Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2173370 пати)

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9330 на: 08 Јули 2013, 10:17:35 am »
Нека подјебава не е проблем.
Јас сакам да кажам дека технологиите од кои директно не зависи животот и здравјето на патниците може да се дозволи да се тестира во реални услови. На пример Ксенон, голем **р имал проблеми. Ќе се расипе ќе се смени. Други технологии како АБС, вртежњ, кочеше, стабилност, crumple zones мора да се тестираат до даска во фабрика, не смее да се стави човечки живот на ризкик.


Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9331 на: 08 Јули 2013, 10:36:20 am »
Не го подјебавам, сакам да му кажам дека со инат муабет ништо не праиме ! Ама од Офуцан комјутерџија шо очекуваш да разбере, мозокот му е полн со bad sectors ! ;D

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9332 на: 08 Јули 2013, 10:43:32 am »
Каков инат бе? Кај сум терал инат?
Проблемот е во тебе што претеруваш. Контролирај се малце, преминуваш и кон работи кои се навредливи. Мене не ми пречи само не е убаво така.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9333 на: 08 Јули 2013, 10:45:01 am »
EHO - EHOO EHOO EHOOO  ;D ;D ;D

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9334 на: 08 Јули 2013, 10:46:08 am »
Леле па тој се налутил ! Извини! Абе арно ја не навлегувам во дискусија со инатџии ама така ми се кллизна вој пат!

И не мавај дупли постови, смири се малку ! ;D

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9335 на: 08 Јули 2013, 10:50:11 am »
Да не мислиш дека ти се лутам или слично. Под седативи сум денес и онака. Другарска забелешка. Јас не сум инаетџија.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9336 на: 08 Јули 2013, 16:26:52 pm »

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9337 на: 08 Јули 2013, 16:31:29 pm »
GTD V6, барем по звукот ;D

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9338 на: 08 Јули 2013, 17:03:27 pm »
мора да ѓи гледате сите реклами за GTD-во на VW каналот ненормални се ;D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9339 на: 08 Јули 2013, 19:23:20 pm »
Перформанси
Малиот турбо бензинец со три цилиндари и зафатнина од само 0,9 литри, има сила од 90 КС, кои иако делуваат малку на хартија, во пракса се сосема доволни за солиден прогрес напред. Не треба да се очекува ракетно потегнување како кај дизел моторите со слична сила, што се чувствува на нагорнини, но благодарение на турбо полначот, еластичноста е подобра отколку кај атмосферските бензинци. Бројките велат дека забрзувањето до стотка трае 12,2 секунди, додека максимална брзина изнесува 182 km/h.




Трошоци за купување и одржување, потрошувачка
Со почетна цена од 11.215 евра за стариот 1,2 литарски бензинец со 75 КС, Clio е најскапиот модел во класата. Новиот 0.9 турбо, пак почнува од 13.412 евра, пари за кои реално може да се купи подеднакво силен, но и подобар модел од компактната класа.
 
Високата доплата во однос на основниот бензинец, барем ќе се исплати кога е потрошувачката во прашање. Навистина, фабричкиот податок за просек од 4,5 литри е недостижен, но реално може да се помине со околу 6 литри, односно околу 7 во град и околу 5 литри на отворено. За бензинец со 90 КС, извонреден резултат.
 

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9340 на: 08 Јули 2013, 19:29:42 pm »
Трололо,

Врска нема тој мотор со 90 коња. Повеќе од 75 не е вака според филинг. Да не се зазборави дека моторите на Рено во првите 3000км во safe mode и имаат намалени перформанси.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9341 на: 08 Јули 2013, 19:34:05 pm »
Некој линк, упастатво или доказ?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9200
  • Аstra la vista baby !
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9342 на: 08 Јули 2013, 19:38:07 pm »
1.2 TDI па пука од перформанси :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9343 на: 08 Јули 2013, 19:39:13 pm »
Перформанси
Малиот турбо бензинец со три цилиндари и зафатнина од само 0,9 литри, има сила од 90 КС, кои иако делуваат малку на хартија, во пракса се сосема доволни за солиден прогрес напред. Не треба да се очекува ракетно потегнување како кај дизел моторите со слична сила, што се чувствува на нагорнини,
 

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9344 на: 08 Јули 2013, 19:54:07 pm »
Некој линк, упастатво или доказ?

(штурци во ноќта)

прв пат у живот слушам дека моторите на рено у првите 3000 км биле у сејф мод, a и гугл крева раменици.

Falanga, ова твоево со 3000 км сејф мод е до сега убедливо најтролскиот пост кој сум го видел на овој форум. Ама кога велам трол, мислам на вистинското значение на интернет трол, не на она шупачкото „трол е секој кој што не се согласува со мене“, како што повеќето го сфаќаат тука а и пошироко.