Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1995001 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3780 на: 05 Февруари 2013, 19:28:18 pm »
Дизелот никогаш неможе да истрпи малтретирање како бензинецот цедење на брзини возење во високи обртаи.

Хаха Кими, дизелот секогаш трпи повеќе малтретирање од бензинецот. Нешто си помешал.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2843
  • Слобода или смрт
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3781 на: 05 Февруари 2013, 19:32:41 pm »
Мислам дека ништо немам помешано. Ако мислиш дека имам помешано ајде да земеме дизел и бензинец и истите да ги возиме во максимален број на обртаи да видиме кој подолго ќе издржи. За мене тоа е малтретирање да тргнам и да ставам во брзина и да возам што подолго во таа а не да менам веднаш. Не зборам за влечење на прикoлица .

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3782 на: 05 Февруари 2013, 19:33:40 pm »
Мислам дека ништо немам помешано. Ако мислиш дека имам помешано ајде да земеме дизел и бензинец и истите да ги возиме во максимален број на обртаи да видиме кој подолго ќе издржи. За мене тоа е малтретирање да тргнам и да ставам во брзина и да возам што подолго во таа а не да менам веднаш. Не зборам за влечење на прикoлица .

аха, ти уствари сакаш да кажеш дека бензинец се врти на повеќе вртежи од дизелаш?

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2843
  • Слобода или смрт
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3783 на: 05 Февруари 2013, 19:35:09 pm »
не туку ако бензинецот врти до 7000 вртежи а дизелот до 4500 бензинецот подолго ќе издржи ако го возеш на 6500 отколку дизелот ако го возеш на 4000.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3784 на: 05 Февруари 2013, 19:37:19 pm »
не туку ако бензинецот врти до 7000 вртежи а дизелот до 4500 бензинецот подолго ќе издржи ако го возеш на 6500 отколку дизелот ако го возеш на 4000.

шознам

пак ќе те прашам: до ова сознание си дошол сам (автентично), си го чул од некого, или некаде си го прочитал? 1, 2 или 3?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3785 на: 05 Февруари 2013, 19:40:29 pm »
Мислам дека ништо немам помешано. Ако мислиш дека имам помешано ајде да земеме дизел и бензинец и истите да ги возиме во максимален број на обртаи да видиме кој подолго ќе издржи. За мене тоа е малтретирање да тргнам и да ставам во брзина и да возам што подолго во таа а не да менам веднаш. Не зборам за влечење на прикoлица .

Ајде да мериме. Веројатно на двајцата ќе ни прекурчи чекајки еден од нив да цркне а тоа нема да се случи така да....... џабе обид.
Значи нема една работа поради која дизел не може да издржи на 5.000 вртежи подолго од бензинец на 6500. Наброј ми една единствена разлика да чујам.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2843
  • Слобода или смрт
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3786 на: 05 Февруари 2013, 19:48:27 pm »
Поради различнината компресија. Дизелот има да кажеме просек компресија 20 а бензинецот 10.  Дизелот максимален торк има на пониски вртежи а се над тоа може да донесе само до разнесување на машината. Кај бензинецот не е така туку поради пониската компресија може да врти повеќе и исто да биде ефикасен и во високи вртежи. Оттука и таа разлика која мене ми е важна во возењето не сакам да се фаќам зе менувачот толку често туку сакам да ги цедам брзините до крај.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6674
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3787 на: 05 Февруари 2013, 19:51:22 pm »
Па да ти кажам на опелот особено 3 и 4 брзина бајаги време ке ги цедиш дур стигнеш до црвено ;D ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29792
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3788 на: 05 Февруари 2013, 19:53:59 pm »
Иха, 100че ќе дигнеш а? ;D

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6674
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3789 на: 05 Февруари 2013, 19:56:20 pm »
Уште да е надолно, у 4 брзина ке исклучува ;D ;D

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2843
  • Слобода или смрт
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3790 на: 05 Февруари 2013, 19:57:03 pm »
1-35
2-75
3- 110
4- 140

Ако баш те интересира како се распоредени брзините на опелот.

Ова е како максимално може а најчето вака иде

1-30
2- 60
3-80 или 90
4- над 80

На пежото во автошколата на дизелот на 35 веќе требаше да менам во трета.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6674
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3791 на: 05 Февруари 2013, 19:58:25 pm »
Уште овој пост и не терам повеке офф топик. Не верувам дека со опеловиов 1.0 мотор можеш 75 да идеш у 2 брзина, 65-67 негде да, повеке мислам дека неможе, зборам на рамно. Пошто ја го имам пробано, од 65 не оди повеке, ама на плин сум го тестирал

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3792 на: 05 Февруари 2013, 20:01:32 pm »
Поради различнината компресија. Дизелот има да кажеме просек компресија 20 а бензинецот 10.  Дизелот максимален торк има на пониски вртежи а се над тоа може да донесе само до разнесување на машината. Кај бензинецот не е така туку поради пониската компресија може да врти повеќе и исто да биде ефикасен и во високи вртежи. Оттука и таа разлика која мене ми е важна во возењето не сакам да се фаќам зе менувачот толку често туку сакам да ги цедам брзините до крај.

Компресијата нема никаква врска. Торкот нема никаква врска ниту вртење над максималниот торк ќе предизвика било какво разнесување. Нема никаква причина за тоа ниту кај дизелот ниту кај бензинецот.

Нешто друго?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3793 на: 05 Февруари 2013, 20:01:58 pm »

Дизелот максимален торк има на пониски вртежи а се над тоа може да донесе само до разнесување на машината.

:-)

значи, ако го завртам моторот над 1750 рпм... ќе се разнесе?
« Последно менување: 05 Февруари 2013, 21:17:05 pm zeroSignal »

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2843
  • Слобода или смрт
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3794 на: 05 Февруари 2013, 20:04:58 pm »
Цитат
diesel engine compression causes the combustion pressure to increase.To take care of such pressure, heavier components are required.So to avoid the heavier diesel engine from tearing itself apart at high speeds, the rpm is lower.

филип гледаш насловот значи 1, 2 и 3 се од тоа што наброја.

И зошто burnouts со дизел се ептеен ептен ретки ако може да го држип толку време на високи вртежи како бензинец?