1. Бензинецот од помала работна зафатнина остварува поголема моќност
- Тежината веќе е ирелевантна со новите технологии.
2. Бензинецот максималниот вртежен момент го оставрува во поголем опсег на вртежи. Не е напишано горе, ама до 4000 најмалку е расположив максималниот вртежен момент. Кај дизелот максималниот вртежен момент е расположив до 2500врт/мин.
3. Максималната брзина е ирелевантна. Она што се брои е меѓузабрзувањето. ФилипВ спомна дека бензинот секогаш „помалку ќе лепи“ на седиште. Нека лепи помалку се додека забрзува во првиот случај за повеќе од пола секунда, а во вториот за повеќе од цела секунда побрзо.
4. Дизелот има поекономична потрошувачка. Она за што е воведен дизелот во автомобил.
5. Цената е повеќе од 2000 евра во корист на бензинецот, со исто ниво на опременост.
6. Неофицијално, според моја калкулација: сервисот на бензинецот е 1000-1500 денари поефтин. Ирелевантно.
Се додека џебот ми дозволува, ќе возам бензинец.