Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1990410 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #630 на: 13 Јануари 2012, 23:57:06 pm »
Јас мислам дека е најфер да се споредуваат по кубикажа. И тоа Н/А со Н/А или турбоб. со турбод. Затоа што само така капацитетите на моторите се споредливи - турбото е само начин форсирано да се „зголеми“ кубикажата на моторот.

Не, така не е фер пошто дизелашите се концепциски различни од бензинците и се ограничени на 4500-5000 вртежи, а бензинците не се. Тоа е споредување на баби и жаби. Фер ќе биде доколку споредуваме мотори со иста кубикажа, АМА само во опсегот кој можат и двата да го постигнат. Значи, фер ќе биде ако споредуваме без вс дизел од 2000 кубика како се понашаат до 4500 вртежи. После 4500 вртежи натпреварот нема смисла бидејќи има само еден натпреварувач.

Што фали на споредбата „100 коња бенз вс 100 коња дизел“? Мене ми изгледа најфер тоа. Што мислиш, кој ќе биде бољи во ОВАА споредба?

OK, не е проблем. Може и така да правиме Исто возило, иста снага, различен погонувач:
1.4 TB MultiAir    I4    940A2000    1,368 cc (83.5 cu in)    170 PS (125 kW; 168 hp) @5500 rpm    250 N·m (180 lb·ft) @2500 rpm    7.8    218 km/h (135 mph)    2010 -

2.0L MultiJet    I4    940A4000    1,956 cc (119.4 cu in)    170 PS (125 kW; 168 hp) @4000 rpm    350 N·m (260 lb·ft) @1750 rpm    8.0    218 km/h (135 mph)    2010 -

Уште има сомнежи во перформансите на бензинците?


нема и никогаш немаше сомнежи ...... него дизелот го пружа истото со 30 % помал трошок.
Но само во гориво :) еве една доста тазе информација од денес (јас вс брат ми):

[19:53:23] *: mu roknala na * brizgalka na pasatot
[19:53:30] *: 37k denari
[19:55:18] Simo Avramovski: e pa zatoa go smenija Pumpa Dizna sistemot
[19:55:44] *: epa
[19:56:01] *: da gi ebamm ludite 4 pumpi
[19:56:48] Simo Avramovski: 4 pumpi nov motor..
[19:58:27] *: 4x 650 eur
[19:58:59] *: epten derat
[19:59:33] *: pa nema niakakov rezon 10% od cenata na nova kola e toa

Имињата се сменети со зведички, од разбирливи причини. Па вклучи го ова во одржувањето на 4 години старо одлично дизелче.

Toa e FehlerWagen!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43916
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #631 на: 14 Јануари 2012, 01:29:01 am »

И покрај малиот број продадени Алфи, посебно ми се впечатливи тие 45,4% дизел Алфи, за кој инаку е општо познато дека само звукот на бензинскиот мотор на пример на 155-та на Cuore Sportivo вреди 2-3000 евра ;D

п.с. Брат не се љути  - ја имам возено и црно на бело напишано (додуша не на овој форум) што мислам за Џулиетата со 1.4 турбо-бензинецот од 120 кс. Сега јес да не е Ромео, ама е Алфа ;)

Алфа има одличен дизел, и немам ништо против меракот - ако беше наменето за мене тоа „брат не се љути“ :) Има и други марки со одлични дизели. Јас на пример, не би можел дизел да возам од кејф, би можел само од „немајкаде“. Не ме разбирајте погрешно, не викам дека луѓето што возат дизел не знаат што праат. Едоставно, мислам и пробувам со факти да покажам дека бензинскиот мотор може и пружа повеќе од дизелот од технички аспект - а личните трилови се на секому по желба

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43916
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #632 на: 14 Јануари 2012, 01:31:11 am »
Јас мислам дека е најфер да се споредуваат по кубикажа. И тоа Н/А со Н/А или турбоб. со турбод. Затоа што само така капацитетите на моторите се споредливи - турбото е само начин форсирано да се „зголеми“ кубикажата на моторот.

Не, така не е фер пошто дизелашите се концепциски различни од бензинците и се ограничени на 4500-5000 вртежи, а бензинците не се. Тоа е споредување на баби и жаби. Фер ќе биде доколку споредуваме мотори со иста кубикажа, АМА само во опсегот кој можат и двата да го постигнат. Значи, фер ќе биде ако споредуваме без вс дизел од 2000 кубика како се понашаат до 4500 вртежи. После 4500 вртежи натпреварот нема смисла бидејќи има само еден натпреварувач.

Што фали на споредбата „100 коња бенз вс 100 коња дизел“? Мене ми изгледа најфер тоа. Што мислиш, кој ќе биде бољи во ОВАА споредба?

OK, не е проблем. Може и така да правиме Исто возило, иста снага, различен погонувач:
1.4 TB MultiAir    I4    940A2000    1,368 cc (83.5 cu in)    170 PS (125 kW; 168 hp) @5500 rpm    250 N·m (180 lb·ft) @2500 rpm    7.8    218 km/h (135 mph)    2010 -

2.0L MultiJet    I4    940A4000    1,956 cc (119.4 cu in)    170 PS (125 kW; 168 hp) @4000 rpm    350 N·m (260 lb·ft) @1750 rpm    8.0    218 km/h (135 mph)    2010 -

Уште има сомнежи во перформансите на бензинците?


нема и никогаш немаше сомнежи ...... него дизелот го пружа истото со 30 % помал трошок.
Но само во гориво :) еве една доста тазе информација од денес (јас вс брат ми):

[19:53:23] *: mu roknala na * brizgalka na pasatot
[19:53:30] *: 37k denari
[19:55:18] Simo Avramovski: e pa zatoa go smenija Pumpa Dizna sistemot
[19:55:44] *: epa
[19:56:01] *: da gi ebamm ludite 4 pumpi
[19:56:48] Simo Avramovski: 4 pumpi nov motor..
[19:58:27] *: 4x 650 eur
[19:58:59] *: epten derat
[19:59:33] *: pa nema niakakov rezon 10% od cenata na nova kola e toa

Имињата се сменети со зведички, од разбирливи причини. Па вклучи го ова во одржувањето на 4 години старо одлично дизелче.

Toa e FehlerWagen!
Тоа е доказ дека дизелите се поскапи за одржување. нема врска со Volkswagen кој праи едни од најдобрите дизели. За секоја марка се знае дека може да се деси да пукне грејач на промена - па следи вадење на глава, каиши затегачи и дихтунг на глава успут.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #633 на: 14 Јануари 2012, 03:37:50 am »
@Зипо

Само меракот друже. Ако тоа ти е мерак таман работа да почне некојда те убедува друго. Стварно ќе биде бесцелно. На крај краева не си дете,

И јас размислувам слично како Зипо, без разлика, Дизелот повеќе мерак ми прави, и многу помоќно ми звучи кога го имам под хауба. Звукот(шуштењето) на Мерцедес 300 ТД, Е 270 ЦДИ, за мене неможе да го замени ниеден бензин, во нормална изведба, без дополнителни издуви или модификации, туку и двата да се како од мајка.
Бензинци кој вадат звук да ме наежат се ретки и големи мотори, БМВ 523 па нагоре.

Не го добиваш тоа со некој јак т. бензинец?  Чисто онака.

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2209
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #634 на: 14 Јануари 2012, 04:15:55 am »
Екипо како за прво среќна стара нова година,гледам ме немало некој саат и се напукало 10000 постови.
Овој муабет нема крај,ке се убедуваме овој не овој па овој.И двата мотори имаат предности и недостатоци,да зборуваме општо за секојдневно користење,од место А до место Б и двата мотори ке те однесат нормално но кој со каков комодитет,со какви недостатоци и придобивки да баталиме кубикажи и слично.


Според мене струката ми е да размислам малку подробно,од страна на ефикасност на моторот и искуристување на прво место е дизелот,од страна на цена е бензинот кај некои модели повеќе кај некои помалку.Од страна на потрошувачката нема муабет дизелот (поради калоричноста на горивото).Од страна на меракот,некој има мерак да слуша ржење,некој торг,некој нешто друго и тн.И да изваде бензинот вртеен момент на ниски вртежи ке лапа повеќе гориво,значи на цена на горивото,значи колку добил плус толку и изгубил,секоја придобивка е и минус од друга страна.Мотор како мотор и готиво како гориво секогаш ама секогаш предност плус ке има оној кој има поголема ефикасност.Сега некој ке рече во формула 1 има само бензинци,па за тој начин на употреба бензинецот е супериорен,во ле манш во такви услови пак дизелот,во транспортот е дизелот значи секој мотор  каде што има поголеми предиспозиции,но бензинот просперира во автомобилската и авио индустријата,дизелот во автомобилската,бротската,камионската,шинската,земјоделската и каде уште не.Зошто?Поголема ефикасност народе,ако не знаеш што е подобро и поефикасно види што е повеќе користено и во повеќе области применето.

Ај сеа малку су мамурен,гледам дупло,поздрав на сите...
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Присутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #635 на: 14 Јануари 2012, 09:48:48 am »
Не го добиваш тоа со некој јак т. бензинец?  Чисто онака.

Го добиваш и тоа немора да е турбо бензинецот, секој шестак на БМВ вади феноменален звук иако не шушти.

Мене дизелот ми звучи многу помоќно, и сам кога возам дизел имам подобар, помоќен филинг.
На 2.0 и 82 кс кога ќе стиснев малку гас во место додека работеше, го имаш моментот кога ќе ја заклати цела кола, слаба е колата ама те прави пак да се осеќаш моќно.

Затоа реков дека потполно се согласувам со Зипо, и јас би возел дизел од кеиф а не ради економичност.

За да нема забуна, не збориме за дизел мотор од Голф 1, или некоја стари Д или ТД мотори. Горенапишаното се однесува на модерни дизели, од 2000 навака, ДЦИ, ЦДИ, ДТИ,ТДЦИ итн.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #636 на: 14 Јануари 2012, 10:00:53 am »
Но само во гориво :) еве една доста тазе информација од денес (јас вс брат ми):

[19:53:23] *: mu roknala na * brizgalka na pasatot
[19:53:30] *: 37k denari
[19:55:18] Simo Avramovski: e pa zatoa go smenija Pumpa Dizna sistemot
[19:55:44] *: epa
[19:56:01] *: da gi ebamm ludite 4 pumpi
[19:56:48] Simo Avramovski: 4 pumpi nov motor..
[19:58:27] *: 4x 650 eur
[19:58:59] *: epten derat
[19:59:33] *: pa nema niakakov rezon 10% od cenata na nova kola e toa

Имињата се сменети со зведички, од разбирливи причини. Па вклучи го ова во одржувањето на 4 години старо одлично дизелче.

Tie 4 pumpi mu gi kazuvav na Zero pred nekoe vreme.
Problemot e sto ako ne raboti ednata, kolata voopsto ne odi.
Istiot problem so riknata pumpa kaj dizel imase i vo Automakedonija kaj nov VW Passat.

Covekot kiselo si ja plati (nad 600 eur) , planirase da odi na dolg pat ( Slovenija mislam) no izleze deka bilo koja od drugite pumpi moze vo sekoe vreme da mu rikne i kolata da go ostavi na sred pat..pa si go ostavi Pasatot vo Skopje.

« Последно менување: 14 Јануари 2012, 10:13:27 am Stratro »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43916
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #637 на: 14 Јануари 2012, 10:42:40 am »
Но само во гориво :) еве една доста тазе информација од денес (јас вс брат ми):

[19:53:23] *: mu roknala na * brizgalka na pasatot
[19:53:30] *: 37k denari
[19:55:18] Simo Avramovski: e pa zatoa go smenija Pumpa Dizna sistemot
[19:55:44] *: epa
[19:56:01] *: da gi ebamm ludite 4 pumpi
[19:56:48] Simo Avramovski: 4 pumpi nov motor..
[19:58:27] *: 4x 650 eur
[19:58:59] *: epten derat
[19:59:33] *: pa nema niakakov rezon 10% od cenata na nova kola e toa

Имињата се сменети со зведички, од разбирливи причини. Па вклучи го ова во одржувањето на 4 години старо одлично дизелче.

Tie 4 pumpi mu gi kazuvav na Zero pred nekoe vreme.
Problemot e sto ako ne raboti ednata, kolata voopsto ne odi.
Istiot problem so riknata pumpa kaj dizel imase i vo Automakedonija kaj nov VW Passat.

Covekot kiselo si ja plati (nad 600 eur) , planirase da odi na dolg pat ( Slovenija mislam) no izleze deka bilo koja od drugite pumpi moze vo sekoe vreme da mu rikne i kolata da go ostavi na sred pat..pa si go ostavi Pasatot vo Skopje.


Небитно за муабетов, сакам да кажам дека она што ќе го надокнадиш со потрошувачка, ќе го изгубиш во двојно почести сервиси, а недај боже некој квар да те задеси на модерниве дизели - ќе го окркаш опасно. Кај бензиците сепак работите се поедноставни.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #638 на: 14 Јануари 2012, 10:56:39 am »
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 02:06:38 am zippo »

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #639 на: 14 Јануари 2012, 11:13:12 am »
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 02:05:59 am zippo »

Отсутен The Boy Next Door

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 491
  • Pug 205 GTI - the drive of your life !
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #640 на: 14 Јануари 2012, 11:18:03 am »
@Зипо

Само меракот друже. Ако тоа ти е мерак таман работа да почне некојда те убедува друго. Стварно ќе биде бесцелно. На крај краева не си дете,

И јас размислувам слично како Зипо, без разлика, Дизелот повеќе мерак ми прави, и многу помоќно ми звучи кога го имам под хауба. Звукот(шуштењето) на Мерцедес 300 ТД, Е 270 ЦДИ, за мене неможе да го замени ниеден бензин, во нормална изведба, без дополнителни издуви или модификации, туку и двата да се како од мајка.
Бензинци кој вадат звук да ме наежат се ретки и големи мотори, БМВ 523 па нагоре.

Не го добиваш тоа со некој јак т. бензинец?  Чисто онака.

Нормално само МЕРАКОТ, и тоа не само за коли, тоа важи за се у животот, а не знам кај прочита дека некој нешто ме убедувал и сл. - едино Cuore Sportivo може да ме убеди или попрецизно разбуди у ниедно време да идам до бензинска со канта и 5 литра бензин да му однесам, онаму каде 155-та нагло му ожеднела.

И веќе кога спомна “убедување“ - остај му го меракот на kalimero, не си ваљда некој старец, па само мудрост ти останала? Чисто онака. 


ПОШТЕНО  ;D, Е ТОА Е БРАТ !!!  :D :D :D
Не возам брзо, ниско летам.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #641 на: 14 Јануари 2012, 11:28:40 am »
Самото сознание дека со еден резервоар ќе пројдам 1000+ километри без НИКАКВО пазење (град, надвор, бавно, брзо) ми прави неверојатно голем мерак. Ме доведува до состојба на автомобилска нирвана, нирвана во која што можам мртов ладен да го упалам аутото и да се возам безврска без да мислам колку ќе ме опне по новчаник.

Тој момент не може да се занемарува.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43916
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #642 на: 14 Јануари 2012, 11:33:50 am »
Самото сознание дека со еден резервоар ќе пројдам 1000+ километри без НИКАКВО пазење (град, надвор, бавно, брзо) ми прави неверојатно голем мерак. Ме доведува до состојба на автомобилска нирвана, нирвана во која што можам мртов ладен да го упалам аутото и да се возам безврска без да мислам колку ќе ме опне по новчаник.

Тој момент не може да се занемарува.
Апсолутно! Како што кажав, секој со својот ќеф! :) Јас возам релативно моќен бензинец на плин :) Некој ќе каже „компромис“, ама јас би кажал „Best of both worlds“ :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #643 на: 14 Јануари 2012, 11:35:30 am »
Небитно за муабетов, сакам да кажам дека она што ќе го надокнадиш со потрошувачка, ќе го изгубиш во двојно почести сервиси, а недај боже некој квар да те задеси на модерниве дизели - ќе го окркаш опасно. Кај бензиците сепак работите се поедноставни.

Се согласувам. Но, од друга страна, кваровите кај дизелите лесно се избегнуваат - не го цедиш констатно на високи вртежи (глупо е и онака), ставаш нафта на макпетрол или лукоил и редовно менуваш масло. И толку. Да те видам да го расипеш.

Дизел не се зима за „цедење“. Кој сака да го цеди моторот нека си земе бензинец.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #644 на: 14 Јануари 2012, 11:37:53 am »
Апсолутно! Како што кажав, секој со својот ќеф! :) Јас возам релативно моќен бензинец на плин :) Некој ќе каже „компромис“, ама јас би кажал „Best of both worlds“ :)

Уште само да знаеш колку врме ми требаше да ги корелирам клучните зборови „симо“, „кериер“, „брат“ и „алфа“, срам ме фаќа :-)