Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923316 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2625 на: 22 Ноември 2012, 21:06:10 pm »
kutroto

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2626 на: 22 Ноември 2012, 21:07:12 pm »
Симо има трки во меѓузабрзувања.?
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2627 на: 22 Ноември 2012, 21:07:54 pm »
Јас со Акордот на двонасочен пат почнувам да претицувам бар со околу 4-5 илјади, многу е со 6500 да претицам кога ќе ми исклучи на пола претицување и ништо не сум направил ;D На истиот пат ако има подолги правци и нема многу сообраќај нормално дека максимум да  вратам брзина или во истата си цепам ако не ме успорил тој пред мене.

На автопат, си претицувам или во брзината која возам ако сум доста побрз, или може од 6та да вратам 5та да не испадне да се возиме еден до друг со 140 :)

Акордот ваљда се дере, ама не се слуша премногу со пуштена музика и фина изолација.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2628 на: 22 Ноември 2012, 21:08:28 pm »
темата е


[датотека избришана од администраторот]
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2629 на: 22 Ноември 2012, 21:09:20 pm »
Јас со Акордот на двонасочен пат почнувам да претицувам бар со околу 4-5 илјади, многу е со 6500 да претицам кога ќе ми исклучи на пола претицување и ништо не сум направил ;D На истиот пат ако има подолги правци и нема многу сообраќај нормално дека максимум да  вратам брзина или во истата си цепам ако не ме успорил тој пред мене.

На автопат, си претицувам или во брзината која возам ако сум доста побрз, или може од 6та да вратам 5та да не испадне да се возиме еден до друг со 140 :)

Акордот ваљда се дере, ама не се слуша премногу со пуштена музика и фина изолација.
Благодарам многу за твојата искреност. :)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2630 на: 22 Ноември 2012, 21:13:27 pm »
Искрен сум јас де, само не гледам проблем во враќање на брзини при претицување.

На автопат ме нервира што треба да вратам, со стариот 2.4 Акорд не морав и тоа ми беше супер. Интеграта на автопат е како вашиве омилен турбо дизели, колку и да возиш, а стиснеш влече :) Али тоа е само заради менувачот, цело време сум преку 4000 обртаи, не ми текнува точно ама веќе на 140 или 150 мислам дека сум преку 6000, односно во vtec. Тоа е супер забавно, ама не и за долг пат. Али Интеграта е екстремен пример, особено мојата со пократки крајни две брзини. Стандард Интегра е малце по поднослива :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2631 на: 22 Ноември 2012, 21:14:29 pm »
@Edonos, има, има трка против тамче кога те мрзи на автопат да смениш две брзини подолу :D

@LP, Ајде малку да ја продискутираме РЕЛЕВАНТНОСТА на ЗеПерфс. Погледни number of values колку има покрај секој податок:

Прво за clio-то
http://www.zeperfs.com/en/fiche530-renault-clio-williams.htm

Потоа за ibiza-та
http://www.zeperfs.com/en/fiche1259-seat-ibiza-cupra-tdi.htm


Ако навистина им веруваш на ЗеПерфс, те молам веќе немој. Тоа ти е ко` на тарот карти да веруваш.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2632 на: 22 Ноември 2012, 21:15:37 pm »
Не велам не. Океј. Само се врти муабет дека цело време се враќа брзини до исклучување. А не нормална вожња. А нема везе дека бензинчарите така возат во реалноста...

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2633 на: 22 Ноември 2012, 21:18:15 pm »
Дени кола со V8 или дизел..?
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2634 на: 22 Ноември 2012, 21:18:42 pm »

Ако навистина им веруваш на ЗеПерфс, те молам веќе немој. Тоа ти е ко` на тарот карти да веруваш.

Simo...kaj mene brojkite na zeperfs bea do milisekunda tocni.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2635 на: 22 Ноември 2012, 21:20:58 pm »
Па се враќа де, јас од 4500-5000 до 7 ќе стигнам додека да претицам и да продужам со тоа темпо. Не ретко се случувало да ми исклучи откако ќе го претицам тој пред мене. Бензин и дизел со различна брзина ги пунат обртаите :)

Иначе јас кажувам примери за атмосферски бензинци, а тие немаат премногу врска со турбо бензинци. ТБ не мора да го возиш во толку високи обртаи кога си влече од пониски. Така да различна е приказната со ТБ, кои и треба да се споредуваат со ТД. Но сепак ќе вратиш една или две брзини и побрз си од ТД, сеедно он дали вратил или си останал во повисоката.

Кога идевме со 2фаст накај Серес он со Голфчето(стандард беше тогаш) јас со Акордот, се осеќаше убаво разликата помеѓу турбо и атмосферец, секако и други фактори допринесуваат голфот да биде побрзо, но тоа е најбитниот.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2636 на: 22 Ноември 2012, 21:23:00 pm »
Abe neka usnima Edo dve - tri snimki i kljuc na temava.
Supercharged V8.
End of story.

Ja ne znam sto go trkala toa Golfot pokraj XKR. ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2637 на: 22 Ноември 2012, 21:24:35 pm »
Дени кола со V8 или дизел..?
Веќе може да правиме муабет. :)
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,61.msg524.html#msg524

Оној што има повеќе Torque.  8)

Abe neka usnima Edo dve - tri snimki i kljuc na temava.
Supercharged V8.
End of story.

Ja ne znam sto go trkala toa Golfot pokraj XKR. ;D
Епа зошто е бензинец XKR, и си лапа ко бензинец. :)

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2638 на: 22 Ноември 2012, 21:27:58 pm »
Сеа сеа,уште две три ситници фалат,да се досреди се тоа и ќе снимам.А после нова година ако не го сменам голфот за 330д,ќе му бапнам компресор..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2639 на: 22 Ноември 2012, 21:28:59 pm »
Сеа сеа,уште две три ситници фалат,да се досреди се тоа и ќе снимам.А после нова година ако не го сменам голфот за 330д,ќе му бапнам компресор..
Драго ми е што се разбираме! :) :) :)