Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923048 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2550 на: 22 Ноември 2012, 17:41:48 pm »
"Turbos are people who can't build engines." - Keith Duckworth, co-developer of the Ford-Cosworth

ПОЗДРАВ!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2551 на: 22 Ноември 2012, 17:43:27 pm »
da be, zatoa site na forumov cvikaat deka nemaat turbo

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2552 на: 22 Ноември 2012, 17:45:57 pm »
Лоша особина е ако со таков мотор кој оди во милион вртежи сакаш да тегнеш 40 тона челични котури од железара. Ако таков мотор го ставиш во лесно спортско ауто - не е лоша особина. Како тоа не се најде некое згодно мало брзо дизелче во МотоГП или Супербајк машините?

Гледај вака на работите: Билдер вс спринтер.  

Спринтерот побрзо стига до целта на 100 метри. Но ако на спринтерот му ставиш 50кг ранце на грб, неговите перформанси ќе паднат драстично.
Ако на билдерот му ставиш 50кг на грб, веројатно неговото време на сто метри нема да се промени многу, но времето не е за светски рекорд и онака.
Си проверил во последно време како изгледаат спринтери?!!?!?


Си проверил во последно време како изгледа атмосферец?:



4,5l, 570hp, 9000rpm, 540Nm, 3.4s 0-100, 325km/h.


И НАЈБИТНОТО (за кое цел ден трубам во темава) : with a fuel consumption in combined cycle (ECE+EUDC) 13.3 L/100 km

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2553 на: 22 Ноември 2012, 17:48:45 pm »
Симо те молам немој,ќе се избаци со некоја Курвета..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2554 на: 22 Ноември 2012, 17:50:16 pm »
може, слободно... додека е  атмосферец......

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2555 на: 22 Ноември 2012, 17:50:30 pm »
ovie koli nemaat vrska so 99.99999% od kolite sto postojat i se vozat. zamisli kako ke izlgeda dizel so 570ks, ustvari nema so da zamisluvas, se vika LMP1.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2556 на: 22 Ноември 2012, 17:51:15 pm »
@Симо еве еден македонски атмосферец.


Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2557 на: 22 Ноември 2012, 17:52:37 pm »
ЛП човеку која е смислата на дизелаш со 570 коња..?
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2558 на: 22 Ноември 2012, 17:53:32 pm »
Истата смисла која е на бензинец со 590 коња.

Отсутен Driver

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2559 на: 22 Ноември 2012, 17:54:05 pm »
за да влече 20тона. Дизел со 570кс се става во вакво нешто, а не во спортски автомобил

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2560 на: 22 Ноември 2012, 17:54:14 pm »
Адреналин добивање од дизел..? Те молам..

@Driver Токму така.. ;)
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2561 на: 22 Ноември 2012, 17:56:13 pm »
ovie koli nemaat vrska so 99.99999% od kolite sto postojat i se vozat. zamisli kako ke izlgeda dizel so 570ks, ustvari nema so da zamisluvas, se vika LMP1.
LMP1 No limits on the amount of cylinders in an engine. Naturally aspirated petrol engines have a maximum engine capacity of 6000cc. Diesel engines are allowed a maximum of 5500cc with two-stage charging device. Turbocharged petrol engines (limited to only a single stage charging device) are allowed 4000cc with a maximum of 8 cylinders. All prototypes have a minimum weight of 900kg and 90L of fuel capacity.


Ај па сеа види си сам. Зошто се „подобри“?


@Deni, македонски дизел:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2562 на: 22 Ноември 2012, 18:02:28 pm »
волку глупости на едно место одамна не сум прочитал. глупости фрчат на сите страни.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2563 на: 22 Ноември 2012, 18:02:50 pm »
^^
so 60ks pobrzo odi od site kosilici do 100ks. meguzabrzuvanjata se nedostizni i za cruze 1.6 i 1.8 i mnogu drugi 1.4 i 1.6 kosilici. trosi 4 litri, cini 2000 evra. probaj da go tepas.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2564 на: 22 Ноември 2012, 18:05:13 pm »
Најголемото достигнување на дизел моторот: