Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2183288 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8925 на: 27 Јуни 2013, 18:04:22 pm »
Смешен човек си ти. Често ме смееш. А таман се разочарав дека ќе одмараш. :D :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8926 на: 27 Јуни 2013, 18:12:37 pm »
Смешен човек си ти. Често ме смееш. А таман се разочарав дека ќе одмараш. :D :D

хаха... не, стварно, си кажал нешто друго освен дека со иста кубикажа бензинецот е појак? Извини ако си кажал а јас не сум приметил, ја повлекувам забелешката тогаш.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8927 на: 27 Јуни 2013, 18:14:05 pm »
Имам и од таа морската крупна сол. Не ја користиме, ако сакаш ќе ти ја дадам. У кафе кога одмараш гарант убаво легнува ;D ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8928 на: 27 Јуни 2013, 18:17:40 pm »
Еј, ај олабавете се.

Отсутен Anton

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 825
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8929 на: 27 Јуни 2013, 18:23:24 pm »
хахахахаха
добар муабет си сврзаа ;D
Jay Leno: Racecar driving is like sex. All men think they are good at it but...

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8930 на: 27 Јуни 2013, 18:26:00 pm »
Еј, ај олабавете се.

Лабав сум ко к*р издркан, без гајле.  ;D

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8931 на: 27 Јуни 2013, 18:40:41 pm »
BTW имаш нешто да кажеш на ова? : http://forum.carclub.mk/index.php/topic,61.msg475351.html#msg475351

да, имам прашање.

3. Одоговорот на твоето прашање е - НЕ


Дали можеш да го објасниш овој одговор по детално? Ако веќе два мотора со иста максимална теоретски можна моќност немаат нужно подеднакви реални перформанси, дали би објаснил на кој начин тие перформанси би биле различни? Или, по прецизно, доколку бензинец од 65 коња и дизелаш од 65 коња имаат различни перформанси, колку дизелски коњи со колку бензински коњи би требале да имаат грубо слични реални перформанси?

Би сакал повеќе на оваа тема да прочитам.

Ќе прочиташ кога ќе одговориш на моите прашања. Детално објаснето.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8932 на: 27 Јуни 2013, 19:28:26 pm »
Дали можеш да го објасниш овој одговор по детално? Ако веќе два мотора со иста максимална теоретски можна моќност немаат нужно подеднакви реални перформанси, дали би објаснил на кој начин тие перформанси би биле различни? Или, по прецизно, доколку бензинец од 65 коња и дизелаш од 65 коња имаат различни перформанси, колку дизелски коњи со колку бензински коњи би требале да имаат грубо слични реални перформанси?

Би сакал повеќе на оваа тема да прочитам.

Кој сака да чита, нека повели.
http://corvetteactioncenter.com/tech/hp_torque.html

мал извадок:
Цитат
From these examples, you can easily see why racing engines tend to have very high speed power peaks to maximize the power produced by a given size (displacement) of engine.  As the speed for peak torque rises, such as with a more radical camshaft profile, the peak power rises in relation to the peak torque.  With engines having very high peak torque speeds, as with motorcycle and Formula 1 engines, the peak horsepower is two or more times the peak torque.  Conversely, you can also see why large low RPM diesel engines in trucks, locomotives and ships have relatively low power ratings, even though they produce large amounts of torque.  All of this is strictly based on the math."

James Ingle
Corvette Development Engineer
General Motors Proving Ground

Еве уште:
http://www.hotrod.com/techarticles/hrdp_0401_torque_horsepower_guide/viewall.html
За читање има колку сакате, барем во денешно време тоа е лесно да се најде.
« Последно менување: 27 Јуни 2013, 19:42:02 pm V »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8933 на: 27 Јуни 2013, 19:57:13 pm »
дизел не е по волја на барателот.

тоа зата што ти си го убедил така :P

шала, ни ја не би зел некој крш од дизел со миљарда км за тие пари...

Јас никого не убедувам дали да земе дизел или не, ниту ново кога купува ниту на старо. Кој што преферира тоа. Кога го пишав тој пост, ми беше пренесено барањето преку пријател за негов колега. Тоа беа основните предиспозиции и тоа беше пишано. Ти препорачувам и ти да го применуваш истиот принцип.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8934 на: 28 Јуни 2013, 00:34:37 am »
Пасатот кој ја помина цела Америка со најмалку гориво, влезе во Гинисовата книга на рекордите.
Моделот автомобил Пасат TDI 2.0 TDI (103 kW/140 PS), произведен во САД, премина растојание од околу 13.071 км, со рекордно ниска потрошувачка на гориво, од само 3,02 литри на 100 километи.

Пасат TDI помина низ сите држави на САД, освен на Алјаска и Хаваите, со до сега најмала потрошувачка на гориво, во рок од 16 дена, што беше забележано и од официјалните лица на Гинис.



Подвигот го оствари тимот од возачите: блогерот Вејн Гердес и инжинерот Боб Вингер. Гердс изјави дека резултатот е постигнат благодарение не само на потенцијалот на возилото на Фолксваген, туку и на големата умешност на возачите.

Од Фолксваген истакнуваат дека нивните напредни мотори со турбо полнење и директно инјектирање, нудат најнекономична потрошувачка на гориво на автопат.

Дизелот владее!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3049
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8935 на: 28 Јуни 2013, 00:36:51 am »
Трол мајсторе, ова е веќе прифатено од целиот свет како најголем ( читај единствен ) адут на дизелашите. Нема потреба од спомнување, или те фати криза за трол пост м ?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8936 на: 28 Јуни 2013, 00:39:48 am »
се уморив да читам.. секоа отварање на темава има по нај малку 5-6 страни изнапишано.. и додека ги дочитам се појавува уште една страна...


и на крај сеуште не ми е јасно...

дизел или бензин? што е подобро?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3049
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8937 на: 28 Јуни 2013, 00:41:45 am »
Зависи што ти се пие повеќе. На многу луѓе се повеќе им се допаѓа да пијат нафта.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8938 на: 28 Јуни 2013, 00:42:58 am »
Let’s face it - most of the super-hatches will be outdragged by the new high-powered diesel SUVs which are now out and about, and you will look like a complete idiot, shifting gears frantically, listening for the beep which tells you to shift gears, while the fat banker in his fuel-sipping diesel SUV will just mash the throttle, and will humiliate you without breaking a sweat. That is clearly not the way to go!

Tи реков Симе, ти си заљубен во недостатоците  :D

http://www.autoevolution.com/news/who-needs-300-hp-hot-hatches-anyway-52750.html

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8939 на: 28 Јуни 2013, 00:46:31 am »
Цитат
LaFerrari is the first mild hybrid from Ferrari, providing the highest power output of any Ferrari whilst decreasing fuel consumption by 40 percent.[7] The LaFerrari's mid rear mounted 65° V12 Internal Combustion Engine has a 6.3 litre (6262 cc) capacity producing 800 PS (588 kW; 789 bhp) @ 9,000 rpm and 700 N·m (516 lb·ft) of torque @ 6,750 rpm


Ferrari states that the car has a top speed exceeding 350 km/h (220 mph), and that it is capable of reaching 100 km/h (62 mph) in under three seconds, 200km/h in under seven seconds, and a speed of 300 km/h (190 mph) in under 15 seconds


Кој владее?

:)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.