Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2180301 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9105 на: 01 Јули 2013, 12:39:42 pm »
Ете вчера ставив 19л плин. Извозев 240 км и уште има. Со 4ца во кола на повисочки обртаи возена. Рачунајте во пари.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9106 на: 01 Јули 2013, 12:44:08 pm »
живо џабе... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9107 на: 01 Јули 2013, 12:46:01 pm »
Јас мислам џабе праиме муабет, ова е ептен релативна работа во зависност од тоа на колку обртаи се менува брзина, каков  е сообраќајот во дадената ситуација, до колку максимум обртаи ја има држено итн... :)

Поентата е дека при сличен стил на возење тб не троши „малку“ повеќе од тд. Оу ноу. Онолку колку што тб ќе потроши со максимално пимплање, толку отрпилика ќе потроши тд со максимално газење. Зборам за низ град. На отворен пат е мааалку подобра ситуацијата во корист на бензинецот. Ама малку. Разликата е понатаму е охохо и никако не е „мала“.

Оу ноу... Али имајќи предвид шо чоек си, нека ти биде. Ја (пак) ќе се повлечам од темава, осим ако (пак) не ме испровоцира некој брилијантен пост.

\\// Live long and (try to) prosper.

Моите карактерни особини не се предмет на дискусија, барем не во овој тред. Г Л Е Д А М секој ден колку троши тб со какво возење и Г Л Е Д А М колку троши тд со слични перформанси и слична тежина.

Шо да праиме? Да ја збрцаме главата у песок? Да ги поклопиме ушите и да викаме „нанана“?

Стај го дизелот од твојата кола у Mercedes ML, колку ќе троши? Стави го бензинецот од Леонот у Audi A6, колку ќе троши?
Или еве, 1.2 TSI, стај го во Up!, Polo, Octavia. Сегде исто ќе троши?

И сеа шо да праиме? Ќе викаме „нанана“?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9108 на: 01 Јули 2013, 12:58:06 pm »
Стај го дизелот од твојата кола у Mercedes ML, колку ќе троши? Стави го бензинецот од Леонот у Audi A6, колку ќе троши?
Или еве, 1.2 TSI, стај го во Up!, Polo, Octavia. Сегде исто ќе троши?

И сеа шо да праиме? Ќе викаме „нанана“?

шкк е сеа ова? кој кога рече дека „сегде исто ќе троши“??

Зарем не виде погоре дека зборам за коли со слична тежина возени со сличен стил?

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9109 на: 01 Јули 2013, 13:02:20 pm »
1.2 TSI во YETI е околу 8 градска вожња...
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9110 на: 01 Јули 2013, 13:03:13 pm »
Зборам за тоа дека за секоја кола и конфигурација си постои соодветен мотор.

1.4 ТСИ не е соодветен мотор за Суперб. 1.8 ТСИ или 2.0 ТДИ, е. 1.6 ТДИ не е лош и веројатно подобро би се снашол од 1.4 ТСИ, ама поише паше у Октавија него ли у Суперб. Плукањето на бензинците врз основа на ова искуство е нереално, не држи вода, и го вади од контекст муабетот.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9111 на: 01 Јули 2013, 13:09:05 pm »
http://kajgana.com/dizel-motorot-na-ferrari-so-podobar-zvuk-od-benzincite



Модерните дизел мотори имаат многу предности и добри карактеристики, но добриот звук не е една од нив. Сепак тоа ќе се смени со новиот мотор на Ferrari кој ќе биде дел од Maserati Ghibli, како прв дизел агрегат што се вградува во автомобилите на овој италијански бренд.

Инженерите на Ferrari развиле V6 мотор кој со двата турбополначи испорачува 275 коњски сили и вртежен момент од 600 Nm, и според нив комбинирано троши 6 литри гориво на 100 километри. Забрзувањето од 0-100 километри на час што го овозможува овој мотор е за 6,3 секунди.

Се ова звучи импресивно, но не е ни приближно импресивно како звукот на моторот:

Благодарам.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9112 на: 01 Јули 2013, 13:12:34 pm »
1.4 ТСИ не е соодветен мотор за Суперб. 1.8 ТСИ или 2.0 ТДИ, е. 1.6 ТДИ не е лош и веројатно подобро би се снашол од 1.4 ТСИ, ама поише паше у Октавија него ли у Суперб. Плукањето на бензинците врз основа на ова искуство е нереално, не држи вода, и го вади од контекст муабетот.

Dafuq?! Кој бре плука што се овие фантазии сеа? Само кажав колку просек троши у кола од тонипол градска.

Иначе баш добро иде супербот со тој мотор. Со задоволство би го поседувал. Со тој мотор се можни тотално убедливи стартови, а човекот кој ме вози вика дека на аутопут крева 200 без проблем. Да бил несоодветен немале да го ставаат, не мислиш? Одма пишав колку тежи супербот за да избегнам вакви коментари. Супербот не е нешто многу потежок од октавијата. Види на интернет ако не веруваш.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9113 на: 01 Јули 2013, 13:12:34 pm »
Заклучок: Бензинските плинаши се поекономични од дизелите :)

Апсолутно се согласувам, доколку некој сака да заштеди плинот е најдобра опција.

под услов да не му треба ѓепек (т.е. нема деца) И да се согласи на дополнително намалување на моментот во вртежите во кои ќе помине 99% од времето И да се согласи да стане на „ти“ со вработените на бензинска.

Да, тоа е факат. Но факат е дека новите турбо бензинци од аспект на економија се многу блиску до дизелите  и не гледам потреба од инсталација на плински уред.


Nema greska! Pogotovo ovie maloltraznive 1.4 so gi akaat vo koli od ton i pol i posle grad 10 e 10 be brat!

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11063
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9114 на: 01 Јули 2013, 13:15:58 pm »



Па земал ја гали гаста...
 стисни да му ебем матер нека качи за 0,4 на потрошња ;D

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9115 на: 01 Јули 2013, 13:16:14 pm »
Иии колку од нас на форумот можат да си дозволат ново Ghibli? ;)





И ако тоа звучи подобро од ова...
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9116 на: 01 Јули 2013, 13:16:46 pm »

Благодарам.

Штета што само до 4500 вртежи може да пее...

Иначе респект за агрегатов.

1.4 ТСИ не е соодветен мотор за Суперб. 1.8 ТСИ или 2.0 ТДИ, е. 1.6 ТДИ не е лош и веројатно подобро би се снашол од 1.4 ТСИ, ама поише паше у Октавија него ли у Суперб. Плукањето на бензинците врз основа на ова искуство е нереално, не држи вода, и го вади од контекст муабетот.

Dafuq?! Кој бре плука што се овие фантазии сеа? Само кажав колку просек троши у кола од тонипол градска.

Иначе баш добро иде октавијата со тој мотор. Со задоволство би ја поседувал. Со тој мотор се можни тотално убедливи стартови, а човекот кој ме вози вика дека на аутопут крева 200 без проблем. Да бил несоодветен немале да го ставаат, не мислиш? Одма пишав колку тежи супербот за да избегнам вакви коментари. Супербот не е нешто многу потежок од октавијата. Види на интернет ако не веруваш.

Не, пошто кај нас нудеа 1.4 атмо бензинец со 80 КС во Алтеа. Апсолутно несоодветен мотор за во таа кола. Има и ред други примери за вакви несоодветни понуди, верувам дека нема потреба од набројување.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9117 на: 01 Јули 2013, 13:20:12 pm »
Не, пошто кај нас нудеа 1.4 атмо бензинец со 80 КС во Алтеа. Апсолутно несоодветен мотор за во таа кола. Има и ред други примери за вакви несоодветни понуди, верувам дека нема потреба од набројување.

За од Kапиштец до Центар и на враќање до Тинекс одличен е. Кој за што му треба - тоа ќе си купи.

За аутопут е недоволно, верувам.


И ако тоа звучи подобро од ова...

Звукот на нередовниот секс.  :D

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9118 на: 01 Јули 2013, 13:26:51 pm »

Average Annual Miles: 13,476, односно 21687 километри. (http://www.fhwa.dot.gov/ohim/onh00/bar8.htm)

Енивеј, тој што живее во Капиштец а работи во Центар генерално не ни вози кола и не е валиден пример.

Пресметката не е правена по тие стандарди, но сепак даелку си поблиску од моите претпоставки. Бројката е 45кmiles за 3 години или за 24kkm. Она што оди во прилог на сето ова е што цената на дизелот и бензинот е изедначена во US.

EDIT: И она што секако не треба да се заборваи дека во USA на пример Golf во стандардна понуда кој се нуди има бензински атмо од 2,5L (овј мотор никој овде не ни знае каде се прави веројатно само во Мексико). А малите 1,2 и 1.4 TSI не ги нудат. TSI ги има само во верзиите GTI и R.

Примеорт на тие што имаат коли и одат на работа со кола за растојанија помали од 5км е премногу голем во СК.
« Последно менување: 01 Јули 2013, 14:50:42 pm bramovsk »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9119 на: 01 Јули 2013, 13:27:13 pm »
Не, пошто кај нас нудеа 1.4 атмо бензинец со 80 КС во Алтеа. Апсолутно несоодветен мотор за во таа кола. Има и ред други примери за вакви несоодветни понуди, верувам дека нема потреба од набројување.

За од Kапиштец до Центар и на враќање до Тинекс одличен е. Кој за што му треба - тоа ќе си купи.

За аутопут е недоволно, верувам.

И нормално, кој колку може да си дозволи нели.

БТВ, ако од Капиштец до Центар (или обратно) идеш со кола, you're gonna have a bad time :D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.