Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1832747 пати)

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3241
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19620 на: 02 Март 2018, 10:38:04 am »
Инаку секако дека може да се исполнат нормите, само ќе се крене потрошњата за 4%. Нешто што сега се прави со софтвер. Односно со истиот софтвер кој им служел за тестирање. Глупавоста се состои што го прикривале лажењето со лажење.


Јас како што знам, последиците се врз потрошувачка и перформанси.
Поентата е што тие „последици“ се претерано мал процент за воопшто да се спомнат. Поготово во делот за перформанси, само треба да се збогати смесата за извесен процент, и потрошувачката да се качи за 4%.

Тука лежи и глупавоста, што нема ПОТРЕБА од лажење. Бројките се супер и без лажење, ретардирано е да лажеш и глупираш за 4% намалена потрошња.

Не се 4% многу повеќе се за да го решат загадувањето софтверски. Ама ако го направат тоа како што треба, дизелот ќе троши и до 70% повеќе и ќе имаат пад на перфоманси до 40%, па ќе имаат проблем со судски процеси од излажани потрошувачи кои што купиле возило кое што троши 4 литри влече многу и задоволува Еуро 6.

Уште лажат. Проблемот не го решија со никаков апдејт. Апдејдот беше само плацебо ефект, дека еве превземаме нешто околу проблемот.

Затоа имаат потреба од лажење. За да убутааат што може додека не дошол ножот под врат.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19621 на: 02 Март 2018, 10:38:36 am »

Тука лежи и глупавоста, што нема ПОТРЕБА од лажење.

Кој лаже, тој ќе си лежи.;D
Мада мислам дека Винтеркорн требаше да дели ќелија со О.Шмит.
Океј да, поентата е што како што гледаш нема да си лежи туку дека ќе си „лежат“ граѓаните и планетава ќе си одлежи. Пред се заради тоа што ќе се форсираат нови возила, на сметка на граѓаните. Ќе се оди на бензинци кои трошат повеќе и пак се мава по џебот на граѓанинот. И згора на тоа се оди КОНТРА на парискиот договор кој вели да се намали CO2 по километар изминат. И ќе се јача глобалното затоплување, наместо да се намалува.

Според мене најголем проблем е немање на алтернатива соодветна. Како алтернатива се нуди само Аурис Караван Хибрид од возила со пристојна димензија и погон. Да се сложувам дека топ е Аурисот, ама стварно не е во ред да има само еден саглам модел на кола која ги исполнува карактеристиките кои се потребни за просечна кола:
1. Да е нормална цена.
2. Да е пространа и со гепек.
3. Да е по париски договор со под 100цо2
4. Да нема NOx.

Језда ја ебе планетата на друг начин преку литиумот, ама ај тоа е во Кина и Јужна Америка загадувањето на почвата, не ни е до газ. Ама реално освен Тојотава нема друго.
Има ете и Huyndai IONIQ ама тоа е ем помало, ем поскапо. Ама барем е поубаво така да тоа го вади. Сепак изборот е ретардирано мал за да може да се гледа напред.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19622 на: 02 Март 2018, 10:54:02 am »
И тоа не е некаква алтернатива ако е точно тврдењето дека производство на електричен или хибриден автомобил од аспект на ресурси е еколошки по штетно од производство на канцерваген со 3 црвени...

Значи сепак, само бензин..

Mада има секакви мислења...не знам што е точно.

http://shrinkthatfootprint.com/electric-cars-green



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19623 на: 02 Март 2018, 10:57:08 am »
И тоа не е некаква алтернатива ако е точно тврдењето дека производство на електричен или хибриден автомобил од аспект на ресурси е еколошки по штетно од производство на канцерваген со 3 црвени...
Значи сепак, само бензин..
Mада има секакви мислења...не знам што е точно.
http://shrinkthatfootprint.com/electric-cars-green
Гледаш јас сметам дека не е „само бензин“ туку дека е само дизел или хибрид. Нема логика да се оди назад во ефикасност и да се упропасти долгорочно целата клима со „само бензин“. И тоа пази штетни се батериите во ретардирани количини за електрични возила, за хибрид се топ! хибрид има многу мали батерии!

Но, според парискиот кој е веќе потпишан, е само електрични после 2040та. И 0 од другите.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10925
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19624 на: 02 Март 2018, 12:44:26 pm »
TOYOTA HAS CREATED THE WORLD'S MOST THERMALLY EFFICIENT PRODUCTION PETROL ENGINE



Цитат
Petrol power was once seen as the scourge of the automotive landscape, with the range and economy of diesel being hailed as the way forward. The tables have completely turned in the last couple of years and thanks to the latest tech from Toyota, the petrol engine is certainly back with a bang.

The 2.0-litre petrol unit unveiled by the company has been claimed to be the most thermally efficient production petrol engine ever, using intricate little engineering tweaks to optimise the unit above all others.

The four-cylinder engine has achieved thermal efficiency of 40%. That means that from the initial heat energy from combustion, 40% is transferred through to the reciprocation of the pistons, converting the energy from heat to mechanical work. The other 60% is then dissipated to the surroundings via heat and sound.

Although that may seem like a lot of waste, internal combustion engines generally sit at around 33% thermal efficiency, with the best petrol burning coming from the Mercedes Formula 1 engine which has reached a staggering 50% thermal efficiency.

Built upon the engine found in the latest Prius, Toyota has named the unit as a 'Dynamic Force Engine' which includes increased engine valve angle and laser clad valve seats to form the ideal intake port to maximise intake and compression.

It enhances something called 'tumble flow' within the cylinders - this is when the piston reaches Top Dead Centre and increases turbulent flow of the air, furthering the mixing of the combustion properties and increasing the efficiency of the combustion.

Put this tech alongside Mazda's latest SkyActiv-X engines and it seems like petrol can do no wrong in light of the downfall of diesel. And with electrification knocking on the door of virtually ever new car coming out in the next five or so years, our thoughts and prayers are with those who have worshipped the glow plug for so long.


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19625 на: 05 Март 2018, 09:50:15 am »

Отсутен masterficx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 482
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19626 на: 05 Март 2018, 09:56:40 am »
Ни смо ми ни даимлер а још помало личимо на фолксваген. Ми смо беемвеа роџаци.

Ова драги гледачи е максимално искористување на можноста самиот да се испофалиш дигајќи ги пердувите у ваздух во недостаток на циганката...

Али ако се стварно фер играчи свака им част...
Cheap + Reliable = Not Fast
Fast + Cheap = Not Reliable
Reliable + Fast = Not Cheap

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19627 на: 05 Март 2018, 10:13:53 am »
Aко стварно не лажеле, тогаш им се може. И тоа не да им се може него:

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19628 на: 05 Март 2018, 10:25:42 am »
Предобри им се дизелите...на многу тестови читам дека се подеднакво добри како бензинците со тоа што добиваш бонус економичност..
Кларксон пак, за бензинците (мислам 5 ки) кажа дека се до толку добри, што нема потреба да се плаќаат екстра пари за М модел.

Нема лабаво со БМВ.
Ова џиповиове им се ситна боранија во споредба со вистинските 3, 5 и 7  серии.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4754
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19629 на: 05 Март 2018, 10:45:31 am »
Не го сметам мислењето на Кларксон за релевантно во било кој контекст во реалноста, (он е сепак шоумен) али еве уште едно видевце на темава:

http://www.dailymotion.com/video/x5h4r1z
« Последно менување: 05 Март 2018, 11:55:24 am Molec »


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19630 на: 05 Март 2018, 10:49:27 am »
Не мора Кларксон..


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19631 на: 05 Март 2018, 16:28:50 pm »
M верзијата секогаш биле за оние што сакаат a little bit more.

:)

Само што подоцна, трошоците за одржување се a lot more :D

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19632 на: 05 Март 2018, 17:48:40 pm »
M верзијата секогаш биле за оние што сакаат a little bit more.

:)

Само што подоцна, трошоците за одржување се a lot more :D
Со европските плати секој што има да ја приушти има и да ја сервисира, без проблем... Е кога ќе надмине одредена километража почнува да си бара дополнително сервисираање... Ама германецот до тогаш одамна ќе ја има отарасено...Само што кога ќе стигне за такво одржување ќе стаса во глувчешкото дувло Бугарија со 486.000км или направена тестиси нагмечени, скината напола.. Од тука махерите ќе ја наварат, ќе ја состават, ќе и наштелуваат километража и ќе ни ја пуштат нас за малку поевтина цена. Ние ќе се истрчаме како слеп за стап ќе ја лапнеме, па донеси ја повози ја 1 месец и кмиши после дефекти имало, те вака те така...

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19633 на: 07 Март 2018, 18:42:22 pm »
Ќе појачаат на маркетинг и дизелот ќе продолжи да си се продава:

Others are clinging to the hope that the image of the latest Euro 6 diesels may yet be rehabilitated, and their fortunes restored.

“I am worried,” Volkswagen (VOWG_p.DE) Chief Executive Matthias Mueller said in a Reuters Television interview.

“But it’s our job to solve these problems,” he said. “I’m firmly convinced that diesel will experience a revival.”

https://jalopnik.com/volkswagen-weirdly-still-has-faith-in-diesels-1823575372
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19634 на: 07 Март 2018, 18:47:28 pm »
Па нема алтернатива. Нема за што да замениш. Или треба да одиш назад во ефикасност што нема никаква логика на планетарно ниво, или да одиш на хибрид.

А има само еден Аурис Хибрид караван кој е нормална кола што би ја купил нормален човек. И евентуално ако сака мала кола па да земе Аурис обичен или Хјундаи Јоник. Целиот избор од целата автомобилска индустрија се сведува на две-три реални коли. Другите се мање-више фиктивни и бајаги нелогични во ова доба.

Тоа е проблемот. И тоа е голем проблем. Сегашниве хибриди се стварно врвни, но изборот е 0 за возила со цена наменета да е конкурентна.