Низ цела тема се врти еден ист муабет, ТД е подобар од АБ и тоа се единствените муабети на дизелашиве. Се вртат муабети за Ле Ман, некои волуметриски ефикасности и остали с***а,а уствари ЕДИНСТВЕНАТА ДОБРА СТРАНА НА ДИЗЕЛОТ НАСПРЕМА БЕНЗИНЕЦОТ Е ПОТРОШУВАЧКАТА (наведете друга што не е индивидуална). Не туку паламудите со муабети ко да работите во VW. Значи ФАКТ е дека предноста на дизелот е потрошувачката, нема ниедна друга, нема! ФАКТ е дека е подобар од атмосферецот и со тоа сите се сложуваме, ама ајде направете реална споредба со ТБ.
Заеби максимален број вртежи и остали теми без крај. ТД влече од мали обртаи и го пружа задоволството само при мали обртаи, ТБ пружа задоволство низ цел опсег на обртаи. Е што е боље тогаш, женска да ти го дудла само на почеток од везата или цело време?
И онаа разлика во потрошувачката што ја има помеѓу ТД и АБ, веќе не е толку голема помеѓу ТД и ТБ.
И што ме боли мене дали дизелот победува на Ле Ман или бензинецот победува на ВРЦЦ и остало. Јас возам во град и на отворено, а во град турбо бензинец може комотно да стои рамо до рамо со ТД во поглед на потрошувачката.
Доста се вртиме во круг со едно те исто, преку талета веќе.