Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1925217 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1185 на: 24 Јули 2012, 14:39:45 pm »
8л просечно при користење на 70 коњи. При 200 коњи богами 20л како ништо ќе заминат.

Da ne preteruvame.
Nad 12 litri ne smee da mrdne i so poveke od 200 KS.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14294
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1186 на: 24 Јули 2012, 14:46:19 pm »
Никој не ја спомна издржливоста на моторите.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1187 на: 24 Јули 2012, 14:53:51 pm »
Samo da ne ti rikne bosh pumpa.
Koga ke rikne, ( a toa ne e taka retko) paga vo voda cel kjar od niskata potrosuvacka.

Konkreten primer:

2002 Audi 2.5 V6 TDI - rikna pumpata na 120.000 km . Cena za polovna - 800 eur.Covekot si kupi polovna gi prezali parite. Za sreka, tera uste.

2000 Mercedes C220 CDI - rikna na ~ 160.000 km. Cena na polovna okolu 600 eur. Cena na nova 3000 eur vo Mak Autostar.
Sopstvenikot e vo dilema dali da go prodade voziloto ili ne...bidejki polovnata moze da trae godina dve i potoa pak stara pesna.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1188 на: 24 Јули 2012, 14:55:06 pm »
Машала шишарка ;D

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1189 на: 24 Јули 2012, 15:09:52 pm »
Samo da ne ti rikne bosh pumpa.
Koga ke rikne, ( a toa ne e taka retko) paga vo voda cel kjar od niskata potrosuvacka.

Konkreten primer:

2002 Audi 2.5 V6 TDI - rikna pumpata na 120.000 km . Cena za polovna - 800 eur.Covekot si kupi polovna gi prezali parite. Za sreka, tera uste.

2000 Mercedes C220 CDI - rikna na ~ 160.000 km. Cena na polovna okolu 600 eur. Cena na nova 3000 eur vo Mak Autostar.
Sopstvenikot e vo dilema dali da go prodade voziloto ili ne...bidejki polovnata moze da trae godina dve i potoa pak stara pesna.


Јас имав CDI една година сменив 5 бош пумпи :D абе дај не зае*авајте, како прво CDI нема бош пумпа, како второ таа што ја има не кошта 3000 евра. Бош пумпа не паѓа така лесно доколку не е Бош VP44 или некоја Лукас пумпа. Кај сите производители има фалични мотори, било да се бензнинци или дизели да не спомнувам сега кај што кршат брегасти или дуваат диктони на глава на 30 000км.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1190 на: 24 Јули 2012, 15:15:03 pm »

Јас имав CDI една година сменив 5 бош пумпи :D абе дај не зае*авајте, како прво CDI нема бош пумпа, како второ таа што ја има не кошта 3000 евра. Бош пумпа не паѓа така лесно доколку не е Бош VP44 или некоја Лукас пумпа. Кај сите производители има фалични мотори, било да се бензнинци или дизели да не спомнувам сега кај што кршат брегасти или дуваат диктони на глава на 30 000км.
;) BIG LIKE  ;D ;D ;D Бош пумпа во современи дизели! пхахааха! :D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1191 на: 24 Јули 2012, 15:17:58 pm »
Ispravka..C 200 diesel W202.
Ne ripajte odma ko mali deca.

@stig : Javi se sega vo Mak Auto star i prasaj kolku e nova.

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1192 на: 24 Јули 2012, 15:23:27 pm »
Ispravka..C 200 diesel.
Ne ripajte odma ko mali deca.



Значи Лукас пумпа, е таа може да е 3000 евра. Не  рипа никој ама треба да знаеш што пишуваш, исто ти се фаќа како некој да напише абе не чинат бензинците на другарот калибрата карбураторот му се заеба 1000 евра го плати :D.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1193 на: 24 Јули 2012, 15:24:43 pm »
Jebi ga..od Mercedes samo AMG i Kompresor modeli me zanimale. ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34098
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1194 на: 24 Јули 2012, 15:29:06 pm »
Da ne preteruvame.
Nad 12 litri ne smee da mrdne i so poveke od 200 KS.

Кој ти вика? Мерцедес S350 v6 280кс комбинирано градска 25% и отворено 75% возење не побрзо од 140 трошеше 11л.
А со свои очи имам видено како покажува 88л моментална потрошувачка при 5000 вртежи и гас до даска со прва или втора брзина не сум сигурен.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1195 на: 24 Јули 2012, 15:30:09 pm »
Momentalna potrosuvacka i Astra od 115 KS moze da pokaze 50 litri. Ne e toa merilo.
Mislev na prosecna potrosuvacka - gradska.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14294
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1196 на: 24 Јули 2012, 15:35:26 pm »
Демек кај бензинците нема шо да се расипи па сега бошот кај дизелите е најголемиот проблем и како шо кажа Стиг,не се сите фалични.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1197 на: 24 Јули 2012, 15:36:52 pm »
Pa ako mislis deka e eftin problem, da ti go shitneme Mercedesot.
Eve ko za tebe 4 K.
;D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14294
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1198 на: 24 Јули 2012, 15:39:09 pm »
Јас со овие возила сега шо ги имам свршив работа па уште да купувам.Исправен да биди и без пари да ми го даваш го неќам. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1199 на: 24 Јули 2012, 15:47:14 pm »
Не е само пумпа, имаш инјектори, ДПФ, ДМФ (кое кошта ѓаол и пол) греачи дрн дрн... Еден куп скапи играчки во секој дизел. Еден посериозен квар да имаш и ја плаќаш сета заштеда па и повеќе.

Обично кваровите ги плаќаат вториот и третиот сопственик на возилото...

Во ептен ладни услови дизелот не пали, бензинецот е чакмак. Пред 2 години бев на викенд на планина во Австрија каде едно сабајле температурата падна под -20 и кусур...Ниеден нов дизел немаше абер да запали додека бензинот пали вози...