Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1924757 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1320 на: 25 Јули 2012, 15:16:17 pm »
Ко прво, гледам сте се фатиле за цената околу турбо бензинецот и турбо дизелот.Т- Бензинецот бил поефтин од Тдизелот ??? Ќе си го прашам стојко! Отворете ценовници да видите шо се дешава!

Не збориме за моменти кога има акција или попуст, или колку ќе извадиш попуст у салон, туку цена во официјален ценовник.

Dynamique 1.5 dCi 110 е со акциски попуст.

Ценовник на Аутомотив Груп.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1321 на: 25 Јули 2012, 15:20:52 pm »
Ок, ок признавам не сум у право!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1322 на: 25 Јули 2012, 15:21:49 pm »
Глеаш? ;D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1323 на: 25 Јули 2012, 15:24:41 pm »
NEREALNO se poskapi dizelite. Zatoa jas si vozam kosilica :D

Razlikata treba da bide ne poveke od 500 evra, ama alcnosta kapitalisticka.....


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1324 на: 25 Јули 2012, 15:27:05 pm »
Mora da bide dizelot poskap vo start za da ne propadnat benzincite kako tehnologija. Тоа е вештачка „добра страна“ на бензинците што се поевтини.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1325 на: 25 Јули 2012, 15:29:41 pm »
abe nikomu ne mu e gajle za benzincite kako tehnologija. Sakaat da NAPLATAT oni dobro, toa sto ti ke imas kar. Nisto poveke

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1326 на: 25 Јули 2012, 15:32:54 pm »
NEREALNO se poskapi dizelite. Zatoa jas si vozam kosilica :D

Razlikata treba da bide ne poveke od 500 evra, ama alcnosta kapitalisticka.....

На отворен глобален пазар тешко дека некој може вештачки да ја дуе цената на таков commodity каков што е дизел мотор. Ќе дојде некој индиец или кинез и ќе го направи поефтин ако може поефтин.

Ама не може. Дизелот си е поскап у принцип. Блокот му е поголем и од поскапи легури, клиповите исто, главата му е покомплицирана... Генерира значајно поголем момент па мора целиот drivetrain, од радилица преку мењач диференцијал све до полуосовина - све тоа треба да биде по јако. Си има зашто е поскап дизел моторот, верувај дека не е политика во прашање.

Ако можеше поевтино верувај дека ќе возевме евтини кинези турбодизели.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1327 на: 25 Јули 2012, 15:34:27 pm »
Јас да се прашувам би терал само две насоки на технологиите на мотори:
1. Дизел
    - нормални турбо-дизел мотори
    - дизел-хибрид возила

2. Бензин
    - турбо бензин на плин/метан фабрички со резервоар за бензин од 5-10 литри

Бензин би се продавало во супермаркет во кантички од по 10 литра за во кола  и за дворски косилки, моторни пили и слично. И Ферари може да вози на плин а и вејрон може да оди на нафта. Ништо повеќе. Бензин да не се користи како погонско гориво за масовна употреба.

Чиста работа.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1328 на: 25 Јули 2012, 15:36:41 pm »
кој што сака нека каже али вожњата на плин нема никогаш да биде иста како таа на бензин

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1329 на: 25 Јули 2012, 15:37:16 pm »




1. Бензинецот од помала работна зафатнина остварува поголема моќност
 - Тежината веќе е ирелевантна со новите технологии.
2. Бензинецот максималниот вртежен момент го оставрува во поголем опсег на вртежи. Не е напишано горе, ама до 4000 најмалку е расположив максималниот вртежен момент. Кај дизелот максималниот вртежен момент е расположив до 2500врт/мин.
3. Максималната брзина е ирелевантна. Она што се брои е меѓузабрзувањето. ФилипВ спомна дека бензинот секогаш „помалку ќе лепи“ на седиште. Нека лепи помалку се додека забрзува во првиот случај за повеќе од пола секунда, а во вториот за повеќе од цела секунда побрзо.
4. Дизелот има поекономична потрошувачка. Она за што е воведен дизелот во автомобил.
5. Цената е повеќе од 2000 евра во корист на бензинецот, со исто ниво на опременост.
6. Неофицијално, според моја калкулација: сервисот на бензинецот е 1000-1500 денари поефтин. Ирелевантно.

Се додека џебот ми дозволува, ќе возам бензинец.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1330 на: 25 Јули 2012, 15:37:32 pm »
Ne sekogas. ZNam za sigurnost za benzinci i dizeli so ist prenost, ista prednica. Blokot e potezok, no toa e evtino zelezo. Radilicata e mnogu pokvalitetna kaj dizelot, no  ne i deklata, sepak zavisi za koj dizel stanuva zbor.

No ako celata kola cini 10.000 evra, ne moze razlikata do dizel motor da cini 20% od cenata. preskapo e!


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1331 на: 25 Јули 2012, 15:37:38 pm »
кој што сака нека каже али вожњата на плин нема никогаш да биде иста како таа на бензин

Зошто?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1332 на: 25 Јули 2012, 15:39:41 pm »
zatoa sto celiot motor ne cini 20%

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1333 на: 25 Јули 2012, 15:40:17 pm »
@Filip, осим потрошњата се друго е на страна на Турбо Бензинецот.

Те молам наведи уредно и еднозначно, точка по точка, за да можеме да дискутираме, а не маалско-семкарски да се инаетиме.

1. Идентитет ( звук )
2. Перформанси
3. Возни својства
4. Одржување
5. Цена


точките 1 и 3 се субјективни и не се бројат. Точките 4 и 5 се паушални - или поткрепи ги со аргументи или и тие нема да се бројат.

Останува 2: како тоа мислиш „перформанси“? Два мотори со иста цена, едниот тб другиот тд, па тб ќе има повеќе коњи? Те молам образложи по подробно.


Али задњи пут :D


Значи идам јас да купам нова кола, за тоа задоволство спремен сум да одвојам околу 22 500 €, нормално ко и секој прав алфиста не шета по салони и се ценка ко плачипизда него иде право на Скупи ББ и гледа што може да купи со парите:

Продавачот ти нуди два идентични автомобили со Дистинктив ниво на опрема  со таа разлика што едниот е дизел а другиот БЕНЗИН. Еве како изгледа споредбата:

                                                                                                           Дизел                                    VS                       Бензин




End of story...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1334 на: 25 Јули 2012, 15:40:45 pm »
Сори, прашањето беше наменето за Смичка не за тебе :)