Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2180543 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9075 на: 01 Јули 2013, 10:54:44 am »
А ние пошто сите сме мулти-милијардери, се*еме у златни шољи и се бањаме во тазе штампани пари, потрошувачката, односно Total Cost of Ownership не ни се воопшто битни.

Би сакал да видам TCO во опфат на 10 па и 15 години.

и врти сучи, цело време доаѓаме до единствениот аргумент на ќумбињата дека е само потрошувачката... и ништо повеќе... :)

она „...и ништо повеќе“ е проблематично. Ниската потрошувачка си има импликации. Не е „помалку троши и толку!“ туку „помалку троши и затоа бла бла...“

Ниската потрошувачка значи РЕАЛНО поголема снага, затоа што повеќе ќе се стиска. Ниската потрошувачка значи дека на аутопут не ми е гајле колку ќе ја стиснам. Ниската потрошувачка значи повеќе возење. Не е „и толку“. Ниската потрошувачка значи ПОГОЛЕМА ПРОСЕЧНА СНАГА и ПОГОЛЕМА ПРОСЕЧНА БРЗИНА.

Следниот пут кога ќе искочиш на аутопут број ги оние кои шибаат и не ги штедат аутата. Колку од нив се дизелаши, а колку бензинци?

Па секако, кога ќе видат 15л потрошувачка на отворено ќе се жалат после и ќе ги тужат производителите како лажеле во врска со поголемата потрошувачка од декларираната.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9076 на: 01 Јули 2013, 10:58:09 am »
Заклучок: Бензинските плинаши се поекономични од дизелите :)

Апсолутно се согласувам, доколку некој сака да заштеди плинот е најдобра опција.

под услов да не му треба ѓепек (т.е. нема деца) И да се согласи на дополнително намалување на моментот во вртежите во кои ќе помине 99% од времето И да се согласи да стане на „ти“ со вработените на бензинска.

Да, тоа е факат. Но факат е дека новите турбо бензинци од аспект на економија се многу блиску до дизелите  и не гледам потреба од инсталација на плински уред.

Од друга страна се поевтини при купување и еколошки поприфатливи.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9077 на: 01 Јули 2013, 11:02:58 am »
Да, тоа е факат. Но факат е дека новите турбо бензинци од аспект на економија се многу блиску до дизелите  и не гледам потреба од инсталација на плински уред.

Oва не е факт, туку eвентуално каталошки податок која нема потврда во реалноста. 1.4 TSI во Суперб (cca 1500 kg, да не замишљаш дека е два тона) со најпимплачко замисливо возење вади просек 10 низ град. Зборам за тркалање на 1500 рпм и шалтање на 2000. Немој само да ми кажеш „не е така“ пошто секој ден по два пати го гледам покажувачот за потрошувачка.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9078 на: 01 Јули 2013, 11:08:30 am »
Како не бе. Крстарење и шалтање на 2000 во град и под 10л вади BMW 320 атмосферски бензинец. Супербот не е над 8.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9079 на: 01 Јули 2013, 11:10:19 am »
Јас со голфот при таа вожња низ град вадам 8.Иам и сведок.
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9080 на: 01 Јули 2013, 11:11:07 am »
Како не бе. Крстарење и шалтање на 2000 во град и под 10л вади BMW 320 атмосферски бензинец. Супербот не е над 8.

Епа онда бордот му е сјебан изгледа, пошто покажува просек десетка со кромид.

Јас со голфот при таа вожња низ град вадам 8.Иам и сведок.

Има турбо голфот?

Кај ТСИ турбото бута ваздух охохо ама и гориво охохо. Како мислите дека турбобензинците вадат корисен момент на ниски вртежи? Со бутање охохо гориво, ете така.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9081 на: 01 Јули 2013, 11:11:54 am »
Да, тоа е факат. Но факат е дека новите турбо бензинци од аспект на економија се многу блиску до дизелите  и не гледам потреба од инсталација на плински уред.

Oва не е факт, туку eвентуално каталошки податок која нема потврда во реалноста. 1.4 TSI во Суперб (cca 1500 kg, да не замишљаш дека е два тона) со најпимплачко замисливо возење вади просек 10 низ град. Зборам за тркалање на 1500 рпм и шалтање на 2000. Немој само да ми кажеш „не е така“ пошто секој ден по два пати го гледам покажувачот за потрошувачка.

Значи периодот измеѓу кога не го гледаш, се случува нешто друго
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9082 на: 01 Јули 2013, 11:12:42 am »
Да, тоа е факат. Но факат е дека новите турбо бензинци од аспект на економија се многу блиску до дизелите  и не гледам потреба од инсталација на плински уред.

Oва не е факт, туку eвентуално каталошки податок која нема потврда во реалноста. 1.4 TSI во Суперб (cca 1500 kg, да не замишљаш дека е два тона) со најпимплачко замисливо возење вади просек 10 низ град. Зборам за тркалање на 1500 рпм и шалтање на 2000. Немој само да ми кажеш „не е така“ пошто секој ден по два пати го гледам покажувачот за потрошувачка.

Значи периодот измеѓу кога не го гледаш, се случува нешто друго

Нема моменти на гледање и негледање. Покажува просек, а не моментална.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9083 на: 01 Јули 2013, 11:18:25 am »
Не,2300 кубика атмосферски мотор има голфот.
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44368
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9084 на: 01 Јули 2013, 11:19:56 am »
Интересно и реално за дискусијата (за разлика од постовите во последниве 10 страни):

New Study Finds U.S. Diesel Vehicles Have Lower Total Cost of Ownership Than Gasoline Vehicles

Diesels Generally Save Owners $2,000 to $6,000 Over Three to Five Years of Ownership

Washington, D.C. – A new study released today found that diesel vehicles saved owners between $2,000 to $6,000 in total ownership costs during a three to five year period when compared to similar gasoline vehicles, according to data compiled by the University of Michigan Transportation Research Institute.

The University of Michigan study - Total Cost of Ownership: A Gas Versus Diesel Comparison - was conducted for Robert Bosch LLC and the results were released today at the 2013 Alternative Clean Transportation Expo in Washington D.C.

---

Интересно е што ова е во Америка, земја со прилично поефтино гориво (во споредба со Европа барем).


Дојде време пропагандата да си го направи своето и во америка :) Гебелс, велкам ту Ју Ес оф Еј! ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9085 на: 01 Јули 2013, 11:21:22 am »
Да, тоа е факат. Но факат е дека новите турбо бензинци од аспект на економија се многу блиску до дизелите  и не гледам потреба од инсталација на плински уред.

Oва не е факт, туку eвентуално каталошки податок која нема потврда во реалноста. 1.4 TSI во Суперб (cca 1500 kg, да не замишљаш дека е два тона) со најпимплачко замисливо возење вади просек 10 низ град. Зборам за тркалање на 1500 рпм и шалтање на 2000. Немој само да ми кажеш „не е така“ пошто секој ден по два пати го гледам покажувачот за потрошувачка.

Значи периодот измеѓу кога не го гледаш, се случува нешто друго

Нема моменти на гледање и негледање. Покажува просек, а не моментална.

А Суперб со соодветен TDI паѓа под 8 во град?

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9086 на: 01 Јули 2013, 11:24:49 am »
Лесно.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9087 на: 01 Јули 2013, 11:25:51 am »
Кога ќе го видам Тигуанов да падне под 8 во град ќе правиме муабет.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9088 на: 01 Јули 2013, 11:27:14 am »
Да, тоа е факат. Но факат е дека новите турбо бензинци од аспект на економија се многу блиску до дизелите  и не гледам потреба од инсталација на плински уред.

Oва не е факт, туку eвентуално каталошки податок која нема потврда во реалноста. 1.4 TSI во Суперб (cca 1500 kg, да не замишљаш дека е два тона) со најпимплачко замисливо возење вади просек 10 низ град. Зборам за тркалање на 1500 рпм и шалтање на 2000. Немој само да ми кажеш „не е така“ пошто секој ден по два пати го гледам покажувачот за потрошувачка.


Нема потреба да го земаш СуперБ-то како пример , имаме на форумот Леон со 1.4 ТСИ и неговите податоци околу потрошувачката се многу блиску до дизелските.

Возните својства, звукот и сето она што значи бензинец ги тргаме на страна.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9089 на: 01 Јули 2013, 11:35:45 am »
Нема потреба да го земаш СуперБ-то како пример , имаме на форумот Леон со 1.4 ТСИ и неговите податоци околу потрошувачката се многу блиску до дизелските.

Каталошките податоци - да. Реалноста - не.

А Суперб со соодветен TDI паѓа под 8 во град?

Пфффт... мислам дека ќе треба озбилно да се помачиш (и да заработиш неколку казни) за да ДОСТИГНЕШ 8 низ град...