Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1925037 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1200 на: 24 Јули 2012, 15:51:41 pm »
Кај бензинците можи не треба менување,свеќици,кабли,катализатор и слични работи,а за непалење јас досега сум немал проблем со ниту едно дизел возило.Ниту нафта некогаш ми замрзнала,а не сум користел некакви адитиви и никогаш не сум гаражирал возило.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34098
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1201 на: 24 Јули 2012, 15:53:50 pm »
И моето Пежо во 2004-та година кога беше -25 во Скопје палеше од втора без проблем. Никогаш гаражирано. Јас тогаш не знаев дека постојат адитиви за нафта.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43723
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1202 на: 24 Јули 2012, 15:56:48 pm »
znaci nekoi pravat repeat uste od prvata strana na temava koj napravi 77 strani, se identifkuvaat so turbo benzinci bidejki vozat kosilici.


Simce, so radost gi cekam novite turbo benzinci. Na Mercedes 1.6 turbo benzinecot samo sto e pretstaven, nema mesec. Se nadevam deka nema da im treba 20 godini da napravat doverlivi turbo benzinci. F1 bi trebalo da go zabrza toj razvoj, no zasega edinstvenata prednost na turbo benzinecot e sto ne mu trebaat greaci da pali vo zima. Dodusa bez greaci pali i 1.3 M-Jet vo zima, verojatno taka e i so site moderni dizeli.

Se mi se cini deka pred kupuvacite se teski 10 godini na eksperimentalni turbo benzinski motori. Ko che to da plati?


Новите турбо бензинци на Мерцедес се појавија со новата Б класа, пред повеќе месеци (7-8 кај нас), Брат ми има меѓу првите Б класи (втора герерација) донесени во Скопје (буквално од првата пратка), моторот е одличен, директно вбризгување, варијабилна геометрија на турбо полначот, фантастично повлекува од екстремно ниски вртежи, немам збор! Со старт/стоп технологија, успева да извади околу 8л градска, а верувам дека со малку повеќе пазење, може да се симне уште некој децилитар. на отворен пат е исто така одличен со некои 5-5.5 литри, со динамично возење.
Турбо бензинците не се од вчера тука, така да само станува збор за усовршување, не експерименти. На крајот ние се` ќе платиме, и ќе се радуваме што е така ;)


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1203 на: 24 Јули 2012, 16:08:56 pm »
Mnogu ste mi seriozni..


 ;D

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1204 на: 24 Јули 2012, 16:46:34 pm »
Samo da ne ti rikne bosh pumpa.
Koga ke rikne, ( a toa ne e taka retko) paga vo voda cel kjar od niskata potrosuvacka.

Konkreten primer:

2002 Audi 2.5 V6 TDI - rikna pumpata na 120.000 km . Cena za polovna - 800 eur.Covekot si kupi polovna gi prezali parite. Za sreka, tera uste.

2000 Mercedes C220 CDI - rikna na ~ 160.000 km. Cena na polovna okolu 600 eur. Cena na nova 3000 eur vo Mak Autostar.
Sopstvenikot e vo dilema dali da go prodade voziloto ili ne...bidejki polovnata moze da trae godina dve i potoa pak stara pesna.


за аудито
120.000км ако прерачунаме дека ова троши барем 2 литри помалку од соодветниот бензин мотор ете ги парите за пумпа и одмор :)

мерцедесот 160.000км овде веќе имаш и за 2 одмори :)



Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34098
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1205 на: 24 Јули 2012, 17:05:14 pm »
Дефинитивно форумов лапа постови... :(

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1206 на: 24 Јули 2012, 17:53:27 pm »
Секоја работа, па и бензинските и дизелските мотори си имаат и предности и недостатоци, повеке се работи за вкус и субјективно мислење, отколку објективно оценување.

Дизелот е таква машина која што има поголема влечна снага од бензинецот, тој не е конструиран за тркање, затоа имаш бензинец кој се вградува во полесни возила, како коли, за подобра стартност, ама за влечење на товар, е тука бензинот неможе да го победи дизелот. Чисто за пример, зашто на сите товарни возила и автобуси постојано се вградуваат дизел машини а не бензици ? Кај таткоми на работа имаат фолксваген транспортер од 94 година, 2.4 со 57 kw, на плетвар и празен и со товар и луге во него, постојано со 4 степен на пренос го совладува успонот од 8.5%, а машината има само 75 коња. Ај да ставиме атмосверец 1.4 со 75 коња во тој транспортер, па со товар и луге, да видиме дали така ке искачува.

Ако мене ме прашувате, не сум некој љубител да возам и да газам кола, и затоа пред се мој избор е дизел агрегат, па макар бил и голф 1 1.6d  :D

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1207 на: 24 Јули 2012, 18:11:19 pm »
Не е само пумпа, имаш инјектори, ДПФ, ДМФ (кое кошта ѓаол и пол) греачи дрн дрн... Еден куп скапи играчки во секој дизел. Еден посериозен квар да имаш и ја плаќаш сета заштеда па и повеќе.

Обично кваровите ги плаќаат вториот и третиот сопственик на возилото...

Во ептен ладни услови дизелот не пали, бензинецот е чакмак. Пред 2 години бев на викенд на планина во Австрија каде едно сабајле температурата падна под -20 и кусур...Ниеден нов дизел немаше абер да запали додека бензинот пали вози...



Тоа обично сме ние, бидејки неретко возилото има сменето 2 или повеќе сопственици, така да .. И да првото е вистината за "коска здравите дизелчиња" што се шиткаат по автопазарите во БГ и околината. Нафтата во Австрија нечини бре, нашава на Макпертол нема гајле до -50 колите палат со едно верглање. :D :D

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1208 на: 24 Јули 2012, 18:16:40 pm »
дизелот не пали на -20 и кусур?
па мојон обичен дизел со кинески греачи палеше зимоска на -20,новите немало да запалат,тоа беа прикаски пред 20 години сега сите дизели палат во секакви услови

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1209 на: 24 Јули 2012, 18:17:24 pm »
Немало зимоска -20 кај нас. Или грешам?

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1210 на: 24 Јули 2012, 18:18:42 pm »
^^ Токму така  :D

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1211 на: 24 Јули 2012, 18:32:01 pm »
дизелот не пали на -20 и кусур?
па мојон обичен дизел со кинески греачи палеше зимоска на -20,новите немало да запалат,тоа беа прикаски пред 20 години сега сите дизели палат во секакви услови

Кинеските греачи немаат врска со палењето на дизелот. Дизелот како гориво според хемискиот состав почнува да мрзне на -9.5 целзиусови и што поладно тоа погуста смеша се прави и нема можност да запали. Ова се вика gelling.

Зависно од регионот рафинериите додаваат различни адитиви за да се спречи оваа појава, ама зависно од температура, влажност итн итн на екстремни температури дизелот може воопшто да не запали и ова нема никаква врска со квалитетот на горивото.

Во Аљаска на пример дизел камионите работат без проблем и палат на -45 целзиусови ама тоа е веќе смеша на керозин и дизел.

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1212 на: 24 Јули 2012, 18:37:27 pm »
Е да немаше -20,ама имаше -15,и зимоска палевме огин под колите (сите ние кои возиме дизели) за да запалат!
Дечки не праите празни муабети,повеќето од нас возиме common rail дизели кои многу ретко или воопшто не користат греачи,дури и на -15'C...

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1213 на: 24 Јули 2012, 18:41:05 pm »
Е да немаше -20,ама имаше -15,и зимоска палевме огин под колите (сите ние кои возиме дизели) за да запалат!
Дечки не праите празни муабети,повеќето од нас возиме common rail дизели кои многу ретко или воопшто не користат греачи,дури и на -15'C...


Прочита што напишав погоре?

Дизелот МРЗНЕ на -9.5 степени, зависно од адитивите и смешата направена во рафинеријата ова својство може да се одложи на -15, -20, -25, -30 па дури и на -45 степени.

Греачите не играат улога во мрзнењето на дизелот.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1214 на: 24 Јули 2012, 18:42:43 pm »
Мислиш со одмрзнувањето или незамрзнувањето.

Иначе си палат дизелите, бош муабет е тоа веќе, порано имало фрка ама до горивото било не до дизелите.