Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1995001 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3795 на: 05 Февруари 2013, 20:15:32 pm »
Кими ај да ти кажам бидејки нешто не ти е јасно.

Дизелот не може да врти над 5000 вртежи затоа што експлозијата не произведува толку голема брзина на клипот после експлозијата туку на сметка на тоа произведува поголем потисок. Не знам дали добро се изразив но суштината е во брзината на согорувањето на дизелот како смеша со воздух. Кога дизелот ќе согори целосно произведува многу гас и со тоа повеќе го притиска клипот а со тоа и поголем торк, иако побавно согорува од бензинот. Значи не знам што да му направиш на дизел моторот горивото така ќе согорува и ќе бидеш лимитиран на 5000 вртежи. Значи ова е единствена причина за малиот број на вртежи на дизелот. Иначе радилицата на дизелот слободно закачи ја на електромотор и дизелот ќе си врти на 10.000 вртежи без никаков проблем.

Кај бензинецот смешата меѓу бензин и воздух согорува многу нагло и со тоа му дава поголема брзина на клипот. Теоретски се додека го зголемуваш октанскиот број на смешата можеш во еден цилиндар да ставаш се повеќе и повеќе смеша и со тоа да постигнеш поголема моќност и брзина на клипот. Затоа формула врти до 20.000 ртежи без проблем а може теоретски и далеку повеќе.

Значи ако дизелот е дизајниран да врти 5000 вртежи а бензинот 6500, тогаш и двата ќе можат да си вртат на таа брзина среќно и без никаков проблем. Кој од нив ќе издфржи повеќе е ствар на квалитетот на изработката на деловите, маслото, балансираноста на движечките делови и слично. Сега појасно е?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3796 на: 05 Февруари 2013, 20:21:02 pm »
Цитат
diesel engine compression causes the combustion pressure to increase.To take care of such pressure, heavier components are required.So to avoid the heavier diesel engine from tearing itself apart at high speeds, the rpm is lower.

филип гледаш насловот значи 1, 2 и 3 се од тоа што наброја.

И зошто burnouts со дизел се ептеен ептен ретки ако може да го држип толку време на високи вртежи како бензинец?

кими, ова што го пласираш како поента е лишено од секаква логика. sorry.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3797 на: 05 Февруари 2013, 22:09:35 pm »
Дизелот никогаш неможе да истрпи малтретирање како бензинецот цедење на брзини возење во високи обртаи.

Хаха Кими, дизелот секогаш трпи повеќе малтретирање од бензинецот. Нешто си помешал.

Праксата кажува поинаку.... дефинитивно атмосверче бензинец трпи највише.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16734
  • Keep it 100
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3798 на: 05 Февруари 2013, 23:32:12 pm »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3799 на: 06 Февруари 2013, 00:22:20 am »
И поефтино ќе ти биде одржувањето. Ќе може да си дозволиш вистински да го стискаш и да се забораваш на гаста.

Ako se zaboravam na gasta kaj benzinecot, ojde polaplata za gorivo...pogotovo kaj twin turbo 535i.

Дизелот никогаш неможе да истрпи малтретирање како бензинецот цедење на брзини возење во високи обртаи.

Jebes visoki obrtai i cedenje.
Sakam da otkornuva na niski i da deluva neoptereten dodeka toa go pravi...i taka neoptereteno da jade za dorucek drugi auta sto vristat na desetnaeset iljadi obrtai.




Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3800 на: 06 Февруари 2013, 00:52:47 am »
Пак се активирала темава, fantastic. ;D

Лошко пушта вода и одма има 20 страни за 10 минути.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3801 на: 06 Февруари 2013, 00:55:44 am »
Дизелот никогаш неможе да истрпи малтретирање како бензинецот цедење на брзини возење во високи обртаи.

Хаха Кими, дизелот секогаш трпи повеќе малтретирање од бензинецот. Нешто си помешал.

Праксата кажува поинаку.... дефинитивно атмосверче бензинец трпи највише.

Воопшто не е точно. Немој да тврдиш нешто што никој не го поткрепил со доказ. Покажи студија открепена со емпириски и статистички податоци па ќе правиме муабет. Вака и баба ми знае.

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9197
  • Аstra la vista baby !
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3802 на: 06 Февруари 2013, 01:11:04 am »
Немојте вака... Стратро ке треба да менва златна калибра турбо за гољф дизељ  ;D

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3803 на: 06 Февруари 2013, 08:15:07 am »
Дизелот никогаш неможе да истрпи малтретирање како бензинецот цедење на брзини возење во високи обртаи.

Хаха Кими, дизелот секогаш трпи повеќе малтретирање од бензинецот. Нешто си помешал.

Праксата кажува поинаку.... дефинитивно атмосверче бензинец трпи највише.

Воопшто не е точно. Немој да тврдиш нешто што никој не го поткрепил со доказ. Покажи студија открепена со емпириски и статистички податоци па ќе правиме муабет. Вака и баба ми знае.

licno iskustvo od poveke koli.... a da se  rasflam so podatoci pogotovo empiriski nemam namera. Del od muabetive ionaka se bezveze i bez kraj.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3804 на: 06 Февруари 2013, 08:41:34 am »
Dizelot se saka bas poradi faktot sto ne mora da go brkas na maskimalni vrtezi za da izvlecis snaga. Go vozis na niski i sredni vrtezi so izobilstvo na snaga i vo potpolna tisina. Motorot nikogas ne e optereten, ne trosi mnogu a dava maksimalno zadovolstvo.

Maksimalnite vrtezi se ona sto jas sakam da go izbegnam po sekoja cena. Stetni se za sekoj motor, i vozenjeto pri taa galama e macno, naporno, i go unistuva zadovolstvoto, ponajveke komforot vo vozenjeto. Posle 5 minuti vozenje vo pishtecka kosilica, sakam samo da izlezam od nea... i da ja prodadam, zatoa sto e bucna, slaba, trosi mnogu i ne nudi zadovolstvo vo vozenjeto, potocno go unistuva.

I retko koj covek so poveke od 10 godini vozacko iskustvo saka pishtacka kosilica. Toa obicno go sakaat pomladite soferi koi go poistovetuvaat iritarckiot zvuk na kosilica so performansi.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3805 на: 06 Февруари 2013, 08:41:39 am »
Дизелот никогаш неможе да истрпи малтретирање како бензинецот цедење на брзини возење во високи обртаи.

Хаха Кими, дизелот секогаш трпи повеќе малтретирање од бензинецот. Нешто си помешал.

Праксата кажува поинаку.... дефинитивно атмосверче бензинец трпи највише.

Воопшто не е точно. Немој да тврдиш нешто што никој не го поткрепил со доказ. Покажи студија открепена со емпириски и статистички податоци па ќе правиме муабет. Вака и баба ми знае.
da se  rasflam so podatoci pogotovo empiriski nemam namera

Немаш намера бидејќи немаш емпририски податоци. Дури и да сакаш да ги добиеш нема да можеш зошто ниту ја знаеш методологијата ниту имаш технологија да ги добиеш. А искрено не верувам дека си цедел дизел на 5000 вртежи 30 дена без престан и не си потрошил два тона гориво за да докажеш дека дизелот е помалку издржлив од бензинецот и тоа од лично искуство.

Go vozis na niski i sredni vrtezi so izobilstvo na snaga i vo potpolna tisina.

Леле жити се немој да ме нервираш и ти од сабајле.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3806 на: 06 Февруари 2013, 08:43:08 am »
Maksimalnite vrtezi se ona sto jas sakam da go izbegnam po sekoja cena. Stetni se za sekoj motor, i vozenjeto pri taa galama e macno, naporno, i go unistuva zadovolstvoto, ponajveke komforot vo vozenjeto. Posle 5 minuti vozenje vo pishtecka kosilica, sakam samo da izlezam od nea... i da ja prodadam, zatoa sto e bucna, slaba, trosi mnogu i ne nudi zadovolstvo vo vozenjeto, potocno go unistuva.

I retko koj covek so poveke od 10 godini vozacko iskustvo saka pishtacka kosilica. Toa obicno go sakaat pomladite soferi koi go poistovetuvaat iritarckiot zvuk na kosilica so performansi.


ко јас да сум го напишал ова! потпис

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3807 на: 06 Февруари 2013, 09:13:51 am »
Немојте вака... Стратро ке треба да менва златна калибра турбо за гољф дизељ  ;D

Kalibrata se ponasha ko dizel...ne gleas deka obrtomerot mi e do 7. ;D
Samo ne trosi ko dizel. :P

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10989
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3808 на: 06 Февруари 2013, 09:24:19 am »
Разликата се зголемила.
+24 во корист на бензинците.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3809 на: 06 Февруари 2013, 09:42:36 am »
Dizelot se saka bas poradi faktot sto ne mora da go brkas na maskimalni vrtezi za da izvlecis snaga. Go vozis na niski i sredni vrtezi so izobilstvo na snaga i vo potpolna tisina. Motorot nikogas ne e optereten, ne trosi mnogu a dava maksimalno zadovolstvo.

Maksimalnite vrtezi se ona sto jas sakam da go izbegnam po sekoja cena. Stetni se za sekoj motor, i vozenjeto pri taa galama e macno, naporno, i go unistuva zadovolstvoto, ponajveke komforot vo vozenjeto. Posle 5 minuti vozenje vo pishtecka kosilica, sakam samo da izlezam od nea... i da ja prodadam, zatoa sto e bucna, slaba, trosi mnogu i ne nudi zadovolstvo vo vozenjeto, potocno go unistuva.

I retko koj covek so poveke od 10 godini vozacko iskustvo saka pishtacka kosilica. Toa obicno go sakaat pomladite soferi koi go poistovetuvaat iritarckiot zvuk na kosilica so performansi.


Одамна немам прочитано ваков пост од тебе! Алаврс'н !!!