Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2174131 пати)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9285 на: 06 Јули 2013, 04:56:44 am »

п.с 1.5 дци,во Нисан Тида такси возена низ град 3-4 години,кој стигнал ја дрнкал, едностано толку убаво си влече и си влече и лепи за седиште,шо би рекла Алачки мх,мх,мх...

Да си го купиш и со здравје да си го возиш. Да му се изнарадуеш. Мене пари пак за тој мотор нема да ми земат. Исто како и VW за 1.6 TDI што нема (може кеди ако ми затреба за ништо друго)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9286 на: 06 Јули 2013, 05:16:06 am »
Ne e mozno 1.5dci vo bilo koe vozilo ubavo da si vlece;D

Исто како и Стилото што убаво си влече само Меганот има еден торк пик и после пандркнуе,  а Стилото влече од 2500 - 6000 прогресивно.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9287 на: 06 Јули 2013, 07:29:41 am »
Ne e mozno 1.5dci vo bilo koe vozilo ubavo da si vlece;D

Исто како и Стилото што убаво си влече само Меганот има еден торк пик и после пандркнуе,  а Стилото влече од 2500 - 6000 прогресивно.

Стилото прогресивно влече? Со максимални 120НМ? :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9288 на: 06 Јули 2013, 07:34:49 am »
Кога ќе станеш од сабајле еден ден, и ќе ти текне дека влечната сила се добива од Nm*rpm а не само од Nm, тогаш денот ќе ти биде повесел ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9289 на: 06 Јули 2013, 07:45:50 am »
КС се добива на тој начин. Влечната сила е торк, она што ја влечи колата нанапред кога ја притискаш педалата за гас.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9290 на: 06 Јули 2013, 07:49:20 am »
Влечна сила се изразува во KW(КС), момент на сила се изразува во Nm. Наздравје кафето :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9291 на: 06 Јули 2013, 07:54:09 am »
Фала. Но сепак не си во право. Веројатно мислеше на мокност а не на влечна сила. 120НМ од 2000-7000 (права крива на торк), ќе резултира со 117кс на хартија, во пракса мртов мотор.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9292 на: 06 Јули 2013, 11:34:04 am »
Temata tromav atmosferec 1.4?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9293 на: 06 Јули 2013, 13:30:15 pm »
Брамов се обидува да му вдахне живот :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9294 на: 06 Јули 2013, 13:47:57 pm »
На кого ?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9295 на: 06 Јули 2013, 13:48:48 pm »
Фала. Но сепак не си во право. Веројатно мислеше на мокност а не на влечна сила. 120НМ од 2000-7000 (права крива на торк), ќе резултира со 117кс на хартија, во пракса мртов мотор.

Sho komentiras koga nisto ne ti e jasno?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9296 на: 06 Јули 2013, 13:50:41 pm »
На кого ?

На 1.4 косилиците


Фала. Но сепак не си во право. Веројатно мислеше на мокност а не на влечна сила. 120НМ од 2000-7000 (права крива на торк), ќе резултира со 117кс на хартија, во пракса мртов мотор.

Sho komentiras koga nisto ne ti e jasno?


Косиличар без аргументи.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9297 на: 06 Јули 2013, 14:23:26 pm »
trololo shto pojma nema... falac na dizel shto od usta ne go vadi a vozi na benzin i toa kosilica...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9298 на: 06 Јули 2013, 14:39:45 pm »
Еден од најпријатните моменти кај тој мотор е дека, иако нема компреосри и суперчарџери, потегнува рамномерно и без колебање од 1250 вртежи и тој обртен момент трае до 4000 вртежи. За бензински мотор кој „идла“ на 700- 750 вртежи 1250 постигнуваш кога ќе помислиш да тргнеш а уште педала не си стиснал. Не сум возел електричен автомобил но чувствовот на повлекување одма и линеарноста на снагата ти дава пријатно и мазно чувство на контрола. 122KS не се фрапантни бројки за големината на колата, соодветно не вришти од снага, но како што реков ја има за мене доволно за да можам да живеам со неа и за мене секако побитно е да можам во тоа возило да се осеќам пријатно.

Одличен пост!

Штотуку прилично елоквентно ја опиша природата на добрите возни својства на кој било современ дизелаш. Во таа смисла - ти благодарам. Ко јас да сум го пишувал описот на возење современ дизел. Све е вака ко што напиша. До последна буква. Особено ми се допаѓа твојата имплицитна потврда на она што го дробам цело време - дека максималната коњажа не е единствениот фактор кој ќе одлучи дали колата пружа уживање во возењето или не, ниту пак еднозначно ќе ги одреди реалните, секојдневни перформанси на патот. Драго ми е што (сакајќи или несакајќи) барем ти се сложи околу ова.

Што повторно не носи до засега неодговореното прашање: доколку турбобензинец нуди слични позитивни карактеристики (опишани погоре) при возењето како и турбодизел, дали постои друг начин да се „оправда“ значајно поголемата потрошувачка на горивото освен пониската набавна цена на бензинецот, а за исто максимални коња?

Со други зборови, што добивам со турбобензинец наспроти трубодизел освен пониска набавна цена за слична максимална снага?

Да, бензинецот во лер и на многу мали брзини е значајно по тивок и безначајно по мирен, но никој тука не би го направил изборот за мотор во следното ауто само врз основа на звук. Така да баталете го тоа при одговарање на моето прашање поставено погоре. Ако имаш мотор X и мотор Y, при што суштинските карактеристики се на страна на X, а звукот на страна на Y, верувам дека никој не би го одбрал Y затоа што звучи „подобро“. Па така, уште еднаш да го повторам прашањето:

Што добивам со турбобензинец наспроти трубодизел освен пониска набавна цена за слична максимална снага?

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk