртежи 1250 постигнуваш кога ќе помислиш да тргнеш а уште педала не си стиснал. Не сум возел електричен автомобил но чувствовот на повлекување одма и линеарноста на снагата ти дава пријатно и мазно чувство на контрола. 122KS не се фрапантни бројки за големината на колата, соодветно не вришти од снага, но како што реков ја има за мене доволно за да можам да живеам со неа и за мене секако побитно е да можам во тоа возило да се осеќам пријатно.

Одличен пост!

Штотуку прилично елоквентно ја опиша природата на добрите возни својства на кој било современ дизелаш. Во таа смисла - ти благодарам. Ко јас да сум го пишувал описот на возење современ дизел. Све е вака ко што напиша. До последна буква. Особено ми се допаѓа твојата имплицитна потврда на она што го дробам цело време - дека максималната коњажа не е единствениот фактор кој ќе одлучи дали колата пружа уживање во возењето или не, ниту пак еднозначно ќе ги одреди реалните, секојдневни перформанси на патот. Драго ми е што (сакајќи или несакајќи) барем ти се сложи околу ова.

Што повторно не носи до засега неодговореното прашање: доколку турбобензинец нуди слични позитивни карактеристики (опишани погоре) при возењето како и турбодизел, дали постои друг начин да се „оправда“ значајно поголемата потрошувачка на горивото освен пониската набавна цена на бензинецот, а за исто максимални коња?

Со други зборови, што добивам со турбобензинец наспроти трубодизел освен пониска набавна цена за слична максимална снага?

Да, бензинецот во лер и на многу мали брзини е значајно по тивок и безначајно по мирен, но никој тука не би го направил изборот за мотор во следното ауто само врз основа на звук. Така да баталете го тоа при одговарање на моето прашање поставено погоре. Ако имаш мотор X и мотор Y, при што суштинските карактеристики се на страна на X, а звукот на страна на Y, верувам дека никој не би го одбрал Y затоа што звучи „подобро“. Па така, уште еднаш да го повторам прашањето:

Што добивам со турбобензинец наспроти трубодизел освен пониска набавна цена за слична максимална снага?

1. Најди пост каде што сум тврдел дека е единствен фактор.
2. За иста цена на возиило со ТB мотор секогаш добваш ПОГОЛЕМА и ви ниеден случај СЛИЧНА максимална снага

-Добивам 50% поголем распон на максималниот вртежен момент и со тоа далеку подобра флексибилност при ист пренос.
-Добивам барем 20% повеќе максимална снага за иста цена
-Добивам мирна работа на моторот до ниво на бесшумност барем до нивото каде што на дизелашот му снемува душа и почнува да рика ко засипнато магаре.
-Добивам флексибилност и избор на начин на возење од лесно крузање до агресивно вклучување на коњите кои ми стојат над 4000 обратаи во кои јас уживам не обидувајќи се да гледам во било кој дел од инструментите освен во обртомерот.
-Добивам лесно шифтање на брзини надолу кој во ниеден меомент не се осеќа како некој да ти набутал стап во газ зато што наеднаш се нашол во местото каде што не може да се снајде во обртаите како дизел кога од 2к вртежи ќе му пренесеш од 4 во 3-та па ќе се најде во режим каде ниту има торк ниту има префинетост  на работат.

Добивам пријатно флексибилно динамично релаксирано и интересно возење.

Кога сакам да добијам економично возење за многу километри и ќе се помирам дека ова горе ќе го изгубам ќе купам дизел.


И за крај добивам и симпатичен ТРОЛ од Лошко кој нема врска со тоа што го пишувам.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9304 на: 07 Јули 2013, 11:37:40 am »

Не за џабе имаат различен пренос... и барем мене многу повеќе ми одговара преносот кај дизелот, бидејќи често низ град се случува да треба да престигнем некој кој се движи со 40км/ч, а таму дизелот во втора брзина најдобро потегнува(бар кај мене) :)

А со мењањето брзини надоле што добиваш?

Со бензинецот интересно возење да, релаксирано не :D


Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9305 на: 07 Јули 2013, 12:15:15 pm »
Ако се вратиш на оние исти графици кои ги постирав за мотори со иста цена и ист волумен ќе видиш дека исто потегнуваат.
Со шифтањето надолу добивам коњи и забава.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9306 на: 07 Јули 2013, 13:04:15 pm »
-50% поголем ранг, но 50% помал торк, и пократки брзини. Мора да патуваш на високи вртежи и да брчи ко скинат.
-поевтин е бензинецот
-помирна работа само во прва, втора и (понекогаш) трета. Денешните бензински трактори се далеку од бесшумни.
-мораш да менуваш 2-3 брзини подолу кај бензинец. Кај дизел не. Рид д мануал.
-лесно шифта и дизелот. не ти чини кумплугот на алфата.
-точно, дизелот ти нуди релаксирано и динамично возење.

Единствена предност на бензинецот: поевтин и помалку брчи низ град.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9307 на: 07 Јули 2013, 15:47:53 pm »
Лошко, јас се бричам 25 години сигурно сега ти нема да ми кажуваш како се бричи владика.

Мојата ламела многу подобро знам колку чини а колку не.

Сите останати аргументи ти се надвор од секој контекст што и да сакаш да кажеш вклопи ги во нешто попрецизно.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9308 на: 07 Јули 2013, 16:00:07 pm »
Јас возам дизел кој менува брзини со два прста, и во повисока и во пониска брзина. Не ти чини колата штом кај тебе не е така.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9309 на: 07 Јули 2013, 16:16:36 pm »
Jaс ти зборам кога со еден прст ќе сменам брзина надолу  дизелот од 2крпм ќе се најде во 4крпм и кога ќе сакам да дадм гас таму нема ништо, дупка огромна и наместо да потегне добивам механички удар во грб.

Никој не ти вели дека не можеш сам да си го начукаш. Сакаш ли да го направиш тоа е прашањето?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9310 на: 07 Јули 2013, 16:21:40 pm »
Downshifting на 4500рпм? Дизелите не се косилици!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9311 на: 07 Јули 2013, 16:48:45 pm »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9312 на: 07 Јули 2013, 17:27:43 pm »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14719
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9313 на: 07 Јули 2013, 17:29:45 pm »
Ауто Клуб е многу добро списание.Имам околу 300 броја,ама подолго време немам купено.Гледаш ме потсети. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9314 на: 07 Јули 2013, 17:32:21 pm »
Јас имав преку 500, се наоѓаат сега во некој подрум.

Погоре беше претставен дизел со 130кс. Еве бензинец со 130кс:


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need