Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1924887 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1290 на: 25 Јули 2012, 14:35:35 pm »
ne ne ne. Zvukot i dobar da e, da se slusa 5-6 minuti, ama potoa sakam da go snema, oti ke me zamoruva. Zatoa  najdobri se kolite so dvojna priroda, kako BMW, koj i imaat mnogu izolacija, i do 2500 rpm ne se slusaat, a potoa se budat so prekrasna simfonija, konkretno redniot atmosferski sestak 2.0L.





Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34098
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1291 на: 25 Јули 2012, 14:37:22 pm »
И шо сеа? Звукот испадна по важен од автономијата?

With all due respect: ДА!
Иако јас лично преферирам да не го слушам моторот колку е можно повеќе.

Значи, да резимирам: на прашањето „кои се предностите на тб во однос на тд“ најчестиот одговор е „звукот“. Добро разбирам, или нешто пропуштив?
Пак ќе пишам. и сигурен сум дека ќе се сложиш:

1. Бензинецот е полесен
2. Бензинецот е поевтин
3. Бензинецот има распоред на силата преку поширок распон на вртежи

Друго ништо нема бензинецот подобро од дизелот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1292 на: 25 Јули 2012, 14:37:55 pm »
Значи сакаш да бегаме од она што постојано го кажуваш и потенцираш“во реалниот живот“. Да, ако имам електрично возило, би се согласил на домет од 50км ако имам полначница на секои 30км.
Во реалниот живот, максималниот домет на било кој бензинец е барем 500км што е доволно за секаква употреба. BTW, на мојата алфа бензин, максималниот домет е 960км само на бензин, а на истото возило со дизел е 1200км. За кој РЕАЛЕН проблем во дометот правиме муабет?!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1293 на: 25 Јули 2012, 14:40:08 pm »
И шо сеа? Звукот испадна по важен од автономијата?

With all due respect: ДА!
Иако јас лично преферирам да не го слушам моторот колку е можно повеќе.

Значи, да резимирам: на прашањето „кои се предностите на тб во однос на тд“ најчестиот одговор е „звукот“. Добро разбирам, или нешто пропуштив?
Пак ќе пишам. и сигурен сум дека ќе се сложиш:

1. Бензинецот е полесен
2. Бензинецот е поевтин
3. Бензинецот има распоред на силата преку поширок распон на вртежи

Друго ништо нема бензинецот подобро од дизелот.


1. Da. No denes taa prednost ne e tolku izrazena kako porano.
2. Vo sto, da go kupis? Vo odrzuvanje, popravki i gorivo e poskap.
3. Dizelot ima podlgi brzini, tuka se nekade. Zavisi do modelot.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7388
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1294 на: 25 Јули 2012, 14:42:53 pm »
Многу ме интересира како би се одвивала дискусијава во живо т.е. на кафе/пиво/ скара...  ќе летаат чаши и вилушки на сите страни а ;D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1295 на: 25 Јули 2012, 14:43:54 pm »
Тоа уште пред да спомнеш бензин/дизел. А тек па коа ќе се убаци некој плинаш... Јаоооо...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34098
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1296 на: 25 Јули 2012, 14:44:27 pm »
1. Битно е, со оглед на тоа што гледам дека критериум за квалитетот на возилото е и масата. Не знам Астрата не ја бивало оти била 100 кила потешка од останатите во класата или слично.
2. Да го купиш. За одржување веќе спомнав дека е невалиден критериум.
3. И турбо бензинецот може да има исто долги брзини но нема, бидејќи нема потреба. Бидејќи врти за 30% побрзо од дизелот. Сепак тоа му дава малку поголема еластичност. Како и да е тука се некаде со оглед на тоа што дизелот има поголем вртежен момент.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29676
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1297 на: 25 Јули 2012, 14:46:13 pm »
Едно мое размислување околу распон на сила на вртежи на бензин вс дизел.

Просечен бензинец се врти (да речеме) од 0 до 6500 вртежи. Силата ја постигнува над 4000 вртежи. Грубо, може да кажеме дека има распон на сила од 2500 вртежи. Под 4000 е анемичен. Чест на исклучоците, кои се вртат и до 9000.

Просечен дизелаш се врти (да речеме) од 0 до 5000 вртежи. Силата ја постигнува од 1750 до 4000 вртежи. Грубо, може да кажеме дека има распон на сила од 2250 вртежи.

Ова се груби бројки, не ми се поентата они, него поентата ми е моето размислување дека бензинците и дизелашите имаат сличен распон на максимална снага (околу 2000-2500 вртежи), само на различен број на вртежи.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7278
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1298 на: 25 Јули 2012, 14:46:44 pm »
1. Битно е, со оглед на тоа што гледам дека критериум за квалитетот на возилото е и масата. Не знам Астрата не ја бивало оти била 100 кила потешка од останатите во класата или слично.
2. Да го купиш. За одржување веќе спомнав дека е невалиден критериум.
3. И турбо бензинецот може да има исто долги брзини но нема, бидејќи нема потреба. Бидејќи врти за 30% побрзо од дизелот. Сепак тоа му дава малку поголема еластичност. Како и да е тука се некаде со оглед на тоа што дизелот има поголем вртежен момент.

Wrong!

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1299 на: 25 Јули 2012, 14:47:05 pm »
Пак ќе пишам. и сигурен сум дека ќе се сложиш:

1. Бензинецот е полесен

ок... сигурен си? Ако си сигурен ок. Пази за турбобензин збориме.

2. Бензинецот е поевтин

турбобензинецот е поевтин од турбодизелот... за иста снага? ако „да, за иста снага“ тогаш, ок, се согласувам. Ама за иста сила не се согласувам. Напротив. Бензинец со 300 Nm ќе биде поскап од дизелаш со 300 Nm. Но, ок, да не тупиме, ќе ја уважам твојата втора точка како условно точна.

3. Бензинецот има распоред на силата преку поширок распон на вртежи

Е, за ова сакав прееска да поразговараме, ама у гужва бев.

Замисли два мотори, едниот „А“ со употреблив момент од 1000 до 4000 вртежи и другиот „Б“ со употреблив момент од 2000 до 5000 вртежи. Кој од овие два е „поширок“?

1. Поширок опсег има моторот „А“
2. Поширок опсег има моторот „Б“
3. Моторите „А“ и „Б“ се подеднакво широки (бидејќи разликата меѓу најниските и највисоките корисни вртежи е во двата случаи 3000)

Кој е точниот од овие 3 можни одговори?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34098
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1300 на: 25 Јули 2012, 14:48:15 pm »
Зеро, зборуваме за турбо бензинец кој сила добива на 2000 вртежи а не на 4000.

@ filipv, зависи од менувачот. Ако имаат исти пропорции тогаш се исти. Ако немаат тогаш А има поширок бидејќи 3000 зафаќа поголем процент од 4000 отколку 5000. Ако пропорциите на менувачот на А се поголеми тогаш има поширок опсег (3000 х поголем множител па ќе иде повеќе). Така? Зборуваме за моторите само или за моторите + менувачите?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1301 на: 25 Јули 2012, 14:50:27 pm »
...Како и да е тука се некаде со оглед на тоа што дизелот има поголем вртежен момент.

Од што? Од турбо-бензинец? Нот рили, не е толку голема разликата :)

Пак ќе пишам. и сигурен сум дека ќе се сложиш:

1. Бензинецот е полесен

ок... сигурен си? Ако си сигурен ок. Пази за турбобензин збориме.

Полесен е.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1302 на: 25 Јули 2012, 14:55:12 pm »
Ко прво, гледам сте се фатиле за цената околу турбо бензинецот и турбо дизелот.Т- Бензинецот бил поефтин од Тдизелот ??? Ќе си го прашам стојко! Отворете ценовници да видите шо се дешава!

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29676
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1303 на: 25 Јули 2012, 14:56:38 pm »
Прч, не си во право, верувај ми. Конкретно, Golf 1.4 TSI 160 е добри 2000 евра поефтин од Golf 2.0 TDI 140.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1304 на: 25 Јули 2012, 15:00:06 pm »
Ко прво, гледам сте се фатиле за цената околу турбо бензинецот и турбо дизелот.Т- Бензинецот бил поефтин од Тдизелот ??? Ќе си го прашам стојко! Отворете ценовници да видите шо се дешава!

Разгледај поубаво, ќе видиш дека се поефтини т-бензинците од т-дизелите :)

Не збориме за моменти кога има акција или попуст, или колку ќе извадиш попуст у салон, туку цена во официјален ценовник.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.