Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2176389 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1005 на: 16 Јуни 2012, 15:00:50 pm »
факт е дека старите скапаници дизели испуштаат бронхитис и рак од ауспух. ама и старите скапаници бензинци исто така.

не праи многу разлика бензин/дизел колку што праи разлика ново/старо.

ова со дозволениот увоз на стари канти значи повеќе бронхитис и рак, дефинитивно. а новите коли смрдат за ред величини помалку од старите и се скроз друга приказна.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1006 на: 16 Јуни 2012, 15:06:44 pm »
Јас се сложувам со Г-дин Блејк Карингтон...

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1007 на: 16 Јуни 2012, 15:50:35 pm »
Смичка, дали овој муабет од тебе го слушам? Хаха додуша твоето не чури само брчи поише :)

da brci,ali ne curi,ic ni start ni naglo gas ni na ugornica
Точно точно, тогаш не чурна. Мај мистејк :)
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1008 на: 16 Јуни 2012, 15:57:18 pm »
Kaj mene stariot Golf 2 si cadese (ama na nepoznata nafta t.e. od Tubi koja dobrite lugje mi ja davaa) ama za zal pomina toa vreme... Si se naogjavme mnogu, Sega toa auto e istorija.

Na Golf 3 isto taka so slicna nafta si curese pogotovo nad 3000 obrtai (e pa i ja sipuvav dvotaktolce i sekako masloto koe se vadese od motorot)
« Последно менување: 17 Јуни 2012, 15:23:44 pm Banzai »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1009 на: 09 Јули 2012, 14:55:43 pm »


Перформанси
На тест го имавме дизелскиот 2.0 литарски турбо мотор со пет цилиндари, кој произведува 150 КС и 340 Nm достапни од 1.400 вртежи во минута. Токму последниов податок покажува како се однесува моторот – потегнува силно уште од 1.400 вртежи, да не речеме и брутално, а не застанува до 4.000 вртежи во минута. Бројките велат дека забрзувањето до стотка трае 9,4 секунди, а максималната брзина изнесува 210 km/h… Во пракса, С30 се чини дури и побрз!

Рафинираност
Една од најимпресивните работи што може да се почувствуваат во возење е целосната рафинираност на моторот и подвозјето. Агрегатот, иако со 5 цилиндари, е толку добро придушен во целиот распон на работа, што на некои моменти речиси и да не се слуша. Одлична е и звучната изолација – со шепотење може да се зборува на брзина од 160 km/h, што е во најмала рака импресивно за еден компакт.


http://koli.com.mk/novosti_vnatresna.aspx?id=2863

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1010 на: 09 Јули 2012, 14:59:37 pm »
Го знам моторов од џипот на Волво и делува во ред. Иако во вакво купе ќе даде одлични перформанси. Сепак малку се 150кс за него.

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1011 на: 09 Јули 2012, 15:00:46 pm »
Тргни го линкот на крајот...Не прави хејт кон други страни.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1012 на: 09 Јули 2012, 15:02:28 pm »
Штета за Ц30-кава што не успеа никако да се пробие покрај конфекцијава.
Читав еден артикл каде од Волво се жалеа дека ни маркетингот не успеале да го извадат со продажбата на Ц30.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1013 на: 09 Јули 2012, 15:16:11 pm »
Moken dizel sto ne se slusa, vo pakuvanje so dve vrati, dimenzii od C segmentot, unikaten dizajn i super kvalitet. Bas ova mi treba, steta sto ne mozam da si go dozvolam.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1283
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1014 на: 09 Јули 2012, 16:27:19 pm »
Кога ќе го видам ова „Непрецизно управување“ почнува да ми се лоши. На секој тест го имаат ова во „Недостатоци“ па добро кој ги вози коливе од толку извозени коли не најде една со прецизно управување ????????

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1015 на: 11 Јули 2012, 21:12:10 pm »
Кога ќе го видам ова „Непрецизно управување“ почнува да ми се лоши. На секој тест го имаат ова во „Недостатоци“ па добро кој ги вози коливе од толку извозени коли не најде една со прецизно управување ????????
Прв пат слушам.

Не сум сретнал да спомнале баш тоа. Сум прочитал непрецизен менувач кај некои марки.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1016 на: 15 Јули 2012, 14:22:50 pm »

3:10

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1017 на: 15 Јули 2012, 14:43:53 pm »
zatoa gi pravat granite od INOX, iako se teski za obrabotka, brzo se ladat i trpat mnogu maltretaza
engine + turbo = FUN  ;D ;D ;D ;D ;)

Отсутен Dejan_156 alfista

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 130
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1018 на: 17 Јули 2012, 12:32:19 pm »
Создаден бензинец поекономичен од дизел
Објавено од  Емитер во Автомото
16 Јули, 2012 во 11:21
1

Американската компанија Delphi создаде бензински мотор со внатрешно согорување кој е поштедлив и еколошки поприфатлив од модерните дизел мотори.

Создаден бензинец поекономичен од дизел

Дизел моторите отсекогаш биле поштедливи од бензинските, но истовремено прилично поскапи при купувањето на автомобили со овие мотори. Во овој случај, би било идеално кога би можеле да имаме евтин, но истовремено и економичен мотор.

Токму тоа им успеа на Delphi. Американците употребија дизел технологија на согорување на смесата, наместо бензинска. Нешто слично понудија и Mercedes со технологијата DiesOtto.Во основа, денешните бензинци смесата од воздух и бензин ја палат со свеќички, а дизел моторите користат компресија.

До неодамна, беше тешко да се контролира согорувањето на бензинот со дизел технологија, но благодарение на напредокот во областа на вентилот за варибијален развод и технологијата на вбризгување и испуштање, Delphi успеаја да конструираат едноцилиндричен прототип кој беспрекорно работи под сите видови оптоварување и троши 50% помалку гориво од денешните модерни бензинци.

365.com.mk/19185/benzinec-ekonomicen-dizel?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&utm_campaign=benzinec-ekonomicen-dizel
Djevojka može da bude sa sela,
al' auto mora da bude iz Italije! ♥

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1019 на: 17 Јули 2012, 12:36:17 pm »
Да ова го има во новиот број на Емитер. Како и да е се водеше тешка битка за HHO системите за кои Емитер пишаа дека немаат никаква математичка шанса да заштедат гориво. А од другата страна македонци кои го имаат системот веќе вградено „и заштедуваат по 25-50%“ на гориво. И најверојатно се работи за некоја од фирмите кои го вградуваат лажниот систем...